Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (23759)
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat mut/mua, niin miks et tee mitään?
Olit varattu ja nykystatuksesta ei tietoa koska ei olla tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko olisi aika tän päivän palstaharhalle...?
Elikkä oletkos täällä? Ei olla hetkeen täällä törmättykään.
Moikka ! Oon ollu hieman kiireitä. Ootkos suuttunut ?
Oikeastaan joo. Itse asiassa hyvin vihainen.
Vierailija kirjoitti:
Et tiedä sitä, mutta olen oikeasti aika yksinäinen. Ulospäin näyttää varmaan siltä, että menen tukka putkella jutusta toiseen ja että mulla on paljon kavereita ja muita ihmisiä elämässäni. Mutta vaikka ne on kivoja, niin ne on kaikki vain sellaisia tuttavia tai tilanteeseen liittyviä. Jos haluaisin mennä tai tehdä jotakin, niin ei mulla ole edes ketään ketä kysyä kaveriksi. En soittele enkä viestittele juuri kenenkään kanssa huvin vuoksi, eikä varsinkaan ole ketään luottoystävää enää. No yksi sellainen on, jonka kanssa harvakseltaan olen yhteydessä ja nähdään lyhyesti kerran vuodessa tai parissa, enkä oikein tiedä miten hän kaveruutemme näkee.
Tunnistan tuossa erittäin paljon itseäni. Kirjoitinko tämän? No, elämäntilanne on mitä on, on paljon sitoutumisia ja velvollisuuksia omista valinnoista johtuen. Ei oikeastaan ole aikaa tai realistisia mahdollisuuksia tai jaksamista olla aktiivinen ystävyyden suhteen, mutta on myös jotenkin käynyt niin, että vuosikymmeniin en ole osannut pitää yhteyttä ja se ainut yhä pysyvä aktiivinen ystävyys on lapsuudenkaverin kanssa, joka ottaa yhteyttä minuun 90/100 kerrasta, itse vain sen 10. En oikein saa aikaiseksi ellei ole jotain konkreettista asiaa, joka ei voi odottaa. Olen jotenkin erityisen arka sen suhteen, että vaivaisin ketään ilman hyvää syytä esim. vaatimalla tätä käyttämään aikaansa minuun. Ajattelen, että jokaisella on omassa elämässään tärkeämpää tekemistä ja he sitten varmaan ottavat yhteyttä jos kokevat minut sillä tapas tärkeäksi. Eipä ole kuulunut, paitsi se yksi ehkä muutaman kk välein. Yksinäisyys välillä rassaa, koska olisi kiva jos olisi ystävä jonka kanssa jakaa asioita ja tykkään (mukavista) ijmisistä ylipäänsä. Toisaalta viihdyn mainiosti myös yksin enkä tarvitse jatkuvaa seuraa sen itsensä vuoksi, siksi varmaan en saa aikaiseksi. Voisin hyvin elää erakkona korvessa ja käydä kauppalassa kerran kuussa asioilla ja viihtyä vaik omissa ajatuksissani ja höperehtien mielikuvituskaverien kanssa. Mutta kivempaa sekin olisi kaksin oikean ihmisen kanssa.
Kaivataan nyt sitten vielä naista tässä samalla niin ei mene kokonaan OT:ksi.
-mies
Vierailija kirjoitti:
Voisinpa ottaa sun kivun pois 💔
Kannan kipuni itse. Halutessasi voit lieventää sitä, mutta minä kannan sen.
Sivu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tietyissä piireissä on tiettyjen piirien tavat."
Kahden aivosolun piireissä - todellakin.
Tämä on aina huvittava peruspirkko-oletus, että äly = tietynlainen käytös (varsinkin jos kyseessä lähisuhteet)
Valitettavasti se yleensä on näin. Oi voisinpa olla väärässä.
Paljon olet päässyt ihmisten yksityiselämää ja käyttäytymistä lähisuhteissa sitten tutkimaan!
Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tarvitse ystäviä, minulla on riittävästi vihamiehiä. Ihanaa iltaa kaikille.
Minä en taas tarvitse yhtään ystävää enää lisää. Tuo pieni määrä riittää. Osa osottautui epäaidoksi. Vihamiehiä minulla ei juurikaan ole. Olen ystävällinen kaikille, kun tuolla Kuljen. Kotini ovi aukeaa hyvin harvalle.
Sivusta
Vihamiehiä voi saada vaikka myisi persettä ilmaiseksi ja nuolisi jalkapohjia. Haters gonna hate. Silti olen ystävällinen ja asiallinen ihminen, arvostan itseäni enkä mielistele saadakseni hyväksyntää.
Vierailija kirjoitti:
Emily, jos ottaisit mut viereesi vielä kerran. T. ukko, jota et hetkeen ole nähnyt
Luulin Emilyn kaipaajaa naiseksi. En tiedä miksi. Sivu
Vierailija kirjoitti:
En usko sinun haluavan, Siksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska olet aivan totaalisen erilainen persoona kuin minä, enkä usko, että sinä näkisit minussa yhtään mitään. Pelkkää katupölyä.
Miten totaalisen erilainen persoona? Olenhan mä nähnyt jo jotain ja se ei ole katupölyä.
Vierailija kirjoitti:
Et tiedä sitä, mutta olen oikeasti aika yksinäinen. Ulospäin näyttää varmaan siltä, että menen tukka putkella jutusta toiseen ja että mulla on paljon kavereita ja muita ihmisiä elämässäni. Mutta vaikka ne on kivoja, niin ne on kaikki vain sellaisia tuttavia tai tilanteeseen liittyviä. Jos haluaisin mennä tai tehdä jotakin, niin ei mulla ole edes ketään ketä kysyä kaveriksi. En soittele enkä viestittele juuri kenenkään kanssa huvin vuoksi, eikä varsinkaan ole ketään luottoystävää enää. No yksi sellainen on, jonka kanssa harvakseltaan olen yhteydessä ja nähdään lyhyesti kerran vuodessa tai parissa, enkä oikein tiedä miten hän kaveruutemme näkee.
Tämä, en tiennyt!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko olisi aika tän päivän palstaharhalle...?
Elikkä oletkos täällä? Ei olla hetkeen täällä törmättykään.
Moikka ! Oon ollu hieman kiireitä. Ootkos suuttunut ?
Oikeastaan joo. Itse asiassa hyvin vihainen.
Haluaisin kuulla miksi ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedät varmaan miksi. Tuo toinen oli sivusta.
Koska oon varattu?
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡
Öitä,kauniita unia! 🧡🤗
Vierailija kirjoitti:
Ota kaikki. 😃
😊🤍
Kunhan siitä riitä ammennettavaa seuraavallekin kerralle <3
Vierailija kirjoitti:
Voisinpa ottaa sun kivun pois 💔
Voisit helposti. Se ei vaatisi paljonkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko sinun haluavan, Siksi
Haluan. Luulin, että oon ilmiselvä.
Valitettavasti se yleensä on näin. Oi voisinpa olla väärässä.