Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (14445)
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen sinua. 🤗🧡
🧡🤗😘
Jos jollekin toiselle kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua edelleen, vaikka tämä onkin yhtä ylä- ja alamäkeä.
On vai? Missä mäessä nähdään?
Vierailija kirjoitti:
nään sen sun katseesta et sä tarviit mua yhtä paljon ku mä tarviin sua, mut miten vitussa mun pitäs oikeesti lähestyä sua kunnolla?
eikä asiaa tee yhtään helpommaks se, että oot mua 8 vuotta vanhempi ja ollaan samas työpaikassa eikä täs oo mitään järkee mut silti en vaan saa sua mielestäni pois.
m24
Hakeudu seuraan, keksi tekosyitä jutella ja näytä, että tykkäät. Älä vaan sano mitään suoraan vielä 😅
Mä ajattelen vähän samalla tavalla yhdestä nuoremmasta miehestä.
Moni jää yksin liian kovilla vaatimuksillaan vaikka ei itse ole kummoinenkaan.Tutustukaa ihmisiin, älkää arvostelko jo kättelyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turha tänne on kirjoitella. Ei meitä ole. On vaan vaikea hyväksyä sitä
Kiinnostaisiko sinulla tavata ja testata, mitä tää oli/onko jotakin vielä jäljellä?
Joo. Ehdota.
-m>n
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutama viikko ilman kunnon unia, alkaa näkyä
Minustako puhut? 😅
Olisinkin nähnyt hänet🙂
Vierailija kirjoitti:
Moni jää yksin liian kovilla vaatimuksillaan vaikka ei itse ole kummoinenkaan.Tutustukaa ihmisiin, älkää arvostelko jo kättelyssä.
Rakkautta ei tunneta vähemmillä vaatimuksilla eikä sen puoleen kovillakaan.
Mun vaatimuksena tätä nykyä on rakastuminen ja rakkaus. Jos sitä ei tunne, niin ei tunne. Ja Jii vei jo jalat alta. Kun se on sitä kunnon laatua se tunne, niin eihän se mihkään katoa. Eikä siihen sitten oikein pääse toiset väliin mun sydämessä. Ei edes kiinnosta tutustua toisiin miehiin siinä mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Syvä masennus ja ikävä.
Niin on. Kumpaakin. Sitä miettii vaan kuinka kauan ne jatkuvat.
Vierailija kirjoitti:
Syvä masennus ja ikävä.
Tästä on kokemusta enemmän kuin tarpeeksi.
Ehkä tämä joskus helpottaa.
Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Niin on. Vuosien ajan kestänyt kylmää/kuumaa kohtelu on tehnyt musta ihmisraunion. Voitte kuvitella kun ihminen johon on tuntenut voimakkaampia tunteita kuin kenenkään muuhun, lipuu pikkuhiljaa pois. Haaveita syntyi ja kaikki oli pehmustettu pilvihattaroilla, sekä maalattu vaaleanpunaisella pensselillä. Nekin muuttuneet ruosteenvärisiksi, kylmän metallin kovettamiksi. Tätä muutosta kutsun loogisena ihmisenä realismiksi. Kovinkaan rakkaus ei saata meitä yhteen kun ei ole tahtoa, ja toisen panokset ovat liian suuret. Tietysti hän myös rakastaa nykyistä puolisoaan varmasti enemmän kuin mua, joten onnellisen perheen on parempi pysyä kasassa. Kiitos sulle haaveiden kohde ja niissä mukana kulkija. Olit mulle suurin rakkaus mutta nyt keskityn muuhun, jotta pää pysyy kasassa. Hymyillään kun tavataan.
K
Vierailija kirjoitti:
Ikävä sun musiikkeja
Kuuntele omias.
Vierailija kirjoitti:
Mites sinä? Oletko yksin?
Vierailija kirjoitti:
Onko tottakaan? Koitahan suoraan kohteelle hmmmm
Joku esiintyy minuna, sellaisia harhoja. Paree mennä yöunille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näen heti ettei tule mitään. Kun annoin pakit olin ruma läski h.ora joka ei kelpaa kenellekään. Hän olisi voinut ottaa. Kiitos traumoista A:lle.
Hei kukaan mies ei ole sen arvoinen, että kannattaisi niitten puheista traumat ottaa. Sillä typerällä miehellä on itsellään vielä pahemmat traumat, eikä ne johdu sinusta vaan jostain mikä liittyy hänen menneisyyteen. Leuka pystyyn ja nauti itsestäsi:)
En ole mies. 😐