Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (26553)
Vierailija kirjoitti:
Te mitään unohda, jotka kirjoittelette tänne! Yksi pitkä katse ja kohta vedetään taas.
Tiedän 🤭
En halua lapsia, mutta meidän lapselle tulisi väkisinkin kauniit silmät, nenä ja huulet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset kuriin ja töihin.
Käyhän tumputtamassa, niin mielikin sinulla rauhoittuu. Varo ettei äiti näe. Tai sinulle se varmaan olisi meriitti.
Oliko tarkoitus pahoittaa mieleni?
Mä toivon sulle kaikkea hyvää 💚
Vilpittömästi ja kaikella rakkaudella.
Vierailija kirjoitti:
Te mitään unohda, jotka kirjoittelette tänne! Yksi pitkä katse ja kohta vedetään taas.
Näin se vaan menee.
Vierailija kirjoitti:
Hehe, sellaistakaan ei saa.
Vierailija kirjoitti:
Helpolla saa rakkauslurituksia. Eikä maksa mitään.
Mä rakastan sitä, kun katsot pitkään silmiin... ja sekin ilo loppuu kohta 💔
t, tykkään susta aivan valtavasti. tunnethan sen?
Vierailija kirjoitti:
En halua lapsia, mutta meidän lapselle tulisi väkisinkin kauniit silmät, nenä ja huulet.
unohdit paksu kiharat kiukset, ehkä punaiset tai tai 🙂🙂 ja pisamat
Minä ainakin tunnen, että jokutai jotkut pitää minusta valtavasti, koska ne eivät luovuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei meillä, kun on maantienharmaat molemmilla 😊 Kauniit kädet unohin mainita.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin tunnen, että jokutai jotkut pitää minusta valtavasti, koska ne eivät luovuta.
Joskus on vaan pakko luovuttaa ja todeta tosiasiat, ettei homma etene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus on vaan pakko luovuttaa ja todeta tosiasiat, ettei homma etene.
Kun kaikkesi teitte, juttelitte ja yhdessä päätitte. Näin se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei meillä, kun on maantienharmaat molemmilla 😊 Kauniit kädet unohin mainita.
Jaa-a, saa niitä värjättyä ettei näytä hiireltä . Ja tietenkin mitä ihanin luonne ja monilahjakas. Ja tähtiluomi jossakin 🤭
Vierailija kirjoitti:
No haluatko, että lopetan tämän? Tarvitsen vain yhden vinkin, että se olet sinä, E.