Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (26464)
Vierailija kirjoitti:
Tänäänkin aattelin siua ja aioin tulla sinne pöin, vaan päivätoimet veivät liikaa aikaa ja sitten olikin jo pimeä, saanko soittaa siulle? Hyvää yötä lounaiselle naiselle mieheltä.
Sitten on parasta soittaa työnumeroon, en vastaa omaan ellen tiedä kuka soittaa.
Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Unihaleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Kaipaan sinua suunnattomasti. 🥺
Mun aivot on jumiutunut sellaiseen tilaan että ne odottaa milloin nähdään iskä seuraavan kerran. 😢 Mulla ois ollut tästä nykyisestä tukikohdasta sun entiseen tukikohtaan noin 1,6 km. 🏙🚂🛤
-M.K.K
Aurinko nousee huomennakin. Nuku hyvin.
Halein suukoin hyvää yötä naiselle mieheltä 30km ja rajain takaa. Rakastan
Mun tarvi hieman nostaa katsettani, jotta sain katsoa läheltä silmiisi. Juteltiin hetki asumisesta. Siinä oli niin hyvä ja kotoisa olla. Muistin tänään tuon päivän ja nyt, niin saisit mussa yhä tuntemaan paloa...Sul oli muutama vaalea hius päälaella. On ikävä
God morgon fru speciallärare 😚
Vierailija kirjoitti:
Joo mä väittäisin ettei yksikään viestinnän töitä tekevä tai tehnyt tuttu viihtyisi täällä.. ovat halkipoikkipinoon-ihmisiä ja selkeys valtti, asioita ei jätetä roikkumaan ihmisten kanssa tai muutenkaan
..väität väärin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä alalla kaivattusi työskentelee?
Minoon puutarhuri. Kaivatusta en sano.
Ai Seinäjoella?
Njet
Mansessa
Ei sielläkään :D
Aamuhali kahdelle viidesosalle mun lempparipojista Muut kolme on sitä pörröistä laatua mallia mustapantteri, höttiäinen ja sämpylä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai Seinäjoella?
Njet
Mansessa
Aamuhali kahdelle viidesosalle mun lempparipojista Muut kolme on sitä pörröistä laatua mallia mustapantteri, höttiäinen ja sämpylä.
Ei näköjään vaaleanpunaiset sydämet näy, noh oranssit yhtä hyviä 🧡🧡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai Seinäjoella?
Njet
Mansessa
Ei näköjään vaaleanpunaiset sydämet näy, noh oranssit yhtä hyviä 🧡🧡
Sydämetöntä menoa
Aurinkoista huomenta kaivatulleni !
Sydämeni lämmön lähetän luoksesi -mukana auringonsäteen. Ei se mitään, että kaikki meni näin. Olit silloin niin tärkeä ja rakas. Elämä on jatkuvaa virtaa. Jokaiselle ihmiselle on paikkansa ja hetkensä. Silloin autoit eteenpäin ja nyt vahvistat. Olet silti niin rakas tässä universumissa.
Rakastan sinua P. Miespuoliselle menee. Tulipahan kerrottua tämäkin tänne.
Rakkaista rakkain nainen, olisi ihana törmätä jossain ja halata kunnolla ja pitkään ja vaiks mennä johonki syrjempään pois katseilta ja suudella välittämättä mistään rajoista, se tuntuis varmasti erittäin hyvältä. <3 Oli niin lähellä etten koulussa kysynyt meidän kaikkien halien jälkeen et suudellaaks. <3 Tosi iso ikävä sua ja olet mielessä ja sydämessä aina ja ikuisesti. <3
Hyvät yöt mammoille. Muistakaapa se iltarukous.