Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (14306)
Kyllähän sitä kelpais. Mut itelle kelpaa vaan sellanen, jonka seurassa kaikki on luonnollista eikä mikään hierrä ja ala vaivata tai ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni jää yksin liian kovilla vaatimuksillaan vaikka ei itse ole kummoinenkaan.Tutustukaa ihmisiin, älkää arvostelko jo kättelyssä.
Rakkautta ei tunneta vähemmillä vaatimuksilla eikä sen puoleen kovillakaan.
Mun vaatimuksena tätä nykyä on rakastuminen ja rakkaus. Jos sitä ei tunne, niin ei tunne. Ja Jii vei jo jalat alta. Kun se on sitä kunnon laatua se tunne, niin eihän se mihkään katoa. Eikä siihen sitten oikein pääse toiset väliin mun sydämessä. Ei edes kiinnosta tutustua toisiin miehiin siinä mielessä.
Siinäpä se, siellä voi jäädä tutustumatta ihaniin ihmisiin, koska olet kiinni tässä J:ssä.kuitenkaan mikään ei takaa ,että kukaan saa haluamansa.Siksi ei saa valittaa omista valinnoista.( en tarkoita sinua vaan yleisesti )
Ei kannata tutustua kun on voimakkaat tunteet toiseen. Eikä se ole reilua sitä kohtaan johon yrittää vastentahtoisesti tutustua.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua, värimies, jos siis olet mies ja kaipaat naista ja jos ajoittain elämä on väritöntä tai harmaata, mutta enimmäkseen monisävyistä ja -ulotteista. Mikä on suosikkivärisi?
Taivaansininen.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä sun musiikkeja
Kun kitara soi, ei itkeä saa.. .
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tää kaksisuuntaisuushäiriö, jonka vuoksi ajattelen sua aika lailla jatkuvasti.
Oletko varma, että se on häiriö? Entä jos se on se normaalitila?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua edelleen, vaikka tämä onkin yhtä ylä- ja alamäkeä.
On vai? Missä mäessä nähdään?
Myötä- ja vastamäessä.
Niin söpöä, että tekee kerrassaan höpöä. 🤭🤗
Vierailija kirjoitti:
Ikävä sun musiikkeja
Petri Nygård/Nössö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua, värimies, jos siis olet mies ja kaipaat naista ja jos ajoittain elämä on väritöntä tai harmaata, mutta enimmäkseen monisävyistä ja -ulotteista. Mikä on suosikkivärisi?
Taivaansininen.
Se onkin kaunis ja alati vaihtuva.
Sydämeni käsivarret roikkuvat edelleen sinussa. Toivottavasti ei ole ahdistava mielikuva.
Tai siis jos sydämeni käsivarret roikkuvat sinusta, onhan se vähän jännä mielikuva.
Vierailija kirjoitti:
Onko kaikki ohi osaltasi?
Eioo. Elämä jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin asiaa, että olisi ohi, mutta kun näin taas niin eihän se onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka niin? Tunteet edelleen on ja minäkin olen edelleen vapaa. Sinä taas olet 99% todennäköisyydellä edelleen naimisissa. Ei tää ole koskaan ollut kiinni siitä onko minulla tunteita ja haluanko (on ja kyllä haluan), vaan siitä ettet sinä ole tuntenut tai halunnut minua tarpeeksi.
Ei naista aikanaan pidetty turhan takia 4 seinän sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tää kaksisuuntaisuushäiriö, jonka vuoksi ajattelen sua aika lailla jatkuvasti.
Oletko varma, että se on häiriö? Entä jos se on se normaalitila?
Se olisi normaalia, jos voisi koskettaa ja pussata ja jutella ja olla yhdessä normaalisti muutenkin. Nyt on epäsuhta.
Ole hyvä!