Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (24848)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oonpa onnekas, kun olen vähän kuin pakotettu tekemään tikusta asiaa juuri sinun kanssasi. Harmi vain, että saatat luulla minun tekevän niin vain tosiaankin pakosta, vaikka tämähän on ihan parasta, kun saan viettää kanssasi aikaa.
Mihin liittyy?
Töihinhän se. Ap
Enhän minä oo nyt töissä.
Oot lomalla
Aikaa toukokuuhun. Sitten jätän ketjun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oonpa onnekas, kun olen vähän kuin pakotettu tekemään tikusta asiaa juuri sinun kanssasi. Harmi vain, että saatat luulla minun tekevän niin vain tosiaankin pakosta, vaikka tämähän on ihan parasta, kun saan viettää kanssasi aikaa.
Mihin liittyy?
Töihinhän se. Ap
Enhän minä oo nyt töissä.
Oot lomalla
En oo. Eikä markkinointi ees oo työtä.
Vierailija kirjoitti:
Ollaankohan me vielä yli 20 vuoden päästä yhteyksissä kaivattuni kanssa, pohdin?
Toivottavasti. En säilö tarpeettomia asioita elämässäni, mutta tärkeimmät haluan pitää mukana loppuun asti 💞
En ole periaatteellinen perhonen vaan jäärä. Viikonloppuja!
Vierailija kirjoitti:
Ollaankohan me vielä yli 20 vuoden päästä yhteyksissä kaivattuni kanssa, pohdin?
Erittäin läheisesti, toivon.
Voi kun monia vastauksia tulikaan kysymykseen, aika moni halusi näemmä sen omia.
Vierailija kirjoitti:
Jos vielä 20 vuoden päästä ainut kontakti on kaipausketju, silloin on jotakin pahasti vialla.
En elä enää noin kauan. Vain muutaman vuoden.
Huomenna on uusikuu neitsyessä, kannattaa manifestoida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit elämässäni vielä 20 vuoden päästä, se tuntuis siltä kuin olisin löytäny sydänystävän. Sivusta
Mä haluan sydänystävän ja rakkaan! -ap-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vielä 20 vuoden päästä ainut kontakti on kaipausketju, silloin on jotakin pahasti vialla.
En elä enää noin kauan. Vain muutaman vuoden.
Onko sulla parantumaton sairaus?
Vierailija kirjoitti:
En voisi.
Mihin tämä on vastaus?
Vierailija kirjoitti:
Sarvijäärien toinen nimi näyttää olevan hapsenkakkiainen. Et kai nyt sellainen ole?
G. Haluaisitteko asua kaivatun kanssa ja jos kyllä, niin millaisessa kämpässä?
Älä täälläkin kuulosta niin masentuneelta.
Vierailija kirjoitti:
Ei tule tapahtumaan enää.
Hyvä. Nolaat M itsesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sarvijäärien toinen nimi näyttää olevan hapsenkakkiainen. Et kai nyt sellainen ole?
Kyllä - aivan liikaa tuntosarvia on - mutta on aika epämääräinen lajiityypitys myönnän, olisiko se tarkemmin piilojäärä?
Jos olisit elämässäni vielä 20 vuoden päästä, se tuntuis siltä kuin olisin löytäny sydänystävän. Sivusta