Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kommentit (13270)
Vierailija kirjoitti:
Taas etsin kaivattuani kirjoituksia kuin neulaa heinäsuovasta siinä onnistumatta. Toivon kuitenkin, että vielä nähdään! :)
Mulla kans näitä päiviä, kun etsin oman tyypin viestejä.
Hyvää yötä Lokakuu ja Tervetuloa
Miittiin Koko Talveksi. Lätistään vaan Tarroja ja kirjoitellaan nimiä ja runoa Syödään juodaan Ja Kikkaillaa. Kaipuuta.
Minä kaipaan nyt Huomenna Herätystä Klo 12
Voi hakea Hautajaisia varten Ulkoilmaa.
Nähdään postilokeron luona ihana AAtu.ja kivat Tyynelle villi peto Naarasjuhta.
Vierailija kirjoitti:
Hän tietää, että olen yökukkuja.
Epäilen myös, että kaivattuni tietää tämän puolen minusta.
Naapureille Mukavia hetkiä, välil kaipaatte varmaan loosseissa sitä niinku minäkin Et mökkihöperöityy jossette mee Välillä Mökille,tai minne juna vie juhliin tai Sukulaisille. Tämähän On hyvä idea bongata
Liputuspäivä puolisangossa parisen viikkoa.
Kauniita naapureita Kiireellisiä Mökkihöperön aatelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yöllä ei palsta auki
Se on hyvä asia.
Miksi ihmeessä?
Meidän kohtaamisestamme on huomenna tasan vuosi. Toivottavasti näemme vielä ja jotain tapahtuu 💘
Kiire pv, ei tänne ehdi nykyisin. Mut atm kuuntelen Keko Salata 100% ja omistan sen 100% Emilylle. Hyvät yöt, jos en muista/ehdi illalla. Ilu.
Tulehan rakas M(n) syliin kasvotusten. Nyt tekis niin mieli olla kiinni sussa ja keskustella ja silitellä. Hitaita kaulasuudelmia sulle myös. Ottaisin sut koska vaan elämään loppuaika yhdessä. T. Erittäin ihanan ja super vahvan yhteyden toinen puoli. 💕😘
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä H
Kumpi H on, Mies vai nainen?
Elämä koostuu pienistä ja suurista iloista osaksi. Pieni iloni on jäätelö ja suuri iloni olet sinä.Te yhdessä olette ihana ilta.
Kauniita unia,toivottavasti pääsen piipahtamaan siellä sun unissa.😁