Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (25303)
Vierailija kirjoitti:
Pahoitin mieleni kun aloit vältellä ja kaikin keinoin antaa ymmärtää, ettei kiinnosta. Olen miettinyt tekisitkö niin, jos pitäisit minua vain kaverina. Et tekisi, koska ei siinä olisi mitään järkeä. Tunteita taitaa olla, mutta tällä hetkellä taidat olla minulle suuttunut tai jotain. Rakkauden ja vihan ero on hiuksenhieno.
Tunteita on. Olet rakas. Se kai oli sitä itse suojelua. Sydän on rikki.
Projisoit aika rankasti. Minulla on kykyä, halua ja yritystä päästä kommunikoimaan, mutta tiedät itsekin, että heität piikkimaton väliin kerta toisensa jälkeen. Kieltämättä tuntuu välillä siltä, että et halua ja härnäämiseltä, jos kerran odotat yhteydenottoja. Ehkä oikea syy on uskalluksen puute, estyneisyys, omantunnon kolkutus tai jokin muu tai kaikki nuo yhteensä.
Vierailija kirjoitti:
Missä päin lentelet?
Salilla.sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: oletko nähnyt kaivattusi tällä viikolla?
En ole nähnyt. Enkä oikein tiedä mikä hän on. Joskus hän oli hyvin tärkeä ja rakas ihminen. Ehkä olen hullu, kun jostakin ihmisistä tulee tunne, että on joku näkymätön lanka, joka sitoo yhteen. Sitoo, vaikka sen jompikumpi leikkaa poikki. Ne langanpäät luikertelevat kuitenkin toisiaan kohti.
Oot rakas.💙
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mietit
Kaikenlaista. Ehkä eniten sitä, että täytyisi nostaa itteä niskasta ja löytää se oma paikka. Olen välitilassa, jättänyt paljon taakse ilman selvää päämäärää. Minne jatkan seuraavaksi? Takaisin mistä olen lähtöisin vai jäisinkö missä nyt jo olen.
Mietin myös miettiiköhän kaivattu koskaan mua. Asiat meni miten meni, mutta toivon että kaikesta huolimatta hänkin joskus uhraisi ajatuksen minulle.
Olet nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pusu jos toinenkin klitoriksellesi!
Ensin pitää antaa otsalle, poskelle ja suulle. Sitä ennen hameen alle ei ole asiaa.
Tietenkin, mutta ajattelen kauaskantoisesti tulevaisuuteen.
Menit ikään kuin hieman asioiden edelle. 😃
Olen kyllä suukkoja vailla. Sinä myös?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin pitää antaa otsalle, poskelle ja suulle. Sitä ennen hameen alle ei ole asiaa.
No puhutaanhan täällä välillä naimisiinmenosta, lapsista, yhteisistä hautapaikoista ja ties mistä. En tuota siinä seurassa mitenkään poikkeavana pidä.
Pilaat mun kaikki suhteet kun ajattelen vain sua aina
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mietit
Kaikenlaista. Ehkä eniten sitä, että täytyisi nostaa itteä niskasta ja löytää se oma paikka. Olen välitilassa, jättänyt paljon taakse ilman selvää päämäärää. Minne jatkan seuraavaksi? Takaisin mistä olen lähtöisin vai jäisinkö missä nyt jo olen.
Mietin myös miettiiköhän kaivattu koskaan mua. Asiat meni miten meni, mutta toivon että kaikesta huolimatta hänkin joskus uhraisi ajatuksen minulle.
Olet nainen?
Jep.
Vierailija kirjoitti:
Miks et oo hänen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks et oo hänen kanssa?
Varattu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No puhutaanhan täällä välillä naimisiinmenosta, lapsista, yhteisistä hautapaikoista ja ties mistä. En tuota siinä seurassa mitenkään poikkeavana pidä.
Parodioin tuota sanontaa.
Vierailija kirjoitti:
Onnellisille rakkain.
Sinä mulle.
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä suukkoja vailla. Sinä myös?
Kuin myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnellisille rakkain.
Sinä mulle.
Oistpa hän.💙
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahdeksan kaipauksen vuotta jo täynnä ja kaipaan vieläkin sinua, rakas.
Itse en oikein osaa sanoa milloin rakastuin ja kaipaus alkoi. Tunnettu ollaan 2016, ja vahvat tunteet alkoi 2017. Kai se sitten muuttui surulliseksi rakkaudeksi. Kunpa nähtäis.
Tuostahan on aivan vitunnnn kauan. Minä ajattelin vielä muutama vuosi sitten, että vuosi 2017 oli upea, mutta nyt nämä teidän kirjoitukset lukiessani huomasin muuttuneeni sen verran, etten näe sitä enää niin enkä viettäisi sitä vuotta niissä seurueissa joissa vietin.
Mutta menneisyyteen on turha vilkuilla muuten kuin ottaa siitä opiksi jos on jotain otettavaa, ja tietty hauskoja ja/tai onnellisia juttuja on välillä kiva muistella.
eri
Itse en oikein osaa sanoa milloin rakastuin ja kaipaus alkoi. Tunnettu ollaan 2016, ja vahvat tunteet alkoi 2017. Kai se sitten muuttui surulliseksi rakkaudeksi. Kunpa nähtäis.