Seksiasuista
Oletteko hankkineet tai hankkimassa seksiasuja? Itse olen ehdottanut vaimolleni mm. nahkahousujen pitämistä rakastelun aikana, koska ne kiihottavat minua suunnattomasti. Vaimo kokee asian jotenkin nöyryyttävänä, eikä suostu edes keskustelemaan asiasta. Olemme olleet naimisissa 15v ja tästä on tulossa melkoinen kriisi avioliittoomme. Onko seksiasujen pitäminen teistä hyväksyttävää, suostuisitteko itse pukeutumaan rakastelua varten esim. nahkahousuihin?
Kommentit (21)
Musta nappanahkainen minihame kuuluu meidän seksielämämme vakiokalustoon. Eilenkin vaimo odotti minua makuuhuoneessa peiton alla jännä ilme kasvoilla...alta paljastui kiihottava nahkahame. Alkaa hame olla kohta jo puhdistuksen tarpeessa ;)
Nahkahousut nyt ovat sieltä kilteimmästä päästä... Outoa, jos sellainen ei sovi. Tarkemmin ja mistään mitään tietämättömänä luulen, että on jotain ongelmia seksikkään pukeutumisen suhteen.
Onko niissä housuissa jotenkin haara auki vain miten se seksi hoituu? Vai otetaanko ne pois ennen varsinaista aktia?
Meillä seksiasusteena on (silloin kun käytetään, yleensä ei) useimmiten ihan vaan kymmenisen metriä paksua köyttä... On aina sopivan kokoinen, sopii niin miehelle kuin naiselle ja on hyvin monikäyttöinen ja monpuolinen " vaate" !
voisin kyllä käyttää seksikkäämpiäkin alusaluja ja voisin harrastaa seksiä ne päällä - jos ja kun ne olisivat " unohtuneet" päälle.
Aika hypoteettistä tääkin tosin on, koska mies tykkää sporttisista alkkareista...
en mä nyt mitään kriisiä moisesta toiveesta tekisi, vaikka oman miehen suusta se oudolta kuulostaisikin äkkiseltään. meillä kiihokkeina toimii lähinnä sexyt alusvaatteet, mutta kyllä mä olen joustava persoona asujen suhteen. miestä en kyllä halua nähdä nahka-asuissa, hyi! eikö vaimollasi ole mitään toiveita seksielämänne piristykseksi - ei kai hän nyt ihan kokonaan tyrmää kaikkia asuvaihtoehtoja?
N30+
nahkatoppeja,catsuit,hoitsuasu,sisäkön asu,tuhmia mekkoja,ja käsirautoja jne. On ihana härnätä miestä,konttaan lattialla ja dildotan itseäni mutta en anna koskea heti. Mies oikein yllättyi kun sai tietää mistä pidän,ei kyllä ole valittanut. Olen muuten kiltti tyttö.
-25v kinkymama-
Vierailija:
Nahkahousut nyt ovat sieltä kilteimmästä päästä... Outoa, jos sellainen ei sovi. Tarkemmin ja mistään mitään tietämättömänä luulen, että on jotain ongelmia seksikkään pukeutumisen suhteen.
Ostin juuri sellaiset ja pukee tosi hyvin, nyt suostuttelen miehelle samanlaisia!
Kannattaa varmaan aloittaa jostain helpommasta asusta kuin nahkahousut :)
Nahkahousuista en kyllä itse välittäisi, mutta pukeudun usein esim. sukkanauhaliiveihin, korsetteihin tai vastaaviin, sillä tiedän miehen siitä innostuvan. Ja itse tunnen oloni niissä naiselliseksi, seksikkääksi. Ihan tökeröissä seksiasuissa en varmasti tuntisi itseäni seksikkääksi eli ei kai sellaisesta pukeutumisesta olisi sitten miehellekään iloa.
Oletteko keskustelleet, mikä niissä nahkahousuissa miestäsi viehättää? Aika omituiselta kuulostaa pukeutua rakastelua varten..
Meillä nahkahousut ovat " kovassa" käytössä. Avovaimoni oli aluksi melko jyrkästi niitä vastaan, kun kerran niistä rohkenin ehdottaa. Nyt hänkin on oppinut niistä pitämään, ihan kiva lisämauste seksiin.
En tiedä mikä nahkavaatteissa kiihottaa, mutta myönnän omaavani niihin fetissin. Nahkavaatteet, erityisesti housut saavat aikaan ihania väristyksiä! Kiva että muutkin ovat löytäneet nahkavaatteiden ihanuuden! :
itsekin kyllä tykkään esim korseteista, mutta koska vartaloni on järkyttävän ruma, en saa niiden pukemisesta mitään iloa.
Meillä nahka-asut lähes aina päällä kun sekstaillaan. Molemmilla on haaroista avattavat nahkahousut eli toimii molemmin päin. Strap on myös kovasti käytössä, siksi mullakin "seksinahkahousut"🖤
Homomiehillä on homosuhteissaan homoillessaan usein muutakin homoa satsia kuin nahkahousut.
Vierailija kirjoitti:
Homomiehillä on homosuhteissaan homoillessaan usein muutakin homoa satsia kuin nahkahousut.
Sinähän sen tiedät
Nahkahousut ovat säännöllinen mauste sänkypuuhissa. Suosittelen!