Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍

Vierailija
19.08.2025 |

Kaipuu jatkukoon! 

Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.

Kommentit (25820)

Vierailija
1881/25820 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka on jätetty?

Sehän onkin mielenkiintoista. Kukaan ei tiedä, ei edes jättäjä itse! 

Sepä se. Just tuota miettinyt kuumeisesti koko kirjoittelun ajan.

Vierailija
1882/25820 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuutko mun panttivangiksi 😘

Miksi panttivangiksi? Meinaat saada minusta lunnaat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1883/25820 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan voisi ottaa esim. lestadiolaista kumppania. Niin suuret ristiriidat arvoissa. Nyt kun olen viettänyt aikaa oman perheeni kanssa, muistan mitä kaipaan ja tarvitsen. Oma isäni on ymmärtäväinen, luotettava ja rehellinen mies. Nauravainen ja vitsikäs. Kai tytär aina lopulta etsii oman isänsä kaltaista kumppania itselleen (jos suhde ollut turvallinen).  

Vierailija
1884/25820 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gallup trolleille:

Mikä viiraa eli miksi saat kicksejä kiusaamisesta?

Vierailija
1885/25820 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo kellään täällä ei ole ystäviä jos on mielipide jostakin kirjoituksesta ja kommentoi sitä 😂😂😂😅😅😅😁🤘🖕😬🔥🤦🏻🙉🙈🙊 hitto mitä järenköyhyyttä

Oletuksena kaikkeen negatiivisesti vastaavalla ( vaikka mitään ei häneltä kysytä ) on oletettavaa, ettei kukaan hänen seurassaan viihdy.Tuosta emoji määrästä en sitten sanokaan mitään.....

Vierailija
1886/25820 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

suukkonen ja hellä hali

tänään hetkellinen unohdus, olen omieni seurassa (lihaani ja vertani)

sinä silti sydämessäni, aina

Sinä myös 🤗💕

Vierailija
1887/25820 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millään ei ole merkitystä niin kauan kun ei olla nenät vastakkain 

Mitä tämä tarkoittaa? Sitäkö, että muu on merkityksetöntä vai että mikään ei ole mitään todellista ennen kuin?

Vierailija
1888/25820 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano sitten suoraan, onko kaikki ohi? Yksi sana ei riitä vaan niin, että tiedän, onko se mulle.

Jankkaatko tätä koko päivän ? On ohi. Ja tiedä tämä.

Mene nyt helvettiin täältä! Lue otsikko. En kaipaa sinua, joten sinulla ei ole mitään syytä vastailla.

Kiristääkö pinnaa kun et saa vastausta, mene sinä irl kyselemään onko ohi. Tuottaa ehkä parempaa vastausta.

Vierailija
1889/25820 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin ottaa lestadiolaisen kumppanin mut sanoisin et meille ei sit tule lapsia ja marssippas sterilisaatioon. Ei pahalla, tiedän vaan monesta syystä ettei oo mun juttu lisääntyä, lapset sinänsä on ihania.

Vierailija
1890/25820 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut useaan otteeseen, että tämä ketju pilaa kaiken. Taidan alkaa minälakkoon.

Vierailija
1891/25820 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskaan voisi ottaa esim. lestadiolaista kumppania. Niin suuret ristiriidat arvoissa. Nyt kun olen viettänyt aikaa oman perheeni kanssa, muistan mitä kaipaan ja tarvitsen. Oma isäni on ymmärtäväinen, luotettava ja rehellinen mies. Nauravainen ja vitsikäs. Kai tytär aina lopulta etsii oman isänsä kaltaista kumppania itselleen (jos suhde ollut turvallinen).  

Onneksi useat miehet ovat turvallisia ja kunnollisia. 

Vierailija
1892/25820 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinun sitten pitäisi ottaa lestadiolainen kumppani tai ylipäätään joku sellainen, jonka kanssa ette jaa samoja arvoja? Tuskin hekään sinua haluaisivat kumppanikseen, eli sikälikin turhaa pohtia moista.

Vierailija
1893/25820 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tämä tarkoittaa? Sitäkö, että muu on merkityksetöntä vai että mikään ei ole mitään todellista ennen kuin?

Jotain tohon jälkimmäiseen liittyvää 

Vierailija
1894/25820 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita wa kuva sieltä missä olet nyt ;)

En laita.Istun saunan lauteilla parhaillaan ! Sivusta

Sieltä löylyjen ja höyryjen seasta sitten vauva av:lle viestejä naputtelet? Melkoinen epeli..

Sellainen mä oon.Kiireinen mies.

Vierailija
1895/25820 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinun sitten pitäisi ottaa lestadiolainen kumppani tai ylipäätään joku sellainen, jonka kanssa ette jaa samoja arvoja? Tuskin hekään sinua haluaisivat kumppanikseen, eli sikälikin turhaa pohtia moista.

Moni ottaisi, mutta minua ei voi muuttaa. Monta on tullut vastaan jotka halunneet. 

Vierailija
1896/25820 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo kellään täällä ei ole ystäviä jos on mielipide jostakin kirjoituksesta ja kommentoi sitä 😂😂😂😅😅😅😁🤘🖕😬🔥🤦🏻🙉🙈🙊 hitto mitä järenköyhyyttä

Oletuksena kaikkeen negatiivisesti vastaavalla ( vaikka mitään ei häneltä kysytä ) on oletettavaa, ettei kukaan hänen seurassaan viihdy.Tuosta emoji määrästä en sitten sanokaan mitään.....

Kaikkeen ? Joku on nyt tosi luuloissaan huhheijaa onko koko porukalla jotkut psykedeelit päällä

Vierailija
1897/25820 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaarallista sanoa "ei koskaan", se on takuuvarma keino kutsua asia luokseen. Sanonpa vaan. Kannattaa olla varovainen.😀

Vierailija
1898/25820 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni ottaisi, mutta minua ei voi muuttaa. Monta on tullut vastaan jotka halunneet. 

Olisikohan kuitenkaan. Vahvat arvot omaavien ihmisten on vaikea kunnioittaa ihan eri tavalla ajattelevia. 

Vierailija
1899/25820 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks ei jo olla? Miks et vaan ota yhteyttä ja lähesty? 

Vierailija
1900/25820 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On vaarallista sanoa "ei koskaan", se on takuuvarma keino kutsua asia luokseen. Sanonpa vaan. Kannattaa olla varovainen.😀

Tehdäänpä kokeilu: kaivattuni ei saa koskaan lauantai-iltana saapua yllättäen luokseni