Painan tänään 59,9kg
Lähtöpaino 147kg. Aika hurja olo, pää ei pysy mukana. Jos mä pystyin tähän niin sä pystyt myös!
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten laihdut?
Vhh ruokavaliolla ja liikunnalla, ei mitään hirveän tiukkaa vhh mutta jätin pastan, perunan, leivän ja kaiken missä lisättyä sokeria.
Tuolla lähtee normaalipainossakin helposti kiloja. Siis jos jättää leivän, pastan, perunan ja lisätyn sokerin.
Itse kauhistuin eilen kun tuli vastaan vanhat housut, että miten pienet ne on eikä todellakaan mahdu nyt tähän levinneeseen lantioon :D Sitten mietin, että niin, painoin silloin 5-8kg vähemmän kuin nyt, eikä arkeeni kuulunut nuo leivät, perunat ja pastat. Karkkia kyllä söin liikaa silloin, enemmän kuin nykyään. Mut olin myös huomattavasti aktiivisempi, jatkuvasti menossa. Sitten kun elämäntapa meni passiivisemmaksi ja leivät, pastat ja lohkoperunat astuivat elämääni, niin tullut kiloja. Sipsiäkin olen viime vuosina syönyt, sitä en syönyt nuorempana juuri koskaan. Karkkia meni, ja viikonloppuisin välillä leipää tai leivoksia. Lihasta on nykyään enemmän, mutta myös rasvaa. 2023 olin viimeksi siinä kunnossa ettei ollut oikeastaan yhtään ylimääräistä rasvaa, ja silloin painoin nelisen kiloa vähemmän kuin nyt.
Itse olen 150 cm, 150 kg ja ÄÖ on 50.
Mahtavaa, onneksi olkoon!
Ollapa sinä. Itselläni on tulvahtanut viimeisimmän parin vuoden sisään joku 5-6 kilon ylimääräinen köntsä, joka ei meinaa lähteä millään. Aiemmin olin about sinun nykyisessä koossasi, paino pysyi 60 ja ali. En myöskään lihonut kovin helposti - ja luulin aina, että huomaan, jos niin käy. No enpä todellakaan huomannut. Luulin oikeasti osan vaatteista kutistuneen pesussa ja koska en vaa'allakaan yleensä käynyt, niin kylläpä vaan yllärinä tuli, kun ajattelin asian joskus vuosi sitten tarkistaa.
Vierailija kirjoitti:
Mahtavaa, onneksi olkoon!
Ollapa sinä. Itselläni on tulvahtanut viimeisimmän parin vuoden sisään joku 5-6 kilon ylimääräinen köntsä, joka ei meinaa lähteä millään. Aiemmin olin about sinun nykyisessä koossasi, paino pysyi 60 ja ali. En myöskään lihonut kovin helposti - ja luulin aina, että huomaan, jos niin käy. No enpä todellakaan huomannut. Luulin oikeasti osan vaatteista kutistuneen pesussa ja koska en vaa'allakaan yleensä käynyt, niin kylläpä vaan yllärinä tuli, kun ajattelin asian joskus vuosi sitten tarkistaa.
Ai tuollaisesta selityksestä se voi johtua! Että luullaan vaatteiden kutistuneen pesussa :DD
Olen ihmetellyt, miten ihmiset onnistuvat lihomaan "huomaamatta" jopa KYMMENIÄ kiloja, kun itse ainakin huomaan vaatteiden puristavan jo muutaman kilon jälkeen.
No hitto. Sama pituus, Itsellä lähtöpaino 53 kg ja nyt ollaan 63 kilossa. Ei menny niin kuin piti 😀
Onnittelut painonpudotuksesta, melkoinen suoritus!
En edes yritä, painan 50kg.
Onneksi olkoon sinulle, ap! Upea suoritus.
Miten sait viimeiset 3kg pois? Itse olen laihduttanut vain 10kg, ihannepaino on juuri tuossa 58-59kg, mutta viimeiset 3kg ei vaan lähde. Jo vuoden olen jumittanut 62kg painossa. Olen myöskin 63cm.