Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (13270)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikissa on rosonsa, myös "valioyksilöissä". Toiset vain onnistuvat piilottamaan sen.
Mitä se haittaa vaikka piilottaisikin rosonsa?
Niin, esittelisi aina ensimmäisenä kaikki huonot puolensa mitkä tietää.Oon tällainen pettäjä ja asunnoton ja ilman kavereita ja addiktikin olen...sitten jäisi odottamaan yhteyden ottoa.
sivusta
Älkää laittako sanoja suuhun, please. En ole sanonut, ettei rosoja saisi piilottaa. Pointti oli se, että se "valioyksikökin" on ihminen. Jokainen suojelee haavoittuvaa minäänsä, eikä kukaan halua tulla tunnetuksi ensimmäisenä heikoista kohdistaan. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
haluun vaan olla sun
kokonaan
Tuus tänne sitten!
Vierailija kirjoitti:
Jos olet kovin tarkkaavainen niin saatat huomata että oletkin muuten pikkasen väärässä.
Mulle ei ole ollenkaan vaikeaa olla väärässä. Kerrostalo vielä, mikä on asia. Pikaiset varmaan väärinkäsityksen irl.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikissa on rosonsa, myös "valioyksilöissä". Toiset vain onnistuvat piilottamaan sen.
Niin, esittelisi aina ensimmäisenä kaikki huonot puolensa mitkä tietää.Oon tällainen pettäjä ja asunnoton ja ilman kavereita ja addiktikin olen...sitten jäisi odottamaan yhteyden ottoa.
sivusta
Älkää laittako sanoja suuhun, please. En ole sanonut, ettei rosoja saisi piilottaa. Pointti oli se, että se "valioyksikökin" on ihminen. Jokainen suojelee haavoittuvaa minäänsä, eikä kukaan halua tulla tunnetuksi ensimmäisenä heikoista kohdistaan. T. Ap
Samaa mieltä vaikka sivusta hieman sarkastisesti otin asin esille.
Vierailija kirjoitti:
Kun koko ymmärrys kyseenalaistetaan, maailmaa alkaa katsoa eri tavoin. Ei voi tietää, mikä on totta. Kun se, mitä piti totena, ei yhtäkkiä olekaan totta, kääntää kaiken ylösalaisin. Asiat voivat olla ihan millä tavalla hyvänsä, enkä voi sitä mistään tietää, miten ne lopulta ovat.
Älähän hosu hädän hetkellä, älä syytä ketään vaan odota että pääsi selviää.
Tämä ei ole ollenkaan huono asia vaikka se tuntuisi ikävältä ja kamalalta sekä kuulostaisi pahalta asialta.
Jos ymmärrystä kyseenalaistetaan niin se saattaa alkaa myllertämään, ihan täysin normaalia. Kannattaa ottaa rauhakseen ja tehdä sitä työtä kunnolla loppuun asti.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet kovin tarkkaavainen niin saatat huomata että oletkin muuten pikkasen väärässä.
Kyllä, luulin kerran erehtyneeni, mutta olin väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sivusta
Sivusta vastaan että ethän loukkaa valioyksilöä alentamalla häntä ja väittämällä kiven kovaa hänessä olevan heikkoja kohtia. Suosittelen kuuntelemaan ihmistä sillä kaikissa ei ole varsinaisesti heikkoja kohtia joten tämä saattaa loukata ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Olet sielukkaalla tavalla komea mies. Lisäksi sivistynyt ja hyväkäytöksinen. Viihtyisin seurassasi loputtomiin. Mutta, haaveita vain nämä..
Olisipa tämä minulle. Hyvää päivää naiselle, olen liikkeellä sinne päin, aurinko lumoaa - voisimmepa tavata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, luulin kerran erehtyneeni, mutta olin väärässä.
Huumorikin on hyvä asia, veit vallan sanatkin suustani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
haluun vaan olla sun
kokonaan
Tuus tänne sitten!
Pyydä mua :P tiedät että tuun
Kipeät kohdat eivät ole kaikilla heikkoja kohtia vaan loukattuja tunteita ja ymmärrystä elämästä, ne voivat sisältää ikäviä tapahtumia.
Kissa Naiselle hyvää syksyä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sivusta
Pikkurikollinen ei ole rosoinen vaan rikollinen pienessä mittakaavassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei ole ollenkaan vaikeaa olla väärässä. Kerrostalo vielä, mikä on asia. Pikaiset varmaan väärinkäsityksen irl.
*kerros
*oikaiset
Löytäisinpä pian sopivan uuden kodin ja puolet tavarasta samalla niin sanotusti witttuun. Myös kaikki Saima Harmaja-runokirjat ja muutenkin varmaan 70% kirjoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos huomaatte että teille on valehdeltu ihmisistä niin kantakaa lähinnä oma vastuunne. Valehtelijoille kannattaa soitattaa suoraan asiansa ettei tule huteja ja jotta asia menee suoraan kohteeseen tiedoksi. Ei tarvitse hävetä sitä että joku pölvästi on puhunut paskaa vaikka ymmärräm että se hävettää ja varsinkin jos on uskonut siihen itsekin.
Ei mua hävetä, enkä ole uskonut missään vaiheessa, mutta joudun toimimaan kuitenkin "ohjeistuksen" mukaan.
Ok no yritin kuitenkin tukea koska monia sellainen hävettää ja ymmärrän sen nyt kuitenkin.
Kiitos sinulle! 🤗
Kaipaan sinua silti. Muistuttaa Tukholma-syndroomaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua silti. Muistuttaa Tukholma-syndroomaa.
Ihan muut maat ja kaupungit kylläkin mielessä. Syndroomista ei tietoakaan.
sivusta