Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (25830)
Mitä ne lessuarvot on? Mielenkiinnosta vaan, eikö niiden pitäis olla kristillisiä arvoja ja mitäs vikaa siinä on? Tietty jos haluaa ryypätä joka viikko niin se ei oikein sovi kuvioon, eikä avoimet suhteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millään ei ole merkitystä niin kauan kun ei olla nenät vastakkain
Miks ei jo olla? Miks et vaan ota yhteyttä ja lähesty?
En kyllä jaksa, oon tehny osuuteni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On vaarallista sanoa "ei koskaan", se on takuuvarma keino kutsua asia luokseen. Sanonpa vaan. Kannattaa olla varovainen.😀
Tehdäänpä kokeilu: kaivattuni ei saa koskaan lauantai-iltana saapua yllättäen luokseni
Kokeileppa laittaa vielä osoite niin pääset ehkä yllättymään. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisin sanoen et halua siis
Vähän luulen armaani, että ei nähdä koskaan enää.
Vierailija kirjoitti:
Kuka on jätetty?
Ei ketään ole jätetty. Sai vaan pakkomielteisen ajatuksen ja nyt tivaa täällä TODELLISTA vastausta ja totuutta. Hauskaa, lisää popcornia 🙊
Vierailija kirjoitti:
Susta kiinni. Voi tosiaan olla surullinen totuus.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne lessuarvot on? Mielenkiinnosta vaan, eikö niiden pitäis olla kristillisiä arvoja ja mitäs vikaa siinä on? Tietty jos haluaa ryypätä joka viikko niin se ei oikein sovi kuvioon, eikä avoimet suhteet.
Joillakuilla vain on pakkomielle haukkua tätä ihmisryhmää. Huomattu täälläkin.
Kuka on tuonut mun kotiin pöydälle ruotsin kolikon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisin sanoen et halua siis
Et vastaa edes viestiin joten ei tässä kovin korkeat odotukset ole. Ja näsäviisailijat sivusta voi olla hiljaa, kun ette tiedä mistään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Kuka on tuonut mun kotiin pöydälle ruotsin kolikon.
Mä toin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On vaarallista sanoa "ei koskaan", se on takuuvarma keino kutsua asia luokseen. Sanonpa vaan. Kannattaa olla varovainen.😀
Tehdäänpä kokeilu: kaivattuni ei saa koskaan lauantai-iltana saapua yllättäen luokseni
Tuo oli väärin muotoiltu. Asetit rajat tuossa. Ennemminkin voisit sanoa että kaivattu ei koskaan ikuuna ikinä tule luokseni. Varsinkaan lauantaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Noin 100 000 ihmistä, joten arvoja on monenlaisia. Osa hyvinkin konservatiivisia, osa melko liberaaleja. T. entinen lessu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut sinulle.
Ok, haluan myös ajatella niin ettei ollut.
Vierailija kirjoitti:
Miksei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koskaan voisi ottaa esim. lestadiolaista kumppania. Niin suuret ristiriidat arvoissa. Nyt kun olen viettänyt aikaa oman perheeni kanssa, muistan mitä kaipaan ja tarvitsen. Oma isäni on ymmärtäväinen, luotettava ja rehellinen mies. Nauravainen ja vitsikäs. Kai tytär aina lopulta etsii oman isänsä kaltaista kumppania itselleen (jos suhde ollut turvallinen).
Miksi sinun sitten pitäisi ottaa lestadiolainen kumppani tai ylipäätään joku sellainen, jonka kanssa ette jaa samoja arvoja? Tuskin hekään sinua haluaisivat kumppanikseen, eli sikälikin turhaa pohtia moista.
Moni ottaisi, mutta minua ei voi muuttaa. Monta on tullut vastaan jotka halunneet.
Olisikohan kuitenkaan. Vahvat arvot omaavien ihmisten on vaikea kunnioittaa ihan er
Kunnioita jokaista ihmistä. Jopa heitä jotka minua ovat loukanneet. Vahvat arvot ovat hyvä asia, mutta esimerkiksi rehellisyydestä, turvallisuudesta enkä luotettavuudesta luovu. Aitoudesta. Monelle nämä ovat yhdentekeviä, suurin osa itsekkäitä jotka haluavat kontrolloida kumppaniaan ja muuttaa mielikseen.
Nainen joka jätit mut aion etsiä missä asut.
Anteeksi taas kerran sekoiluni.
Ois varmaan huikee kokemus.