Nainen, jaatko parisuhteesi intiimiasiat
Kommentit (48)
En yksityiskohtia, koska kyseessÀ on myös mieheni intiimielÀmÀ. YleisellÀ tasolla ollaan kavereiden kanssa puhuttu haluttomuudesta, tantraseksistÀ tms, eikÀ kukaan koskaan ole yksilöinyt kuuluvatko anaalihelmet suhteen mies- vai naisosapuolelle.
En jaa. Nuoruuden sekoiluista jaoin asiat. Aikuisessa vakiintuneessa suhteessa parisuhteen asiat on kahdenkeskisiÀ. Toki yleisellÀ tasolla puhutaan ja siitÀ miten menee yms, mutta mitÀÀn intiimiasioita en!
En jaa, koska ne ovat myös puolisoni intiimiasioita.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai naiset puhuvat.
Oikea elÀmÀ on oikeaa elÀmÀÀ eikÀ SinkkuelÀmÀÀ-sarja.
En. Sen verran tietÀvÀt, ettÀ rakastan ja himoitsen.
En, eikÀ ystÀnikÀÀn sitÀ tee. Puhumme seksistÀ hyvin harvoin ja silloinkin vain yleisellÀ tasolla.
En ole suhteessa, mutta lÀhtökohtaisesti en jaa. Jos on joku seikka missÀ tarvitsen toisen nÀkemystÀ, kuten "tÀmÀ asento ei oikein onnistu, mitÀ voisin kokeilla sen sijaan" (olipa tyhmÀ esimerkki, mutta ei tullut muuta mieleen), niin luottoystÀvÀn kanssa voisin keskustella. Mutta miehellÀ on oikeus yksityisyyteen intiimiasioissa, enkÀ levittele hÀnen asioitaan, mikÀli ei kaltoinkohtele minua.
Vaimon ystÀvÀ mölÀytti seksielÀmÀstÀmme. Ja nyt se vain vaniljaa pimeÀssÀ peiton alla tÀstÀlÀhin jos sitÀkÀÀn.
ExÀni kehui seksielÀmÀÀmme kavereillensa ja sanoi, ettÀ minun pitÀisi olla iloinen asiasta. Omasta mielestÀni ne olisivat olleet meidÀn kahden vÀlisiÀ asioita. Eli kyllÀ on oikea vastaus naisten kohdalla. M51
Naiset kertovat ja jos muuta vÀittÀÀ niin valehtelee kirkkain silmin.
En osaa luontevasti keskustella, mutta pitÀisi kyllÀ osata tÀstÀkin aiheesta. Oikeastaan hyvin vÀhÀn myöskÀÀn omien kumppaneiden kanssa. Hiljaista tietoa :)
Kysyin samasta asiasta vaimolta ja kielsi, etten tietenkÀÀn kerro. No, vaimon kaveri juovuksissa mölÀytti asioista joista ei pitÀisi olla tietoinen. Vaimo on nykyÀÀn ex. Kolme avioerolasta.
Mies, naisesi ystÀvÀt tietÀvÀt asiasi paremmin kuin sinÀ. Niin se vaan on.
Miehen mitat ja kyvyt. Tottaksi. SiksihÀn sullekin nauretaan.
Paskalla miehellÀ ei ole yksityisyyttÀ. Tiedoksi.
Olen kuullut tuollaista juoruamista.
Toivottavasti nÀmÀ, jotka ketjussa kiistÀvÀt sen, eivÀt valehtele.
En tietenkÀÀn.