Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (14458)
Vierailija kirjoitti:
Oih. Voi myös piirtää seinään kaivatun naaman pussailla sitä 🥰
Onks sun kaivattu kivikasvo?
Vierailija kirjoitti:
Ketä kaipaat 💜💜💜💜
💚💚💚💚💚💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pizzaperjantai
Itse tehtyä?
Varmaan joku eläkeläinen jaksaisi viikon päätteeksi vääntää. Kenellä muulla riittää tuollaisiin voimavarat pe iltana.
Tunniste: kaivattuni käyttää isohkoja korvakoruja.
Vierailija kirjoitti:
Tunniste: kaivattuni käyttää isohkoja korvakoruja.
Parempi kuin isoja housuja.
Mie käytän korvakoru ja🕵
Monta reikää korvissa
Minä eläkeläinen teen pakastepizzaa. Mut mielelläni tulen siun luo vääntää jos on aineita pizzaan
Mulla on aina korvikset. Jos ne joskus unohtuu kotiin, koko päivä on pilalla.Tuntuu kuin jotain puuttuisi. Kaivatullakin on korvikset.
Vierailija kirjoitti:
Liikenteessä oli paljon nuoria nättejä naisia ja tuli ajatus, että miksi ihmeessä muka olisit ihastunut muhun. Tällaiseen vanhaan pullukka naiseen 💔
Tottakai olen 🤍
Voiko rakkautta pakastaa tai edes muruja siitä, olisi pitänyt silloin, kun tuntuu nyt että sitä ei enää riitä.
Vierailija kirjoitti:
Voiko rakkautta pakastaa tai edes muruja siitä, olisi pitänyt silloin, kun tuntuu nyt että sitä ei enää riitä.
Mielestäni rakkaus pitää elää todeksi irl. Oli se sitten lyhyt tai pitkä juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liikenteessä oli paljon nuoria nättejä naisia ja tuli ajatus, että miksi ihmeessä muka olisit ihastunut muhun. Tällaiseen vanhaan pullukka naiseen 💔
Tottakai olen 🤍
Niin, täällä palstalla on kaikki mahdollista 💜
Olet oikeasti kaunis. Harmi, että olet myös mulkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai olen 🤍
Niin, täällä palstalla on kaikki mahdollista 💜
🌌
Jos pian ei tapahdu mitään, en edes näe katsettasi, sitä kuinka et saa silmiäsi irti minusta, niin kaipsukseni hiipuu. Olen jo tänään sanonut jotain sellaista ääneen joka voi viedä minut pois lähettyviltäsi, vaikka tulin tänne nimenomaan vain sinun takia, koska kaipasin sinua yhä.
Vierailija kirjoitti:
😮 No en oo.
Vierailija kirjoitti:
Mulkku käytöksellä naiset pitävät ei toivotut kosijat poissa.
Voisin hyvin kuvitella, että kaivattu häärää perjantai-iltaisin keittiössä ja tekee koko pesueen voimin pizzaa. Kokkaushommissa hän on parempi kuin minä.