Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (14264)
Olisitko otettu aiheutettuasi minulle seisokin?
Vierailija kirjoitti:
Normi settiä. mulla on sellanen vaikutus.
Mä en totta puhuen muista eilisestä yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun on nykyään tosi vaikee kuvitella elämää ilman sua 💔
Hyvin näytät pärjäävän. Kyllä kuukausia ilman näkemättä ottaa veronsa.
Nähtiin just n. 4 tuntia sitten.
Niin taidettiin nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Tuliko otettua kuppia?
Ihan kiva päivä ja kiitos vierailijoille. Sain purettua tuntojani, kerrottua asioita ja sain pari kirjaakin eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turha tänne on kirjoitella. Ei meitä ole. On vaan vaikea hyväksyä sitä
Niin on. Vuosien ajan kestänyt kylmää/kuumaa kohtelu on tehnyt musta ihmisraunion. Voitte kuvitella kun ihminen johon on tuntenut voimakkaampia tunteita kuin kenenkään muuhun, lipuu pikkuhiljaa pois. Haaveita syntyi ja kaikki oli pehmustettu pilvihattaroilla, sekä maalattu vaaleanpunaisella pensselillä. Nekin muuttuneet ruosteenvärisiksi, kylmän metallin kovettamiksi. Tätä muutosta kutsun loogisena ihmisenä realismiksi. Kovinkaan rakkaus ei saata meitä yhteen kun ei ole tahtoa, ja toisen panokset ovat liian suuret. Tietysti hän myös rakastaa nykyistä puolisoaan varmasti enemmän kuin mua, joten onnellisen perheen on parempi pysyä kasassa. Kiitos sulle haaveiden kohde ja niissä mukana kulkija. Olit mulle suurin rakkaus mutta nyt keskityn muuhun, jotta pää pysyy kasassa. Hymyillään kun tavataan.
K
Voi K. Toivottavasti et ole kaipaamani K.
T. Hiljaa sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Olisin ja olen, mutta eihän se rakkaudeksi riitä. Tarttee sitä miehen tuntea mua kohtaan jotain muutakin kuin seisokki. Mieluiten lämpö rinnassa ja helliä ajatuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuliko otettua kuppia?
Ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuliko otettua kuppia?
Ei.
No mikäs sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen sain viettää mukavan todella mukavan hetken kanssasi. Toivottavasti taas joskus, ja toivottavasti lähitulevaisuudessa, uudestaan. En vaan osaa/halua päästä sinusta irti, vaikka tiedän, etten ole sinua saamassa kokonaan.
Minkälainen se hetki oli?
Miellyttävän hikinen :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turha tänne on kirjoitella. Ei meitä ole. On vaan vaikea hyväksyä sitä
Miksei ole??
Koska hän ei halunnut.
Kaipaatko miestä vai naista koon kaipaaja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tää kaksisuuntaisuushäiriö, jonka vuoksi ajattelen sua aika lailla jatkuvasti.
Oletko varma, että se on häiriö? Entä jos se on se normaalitila?
Se olisi normaalia, jos voisi koskettaa ja pussata ja jutella ja olla yhdessä normaalisti muutenkin. Nyt on epäsuhta.
Totta. Ehkä joskus on suhta.
Vierailija kirjoitti:
Mies on.
Ai niin, olin unohtanut sen sun hölmön haaveilevan ilmeen viime viikolta. Selkeästi mietit kovasti mitä kirjoitat sille. Joo, mun pitää lopettaa tämä oma haaveilu ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on.
Sukunimen kolmas?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkauden epäsuhtainen jakautuminen on vahva osoitus Jumalan olemattomuuden puolesta. Muuten jokaiselle oikeasti olisi kumppani ja rakkaudentäyteinen elämä.
Se ettei valitse jotakuta,koska plaa,plaa plaa,plaa....ei tarkoita etteikö hän olisi voinut olla se rakkain.Rakkaus vaatii nimenomaa aikaa.
Tää. Aina ei ole oikea aika. On jotain sellasta mistä toinen kokee, et tää on nyt väärin. Elämäntilanne voi aiheuttaa reaktiota ja toimintaa mitä ei toisessa tilanteessa olisi ja se kuormittaa suhdetta. Kaikki ei ole niin mustavalkoista. -eri , joka kirjoitti aiemmin ettei meitä ole
Kainalopaikkaa kaipaisin kaivatulta. Onko syli vielä lämpöinen?
Eilen kyllä vuorovaikutimme enemmän kuin vähään aikaan, mutta en tiedä voiko sitä vielä hetkeksi kutsua. Ehdottoman miellyttävää silti ja toivoisin lisää ja paljon samaa ja enemmänkin.