Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (25275)
Tuu kulta lämmittää. Jäädyin kauppareissulla. Nyt peiton alla sua odottelen.
Kaipaan sinua. Mukavaa päivää, missä kuljetkin!
T. Sulo
Vierailija kirjoitti:
Chevalier 💔
Joku huono kahvimerkki kö?
🥰😘🤗 siinäpä kaivatulle. Miksei muillekin.
Miksen moikannut kun kävelitte mun ohi? Miksen suostu uskomaan, että säkin voisit tykätä musta?
Vierailija kirjoitti:
Miksen moikannut kun kävelitte mun ohi? Miksen suostu uskomaan, että säkin voisit tykätä musta?
Ketkä me käveltiin kenen sun ohi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivatullani on niin kauniit silmät, aistikas leveähkö suu ja upeat pitkät hiukset. Ai että, aloin taas kaivata entistäkin enemmän. Hänen ihanasti helisevää nauruaan ja terävää mieltään. Upein nainen.
Joku tyhjännauraja blondibimpo kuiteski
Mitä sitten vaikka olisikin? Harva täällä varmaan rumaa ja lihavuuden rajoilla kiikkuvaa miestäkään kaipaa.
Olipas tuokin taas nätisti sanottu. Ikävöin entistä miestäni aika ajoin. Pidän isoista miehistä... ja naisista
Tuosta tulikin mieleen viime yön uni. Seisoin hetken navat vastakkain minua pidemmän tumman miehen kanssa, joka oli osoittanut pitkään sitä ennen mielenkiintoa kohtaani. Tajusin siinä seisoessani että en tuntenut mitään häntä kohtaan ja aloin pohtimaan kuinka sanoisin nätisti, että en tunne mitään intohimoa, jota kuuluisi olla. Harmi etten muista mitä sitä ennen unessa tapahtui.
Kaunotar P***u, kaipaan äärettömästi sinua ja jutteluhetkiämme saunassa. A
Kahdeksan vuotta sitten katseesi iski minuun kuin salama.
Vuosi sitten olin ihan ihkuna suhun 🥰 se tunne ja märkä päivä uni ja tänne kirjoittelu.. nooh kaikesta näköjään pääsee yli kun aika kuluu. Terqui 🥳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivatullani on niin kauniit silmät, aistikas leveähkö suu ja upeat pitkät hiukset. Ai että, aloin taas kaivata entistäkin enemmän. Hänen ihanasti helisevää nauruaan ja terävää mieltään. Upein nainen.
Joku tyhjännauraja blondibimpo kuiteski
Mitä sitten vaikka olisikin? Harva täällä varmaan rumaa ja lihavuuden rajoilla kiikkuvaa miestäkään kaipaa.
Olipas tuokin taas nätisti sanottu. Ikävöin entistä miestäni aika ajoin. Pidän isoista miehistä... ja naisista
Tuosta tulikin mieleen viime yön uni. Seisoin hetken navat vastakkain minua pidemmän tumman miehen kans
En tunne sellaista, joten tuskinmpa. Minua kaipaa perjantai- lauantaiöisin kiuta miehiä viesteistä päätellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketkä me käveltiin kenen sun ohi?
Sisarukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä ihana, nopsajalka. Tänään opin taas uutta ja aloitan ansaitun kesäloman. Kenties joskus tulet vastaan yllättäen 🤗
Inhoan ihmisiä, jotka varastavat toisten tunnisteet.
Ok, ikävä kuulla. Terveiseni eivät ole sinulle ja en tiedä miksi tulit tähän. Olisit voinut laittaa omat terveisesi kaipaamallesi.
Hyvää päivänjatkoa! Kaunis päivä tuli.
(Neljä vuotta kirjoittanu täällä) Ap, ei varas.
Älä välitä katkerasta häiriköstä. Tyyppi syyllistää täällä milloin ketäkin. Kateellinen, kun kukaan ei sitä mulkkua kaipaa.
kaunis ajatus kauniiseen päivään, olet ajatuksissani - aina
Toinen hiipuu, toinen syttyy 🔥
Siniset silmät ja naurava suu ilahduttaa, ku huvittuneena luen ketjun kommentteja. Huomenta kivalle ja mukavalle naiselle