Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (23759)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatan hyväksyä vääränkin biisin, jos se jotenkin ajateltuna voisi olla oikea. Vielä ei ole tullut yhtään sellaista.
Miltä vuosikymmeneltä?
Ei täällä nyt mitään vihjeitä jaella. Tää ei oo tietokilpailu. Jos saat vihjeitä ja arvaat niiden perusteella oikein, niin luuletko että siitä saa palkinnoksi yhteydenoton siltä oikealta kaivatulta?
Ehkä voisi ex-kaivatun tunnistaa?
On myös eunukkeja, jotka ahdistelevat naisia, esim. Windows 95 Man
Vierailija kirjoitti:
Näin kyynelten kastelleen silmäsi, vaikka nopeasti näinkin. Surusi sinullakin.
Miten ihmeessä ehtisit näkemään
On ollut sellainen tapa etten ole pitkissäkään suhteissa osannut päästää lähelle. Olen teflonia. En varmaan paras kumppani. Vähän vajavainen ja huono osoittamaan tunteita.
Ja toisaalta en tunne niinkuin muut. Haluaisin ja nuorena se ajoi itseä etsimään jotain.. jota ei vaan ollut.
Ja kun näin sut koin jotain sellaista mitä en oikein ole kokenut. Ensituntumalta hurahtaminen. Pääsit heti kuoren alle vaikket sitä edes tiedä. Sun katseessa on jotain sellaista, että olen ihan varma että se värinä kulki myös sinun läpi. Sitä on vaikea peittää jos on oikeaa kemiaa. Sitten alkoi välttely. Sekin oli vaikeeta.
Nyt olen jo useampaa kuukautta aivan voimaton. Siinä sä olit ja ..
Me ollaan mahdoton.
Miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä ehtisit näkemään
Siihen ei tarvita kuin yksi ohikiitävän hetken silmäys.
Vierailija kirjoitti:
Katupölyssä ei ole välttämättä mitään vikaa, pölyn laatu ratkaisee ihan samalla tavalla kuin se eliitissäkin ratkaisee. Pyhä yksinkertaisuus ja arvostamattomuus.
Jotkut ne ei sitten millään ymmärrä vertauskuvia. Pyhä yksinkertaisuus.
Minulla oli tänään teknisiä ongelmia. Tämä on tunnisteellinen viesti. Hyvää yötä. Loppu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tiedä sitä, mutta olen oikeasti aika yksinäinen. Ulospäin näyttää varmaan siltä, että menen tukka putkella jutusta toiseen ja että mulla on paljon kavereita ja muita ihmisiä elämässäni. Mutta vaikka ne on kivoja, niin ne on kaikki vain sellaisia tuttavia tai tilanteeseen liittyviä. Jos haluaisin mennä tai tehdä jotakin, niin ei mulla ole edes ketään ketä kysyä kaveriksi. En soittele enkä viestittele juuri kenenkään kanssa huvin vuoksi, eikä varsinkaan ole ketään luottoystävää enää. No yksi sellainen on, jonka kanssa harvakseltaan olen yhteydessä ja nähdään lyhyesti kerran vuodessa tai parissa, enkä oikein tiedä miten hän kaveruutemme näkee.
Tunnistan tuossa erittäin paljon itseäni. Kirjoitinko tämän? No, elämäntilanne on mitä on, on paljon sitoutumisia ja velvollisuuksia omista valinnoista johtuen. Ei oikeastaan ole aikaa tai realistisia mahdollisuuksi
Se saattoi olla jopa sinulle. Tekstissäsi ei ollut mitään poissulkevaa, vaikka ihan kaikkea en varmaksi tiedä. Ehkä hän ei olisi vastannut noin pitkästi, mutta ei sekään mahdotonta olisi. Noh, en enää mene näihin palstaharhoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat mut/mua, niin miks et tee mitään?
Tiedät varmaan miksi. Tuo toinen oli sivusta.
Koska oon varattu?
Siksikin.
En halua, että lähetän vahinkoviestejä tai tunnepöllyissä harkitsemattomuuksia.
Oisin tullut piipahtamaan pari viikkoa sitten, kun olin työpaikan kulmilla. Olin jo ottamassa askeleita sinnepäin, mutta pikkupomo pisti ruotuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedät varmaan miksi. Tuo toinen oli sivusta.
Koska oon varattu?
Siksikin.
Mikä se toinen syy on?
Ethän sinä ole tähänkään asti numeroani tarvinnut. En ainakaan ole saanut yhtään viestiä tai puhelua.
Vierailija kirjoitti:
Saispa mun halut joskus täyttymyksensä. Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen, oletko koskaan lähettänyt omia römpsäkuvia kenellekään?
Juu, on muutamille nuorena tullut lähetettyä ja saatua takaisinkin. En suosittele nykyaikana, olkaa varovaisia viestienkin suhteen.
Ja myös varovaisia puhelimenkin suhteen, ettei pääse vääriin käsiin.
Vierailija kirjoitti:
En halua, että lähetän vahinkoviestejä tai tunnepöllyissä harkitsemattomuuksia.
Mulla sama. En halua tehdä mitään peruuttamattomia virheitä.