Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (14264)
Vierailija kirjoitti:
Kiva kun kävit mun luona töissä, vaikkei asia ollutkaan kiva.
Markkinointia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perjantaihaaste: tunnisteita kehiin!
Vihreäpaitainen T. Kivaa viikonloppua.
Nyt oli vähän epämääräinen.. kerro lisää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nukkumaija kaipaa Nukkumattia🎆🍑 Tunnisteellisuus on vähän niin ja näin xD^^" Mut hei 999 sanoo varmistustehtävä ja 9 on hyvä numero🖖👌👍
Voi eih, 🥹🥹 Olin just tavoistani poiketen voimien keräily päikkäreillä ja mietin mun nukkumattia. Et miltä ne päikkärit ois hänen viekussa tuntunut. Paitsi enhän mä koskaan nukkunut, hänen unissa vaan hengailin , häntä nuuhkien 💕
🌱🌱🐌🐌
Semmottia ne nukkumattiset on💛 Nuuhkittavia ja hyväntuoksuisia, tai ainakin se yksi tietty on minunkin hitaan hämäläispuutarhaetanan mielestä. Tai siis oikeesti en ole etana vaan ihan muunlainen otus mut kumminki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet: kelle haluaisitte lähettää terveisiä!
En kenellekään. Haluaisin olla tekemisissä irl, mutta mitäpä voin tehdä kun oon aina sitä friendzoneainesta. Ja kaikkihan tietävät mitä naiset tarkoittavat friendzonella.
No mitä me sillä tarkoitetaan?
Ottaen huomioon todennäköisyydet ja kuinka rajuin ottein maailmankaikkeus on meidät erottanut on uskomatonta, että kerran kosketit ja katsoit minua silmiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan peppu. Terkkui kaivatulle, vaivatulle.
Hommahan on niin ettei mun peppua ole koskaan vaivattu yhtään niin hyvin ja huolella kuin se tarttis. Eikä sitä muutenkaan ole käpistelty pitkään aikaan. Omia käpistelyjä ei lasketa.
No en tiiä kuinka mun kaivattu mies omaa peppuaan käpistelee, mut voisin mä kättäni hänen pepullaan joskus lepuuttaa. T. Ap nainen
Jotkut käpistelee ja antaa käpistellä😈 Et suukkoja vaan mun mieskaivatulle😘 Toivottavasti teillä se voihanpeppuus muuttuu pepulleenoloksi sillai hyvällä tavalla!
Meiltä sujuu yhdessä kaikki. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet: kelle haluaisitte lähettää terveisiä!
En kenellekään. Haluaisin olla tekemisissä irl, mutta mitäpä voin tehdä kun oon aina sitä friendzoneainesta. Ja kaikkihan tietävät mitä naiset tarkoittavat friendzonella.
No mitä me sillä tarkoitetaan?
En tiedä. Mistäpä sitä kenenkään ajatuksia tietäisi jos ei oikeasti saa tutustua. Vaikka sitten vaan ystävinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nukkumaija kaipaa Nukkumattia🎆🍑 Tunnisteellisuus on vähän niin ja näin xD^^" Mut hei 999 sanoo varmistustehtävä ja 9 on hyvä numero🖖👌👍
Voi eih, 🥹🥹 Olin just tavoistani poiketen voimien keräily päikkäreillä ja mietin mun nukkumattia. Et miltä ne päikkärit ois hänen viekussa tuntunut. Paitsi enhän mä koskaan nukkunut, hänen unissa vaan hengailin , häntä nuuhkien 💕
🌱🌱🐌🐌
Semmottia ne nukkumattiset on💛 Nuuhkittavia ja hyväntuoksuisia, tai ainakin se yksi tietty on minunkin hitaan hämäläispuutarhaetanan mielestä. Tai siis oikeesti en ole etana vaan ihan muunlainen otus mut kumminki.
Etanat on hitaita mutta yllättävän nopeita 🤔 keltanen 😘 ei kettu kuitenkaan vaikka otus onkin
Vierailija kirjoitti:
Ottaen huomioon todennäköisyydet ja kuinka rajuin ottein maailmankaikkeus on meidät erottanut on uskomatonta, että kerran kosketit ja katsoit minua silmiin.
Vai maailmankaikkeus? 🤦
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivaa viikonloppua! 🧡🤗
Kiitos! Hyvää viikonloppua sinullekin. 🤗🧡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai maailmankaikkeus? 🤦
Ehkä ei sinun tapauksessasi.
Hyvää viikonloppua kaivatulle!
Kaunotar 😘 ajoit vastaan, kun olin kävelyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnisteelliset taitaa lähtee täältä tosi nopeasti.. koska joku täällä kävijä ei tykkää niistä
Miten ketään voi toisten tunnisteet haitata?
Jalkavaimomiehen vaimoa haitannut vuosia :D
Vierailija kirjoitti:
Mitä? Missä? Milloin?
Käveletkö illoin?
Vai vain päivisin?
Vierailija kirjoitti:
Moikkasitko?
Vierailija kirjoitti:
Tunnisteelliset taitaa lähtee täältä tosi nopeasti.. koska joku täällä kävijä ei tykkää niistä
Miten ketään voi toisten tunnisteet haitata?
Vierailija kirjoitti:
Hyvää viikonloppua kaivatulle!
Kiitos. Samoin!
Kiva kun kävit mun luona töissä, vaikkei asia ollutkaan kiva.