Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍

Vierailija
19.08.2025 |

Kaipuu jatkukoon! 

Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.

Kommentit (24662)

Vierailija
17341/24662 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa iltaa päiväunelleni

Vierailija
17342/24662 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksihän tulit elämääni, kun et kuitenkaan ole siinä? Tätäkään en ymmärrä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17343/24662 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta, miksi estit sen mun uudemman tilin hetkeksi..

Vierailija
17344/24662 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos nuo onkin sulta... 

Voin vannoa, etten koko päivänä ole käynyt täällä ennen kuin nyt. Nn

Mä kävin aamulla, kun mietin Kallea. Nn eri

Vierailija
17345/24662 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yläkerran herralla on kaikkeen tarkotus

Vierailija
17346/24662 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin kirjaa vahvasta, yhteydellisestä keski-ikäisten rakastumisesta ja rakkaudesta. Siinä oli hyvin paljon tuttua, vaikka sitä kaikkea en todeksi olekaan saanut elää. Onneksi jotkut saavat, vaikka sitten fiktiiviset henkilöhahmot. Se ruokkii ja lohduttaa sydäntäni jollakin kummalla tavalla.

Vierailija
17347/24662 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta, miksi estit sen mun uudemman tilin hetkeksi..

Koska itse lakkasit seuraamasta.

Vierailija
17348/24662 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on lapsenkaltainen.

Vierailija
17349/24662 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs on vanhempi tilisi?

Vierailija
17350/24662 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat palasia elämästäni, muttet halua itse antaa omastani minulle. Se tuntuu pahalta.

Vierailija
17351/24662 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi Jumala, anna minulle merkki ett' kaikella on tarkoitus! Vahvista olemassaolosi! Nyt jumala huokaisee piirimielisairaalassa ja sanoo seuraajilleen: "Jos antaisin merkin, he alkaisivat palvoa merkkiä, eivät minua. Ja sitten he vaatisivat, että merkkiä on pakko palvoa! Tekeväthän he nytkin jo sitä. Juutalaiset, muslimit, mormoonit, kristityt ja muut hihhulit. Kuka  muka selväjärkinen täällä uskoo jumalaan vapaaehtoisesti? Osa täällä varmaan jo nosti kätensä. Nyt sitten kysynkin: "Ja ketkä teistä uskovat, koska pelkäävät sitä mitä tapahtuu, jos ei usko?" Nyt varmaan joku voisi huutaa takarivistä osoittaakseen puhuvansa totta: että "Minä uskon, että minun on pakko uskoa, mutta uskon vain jotta en joutuisi helvettiin, mutta toivon, että voisin uskoa vapaaehtoisesti! Haluatteko kuulla lisää? Jumala ja paholainen tapasivat kahvilla. Paholainen sanoi: "Tiedätkö jesse, minusta tuntuu, että ihmiset palvovat sinua vain, koska he pelkäävät minua." Jumala hymyili: "Niin, ja minusta tuntuu hyvä vanha belzebubi, että he pelkäävät sinua vain, koska he luulevat, että minä pakotan heidät pelkäämään sinua. Tämä kaikki on niin monimutkaista." On minulla vielä yksi.... Kaksi sivistynyttä ateistia keskusteli. Toinen sano toisellei: "Minusta tuntuu, että uskovaiset palvovat Jumalaa pakkomielteisesti." Toinen vastasi: "Niin, ja minusta tuntuu, että heidän Jumalansa on pakkomielteinen siitä, että häntä palvotaan. Kuka on kumman vanki?

Vierailija
17352/24662 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluat palasia elämästäni, muttet halua itse antaa omastani minulle. Se tuntuu pahalta.

Nainen ei kykene ottamaan vastaan niin suurta kuormaa.

Vierailija
17353/24662 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mitä haluat. En lue ajatuksia.

Vierailija
17354/24662 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi Jumala, anna minulle merkki ett' kaikella on tarkoitus! Vahvista olemassaolosi! Nyt jumala huokaisee piirimielisairaalassa ja sanoo seuraajilleen: "Jos antaisin merkin, he alkaisivat palvoa merkkiä, eivät minua. Ja sitten he vaatisivat, että merkkiä on pakko palvoa! Tekeväthän he nytkin jo sitä. Juutalaiset, muslimit, mormoonit, kristityt ja muut hihhulit. Kuka  muka selväjärkinen täällä uskoo jumalaan vapaaehtoisesti? Osa täällä varmaan jo nosti kätensä. Nyt sitten kysynkin: "Ja ketkä teistä uskovat, koska pelkäävät sitä mitä tapahtuu, jos ei usko?" Nyt varmaan joku voisi huutaa takarivistä osoittaakseen puhuvansa totta: että "Minä uskon, että minun on pakko uskoa,

Voitko olla sivusta sotkeutumatta keskusteluun, joka ei koske sinua, kiitos. T. Ap

Vierailija
17355/24662 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööö, tuota on vaikea uskoa. Ihan varmasti tiedät, että haluan sinua. Edes vähäsen silloin tällöin.

Vierailija
17356/24662 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööö, tuota on vaikea uskoa. Ihan varmasti tiedät, että haluan sinua. Edes vähäsen silloin tällöin.

En tiedä. Mikään ei ole varmaa ennen kuin ne on sanottu ääneen.

Vierailija
17357/24662 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reklamaatio osoitetaan 404 - taivas. Taivaan tarkka postiosoite on "jumalan valikoivalla kämmenellä, huiputuksen huipulla, harhoja satukirjasta".

Vierailija
17358/24662 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-nainen mä myönnän etten enää pystyny mitenkään sua vastustelemaan, kun näin sut niissä lyhyissä sinisissä shortseissa. Mutta ikävä kyllä ei ollut vielä aikamme!

Vierailija
17359/24662 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin on kiitettävän paljon mustia kissoja katukuvassa. Tämä on hyvä edistys, sopeudun joukkoon nätisti.

Vierailija
17360/24662 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotelliyö ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme