Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (24662)
Huomenna näen sinut taas. Silmäni nauttivat jo nyt ajatuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluat palasia elämästäni, muttet halua itse antaa omastani minulle. Se tuntuu pahalta.
En tiedä mitä haluat. En lue ajatuksia.
Ööö, tuota on vaikea uskoa. Ihan varmasti tiedät, että haluan sinua. Edes vähäsen silloin tällöin.
En tiedä. Mikään ei ole varmaa ennen kuin ne on sanottu ääneen.
Onkohan flunssa vai mikä, kun ääni on poissa..? Vai sittenkin niin, että äänioikeus on mitätöity.
Vierailija kirjoitti:
Koira riittää kaveriksi.
Koirat ovat siitä kivoja, että ne eivät koskaan hauku eikä niiden kanssa tarvitse selvitellä sanaharkkoja.
Vierailija kirjoitti:
Nykyisin on kiitettävän paljon mustia kissoja katukuvassa. Tämä on hyvä edistys, sopeudun joukkoon nätisti.
mut yks kissa vaan tuntuu oikealta!
Vierailija kirjoitti:
Hotelliyö ;)
Yksin, kaksin vai isommalla porukalla?
Vierailija kirjoitti:
Mammoille on iso takapuoli.
Missä? Vaikka en olekaan mikään mamma vaan rautaa pumppaava mummu, niin vähän isommalle perrseelle olisi käyttöä kun tanssin sambaa.
Vierailija kirjoitti:
Hymyilen sinulle, aina kun katseemme kohtaavat. Haluaisin sanoa, että olet minun ihmiseni. Janoan seuraasi, sinua. Olet minua hiukan vanhempi, ehkä. Se ei kuitenkaan vähennä kiinnostustani sinuun, päinvastoin. Mutta sitä en tiedä, oletko varattu. Et käytä sormusta. Ajattelen sinua paljon.
Tämä voisi osua täydellisesti ja osittain voisin myös sanoa samaa. Et käytä sormusta, mutta en tiedä oletko varattu, ja se on mahdollista, koska lapsia kuitenkin on. En ehkä hymyile aina, mutta muuten jaan tasan samat ajatukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyisin on kiitettävän paljon mustia kissoja katukuvassa. Tämä on hyvä edistys, sopeudun joukkoon nätisti.
Se on juuri oikein näin. Olen vain olemassa, ei minusta kannata olla huolissaan.
Naisten alkoholinkäyttö huolestuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Miehen palstariippuvuus ja huoli muiden riippuvuuksista huolestuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nnn 🤦🏼
Minä, waiffi ja kaivattu. Kaivattukin muuten rakastaisi waiffiani. Se on yhtä pidettävä kuin minäkin, ja kuin kaivattukin. Hyvää la-iltaa, älä anna mennä liian lujaa. :)
Ootko polyamorinen?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki eivät juurikaan tai ollenkaan käytä alkoholia.
Vierailija kirjoitti:
Nainen on lapsenkaltainen.
On hyvä säilyttää sisäinen lapsi itsessään, oli sitten nainen, mies tai muunsikupuolinen.
Vierailija kirjoitti:
Tulehan rakas nainen jos jollain verukkeella pääset ja saat järjestettyä ni yökylään ni annan sulle vähä muuta ajateltavaa ja vaihtoehtoista nii paljo ku maistuu. Kyl muute kovettuu sulle ja tälle skenaariolle, huh.
Kuvottava.
Olen niin äärettömän surullinen tänäänkin. Ei tätä kestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta, miksi estit sen mun uudemman tilin hetkeksi..
Koska itse lakkasit seuraamasta.
Ei ole totta
Vierailija kirjoitti:
Mikäs on vanhempi tilisi?
Alkaa L
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on juuri oikein näin. Olen vain olemassa, ei minusta kannata olla huolissaan.
sen verran ikävä et pistäisin sut saman tien kehräämään!
Kaikista katseista sinua hain taas tänään.