Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (25820)
Vierailija kirjoitti:
Tuutko mun panttivangiksi 😘
Miksi panttivangiksi? Meinaat saada minusta lunnaat?
En koskaan voisi ottaa esim. lestadiolaista kumppania. Niin suuret ristiriidat arvoissa. Nyt kun olen viettänyt aikaa oman perheeni kanssa, muistan mitä kaipaan ja tarvitsen. Oma isäni on ymmärtäväinen, luotettava ja rehellinen mies. Nauravainen ja vitsikäs. Kai tytär aina lopulta etsii oman isänsä kaltaista kumppania itselleen (jos suhde ollut turvallinen).
Gallup trolleille:
Mikä viiraa eli miksi saat kicksejä kiusaamisesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo kellään täällä ei ole ystäviä jos on mielipide jostakin kirjoituksesta ja kommentoi sitä 😂😂😂😅😅😅😁🤘🖕😬🔥🤦🏻🙉🙈🙊 hitto mitä järenköyhyyttä
Oletuksena kaikkeen negatiivisesti vastaavalla ( vaikka mitään ei häneltä kysytä ) on oletettavaa, ettei kukaan hänen seurassaan viihdy.Tuosta emoji määrästä en sitten sanokaan mitään.....
Vierailija kirjoitti:
suukkonen ja hellä hali
tänään hetkellinen unohdus, olen omieni seurassa (lihaani ja vertani)
sinä silti sydämessäni, aina
Sinä myös 🤗💕
Vierailija kirjoitti:
Millään ei ole merkitystä niin kauan kun ei olla nenät vastakkain
Mitä tämä tarkoittaa? Sitäkö, että muu on merkityksetöntä vai että mikään ei ole mitään todellista ennen kuin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano sitten suoraan, onko kaikki ohi? Yksi sana ei riitä vaan niin, että tiedän, onko se mulle.
Jankkaatko tätä koko päivän ? On ohi. Ja tiedä tämä.
Mene nyt helvettiin täältä! Lue otsikko. En kaipaa sinua, joten sinulla ei ole mitään syytä vastailla.
Kiristääkö pinnaa kun et saa vastausta, mene sinä irl kyselemään onko ohi. Tuottaa ehkä parempaa vastausta.
Mä voisin ottaa lestadiolaisen kumppanin mut sanoisin et meille ei sit tule lapsia ja marssippas sterilisaatioon. Ei pahalla, tiedän vaan monesta syystä ettei oo mun juttu lisääntyä, lapset sinänsä on ihania.
Olen sanonut useaan otteeseen, että tämä ketju pilaa kaiken. Taidan alkaa minälakkoon.
Vierailija kirjoitti:
En koskaan voisi ottaa esim. lestadiolaista kumppania. Niin suuret ristiriidat arvoissa. Nyt kun olen viettänyt aikaa oman perheeni kanssa, muistan mitä kaipaan ja tarvitsen. Oma isäni on ymmärtäväinen, luotettava ja rehellinen mies. Nauravainen ja vitsikäs. Kai tytär aina lopulta etsii oman isänsä kaltaista kumppania itselleen (jos suhde ollut turvallinen).
Onneksi useat miehet ovat turvallisia ja kunnollisia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinun sitten pitäisi ottaa lestadiolainen kumppani tai ylipäätään joku sellainen, jonka kanssa ette jaa samoja arvoja? Tuskin hekään sinua haluaisivat kumppanikseen, eli sikälikin turhaa pohtia moista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tämä tarkoittaa? Sitäkö, että muu on merkityksetöntä vai että mikään ei ole mitään todellista ennen kuin?
Jotain tohon jälkimmäiseen liittyvää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita wa kuva sieltä missä olet nyt ;)
En laita.Istun saunan lauteilla parhaillaan ! Sivusta
Sieltä löylyjen ja höyryjen seasta sitten vauva av:lle viestejä naputtelet? Melkoinen epeli..
Sellainen mä oon.Kiireinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinun sitten pitäisi ottaa lestadiolainen kumppani tai ylipäätään joku sellainen, jonka kanssa ette jaa samoja arvoja? Tuskin hekään sinua haluaisivat kumppanikseen, eli sikälikin turhaa pohtia moista.
Moni ottaisi, mutta minua ei voi muuttaa. Monta on tullut vastaan jotka halunneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo kellään täällä ei ole ystäviä jos on mielipide jostakin kirjoituksesta ja kommentoi sitä 😂😂😂😅😅😅😁🤘🖕😬🔥🤦🏻🙉🙈🙊 hitto mitä järenköyhyyttä
Oletuksena kaikkeen negatiivisesti vastaavalla ( vaikka mitään ei häneltä kysytä ) on oletettavaa, ettei kukaan hänen seurassaan viihdy.Tuosta emoji määrästä en sitten sanokaan mitään.....
Kaikkeen ? Joku on nyt tosi luuloissaan huhheijaa onko koko porukalla jotkut psykedeelit päällä
On vaarallista sanoa "ei koskaan", se on takuuvarma keino kutsua asia luokseen. Sanonpa vaan. Kannattaa olla varovainen.😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni ottaisi, mutta minua ei voi muuttaa. Monta on tullut vastaan jotka halunneet.
Olisikohan kuitenkaan. Vahvat arvot omaavien ihmisten on vaikea kunnioittaa ihan eri tavalla ajattelevia.
Vierailija kirjoitti:
Miks ei jo olla? Miks et vaan ota yhteyttä ja lähesty?
Vierailija kirjoitti:
On vaarallista sanoa "ei koskaan", se on takuuvarma keino kutsua asia luokseen. Sanonpa vaan. Kannattaa olla varovainen.😀
Tehdäänpä kokeilu: kaivattuni ei saa koskaan lauantai-iltana saapua yllättäen luokseni
Sepä se. Just tuota miettinyt kuumeisesti koko kirjoittelun ajan.