Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (25381)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mietit
Naista.
Mikäs hänessä mietityttää
Kommunikointikyvyttömyys.
Ehkä hän yritti.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Pahoitin mieleni kun aloit vältellä ja kaikin keinoin antaa ymmärtää, ettei kiinnosta. Olen miettinyt tekisitkö niin, jos pitäisit minua vain kaverina. Et tekisi, koska ei siinä olisi mitään järkeä. Tunteita taitaa olla, mutta tällä hetkellä taidat olla minulle suuttunut tai jotain. Rakkauden ja vihan ero on hiuksenhieno.
Ei se mies ole kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mietit
Naista.
Ehkä hän yritti.
Sivusta
Täällä on ihan mahdotonta komunikoida. /sivusta minäkin
Vierailija kirjoitti:
Gallup: oletko nähnyt kaivattusi tällä viikolla?
En ole nähnyt. Enkä oikein tiedä mikä hän on. Joskus hän oli hyvin tärkeä ja rakas ihminen. Ehkä olen hullu, kun jostakin ihmisistä tulee tunne, että on joku näkymätön lanka, joka sitoo yhteen. Sitoo, vaikka sen jompikumpi leikkaa poikki. Ne langanpäät luikertelevat kuitenkin toisiaan kohti.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mietit
Kaikenlaista. Ehkä eniten sitä, että täytyisi nostaa itteä niskasta ja löytää se oma paikka. Olen välitilassa, jättänyt paljon taakse ilman selvää päämäärää. Minne jatkan seuraavaksi? Takaisin mistä olen lähtöisin vai jäisinkö missä nyt jo olen.
Mietin myös miettiiköhän kaivattu koskaan mua. Asiat meni miten meni, mutta toivon että kaikesta huolimatta hänkin joskus uhraisi ajatuksen minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mietit
Naista.
Ehkä hän yritti.
Sivusta
Täällä on ihan mahdotonta komunikoida. /sivusta minäkin
Täysin totta. Harva kuitenkaan mitään oikeasti tekee, pohtii vain. Se ei johda mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua L.
Minä sinua kahvinjanoinen mies. Nopeet syö hitaat?
Vierailija kirjoitti:
Terkkuja!
Kiitos, samoin sinulle! Ja hyvää alkavaa viikonloppua..
Ei rakkautta voi valita.Rakkauteni sinuun on päätetty jossain muualla.Kannan sitä aina mukanani.Olet epävarma.En odota sinun tekevän päätöksiä.Ehkä jonain päivänä saan sinut kokonaan ,jos sinulla on rakkautta jäljellä.Elämä vie -sela vi.
Kauniita unia, yösuukkoja😊😁
Noin kolmen aikaan iltapäivällä näkyi auringonsäteitä kaiteen pinnojen välistä. Terveisiä!
Jotenkin sitä väsyy eikä jaksa edes miettiä mitä minä itse haluaisin. Suorittaa vaan. Ei jaksa välittää epätasa-arvoisesta kohtelusta, siitä että joutuu aina tekemään ne asiat mitä toiset eivät halua. Mielipiteistä tai ajatuksista ei olla kiinnostuneita. Ei oikeastaan jaksa välittää oikein mistään.
Vierailija kirjoitti:
Noin kolmen aikaan iltapäivällä näkyi auringonsäteitä kaiteen pinnojen välistä. Terveisiä!
Kun siristää silmiä niin bussin valotkin näyttää tähdiltä..
Vierailija kirjoitti:
Missä päin lentelet?
Kotipesässä.
Sinut kätken uniin kauniisiin.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin sitä väsyy eikä jaksa edes miettiä mitä minä itse haluaisin. Suorittaa vaan. Ei jaksa välittää epätasa-arvoisesta kohtelusta, siitä että joutuu aina tekemään ne asiat mitä toiset eivät halua. Mielipiteistä tai ajatuksista ei olla kiinnostuneita. Ei oikeastaan jaksa välittää oikein mistään.
Arvaanko oikein, että olet nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mietit
Kaikenlaista. Ehkä eniten sitä, että täytyisi nostaa itteä niskasta ja löytää se oma paikka. Olen välitilassa, jättänyt paljon taakse ilman selvää päämäärää. Minne jatkan seuraavaksi? Takaisin mistä olen lähtöisin vai jäisinkö missä nyt jo olen.
Mietin myös miettiiköhän kaivattu koskaan mua. Asiat meni miten meni, mutta toivon että kaikesta huolimatta hänkin joskus uhraisi ajatuksen minulle.
Hän on ajatuksissani koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pusu jos toinenkin klitoriksellesi!
Ensin pitää antaa otsalle, poskelle ja suulle. Sitä ennen hameen alle ei ole asiaa.
Tietenkin, mutta ajattelen kauaskantoisesti tulevaisuuteen.
Pahoitin mieleni kun aloit vältellä ja kaikin keinoin antaa ymmärtää, ettei kiinnosta. Olen miettinyt tekisitkö niin, jos pitäisit minua vain kaverina. Et tekisi, koska ei siinä olisi mitään järkeä. Tunteita taitaa olla, mutta tällä hetkellä taidat olla minulle suuttunut tai jotain. Rakkauden ja vihan ero on hiuksenhieno.