Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (12919)
Vierailija kirjoitti:
Tykkään ostella muille asioita
Ihana! Mä olen kans jo valmiiksi miettinyt lahjoja joita yön pimeydessä toimivan jos voitan joskus lotossa.
Välillä tämä etärakastaminen on tosi tosi hankalaa ja tuskasta.
En vaan ymmärrä miksi vihaat mua. No, kukin tyylillään.
Vierailija kirjoitti:
Haluan pois loukusta.
Mistä loukusta?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sama. Olen kuulemma mukava ja ystävällinen ihminen. Sain sellaisen vihan aallon niskaani ettei sitä osaa järjellä selittää. En ole mitään, ja kaikki mitä teen on väärin ja kaikki mitä sanon on väärin. Vaikea ymmärtää.
Olisinpa minä hän, jonka luokset tulet kotiin, joka saa sinua rakastaa, jonka kanssa arjen ja kokemukset jaat.😢
Vierailija kirjoitti:
Olisinpa minä hän, jonka luokset tulet kotiin, joka saa sinua rakastaa, jonka kanssa arjen ja kokemukset jaat.😢
Tätä minäkin toivon kaivatultani, yhteistä elämää ja tulevaisuutta. /sivu
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule siihen tottuu. T. Sivusta n. 15 (kauko-)etäsuhteessa. Rakkaus liimaa yhteen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sama. Olen kuulemma mukava ja ystävällinen ihminen. Sain sellaisen vihan aallon niskaani ettei sitä osaa järjellä selittää. En ole mitään, ja kaikki mitä teen on väärin ja kaikki mitä sanon on väärin. Vaikea ymmärtää.
Jos reiluun käytökseen vastataan vihalla, kannattaa jatkaa matkaansa. Eri asia tietenkin, jos tyyppi tajuaa olleensa nolo ja selvittää asiat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauska miten pitkän ajan päähän voi muistaa jotain asuja. Muistan esim. edelleen millainen asu mulla oli vuonna 2012 kun tapasin yhden ihmisen ja myös hänen asun.
Mulla sama. Näen edelleen mielessäni tiettyjä tilanteita ja mitä vaatteita hän käytti joskus kuusi vuotta sitten. Millainen ilme hänellä oli jne
Joo. Itse en siis kaipaa tuota 2012 tapaamaani (ei hän ole elossakaan ollut enää 10 vuoteen), mutta noin pitkän ajan takaa muistan tarkalleen molempien asut.
Pusuja, haleja, välittämistä.
Vierailija kirjoitti:
Kivasti kirjoitettu.Tosiaan, olisinpa se henkilö, jota kaivattu halaa, kun tulen kotiin.🧡
Vierailija kirjoitti:
G: Millaiset vaatteet hänellä viimeksi?
J-miehellä oli yllään lippis, musta t-paita, väljät pitkät beigenväriset shortsit ja reppu.Oli elokuun alku, ja se päätti teeskennellä, ettei osannut olla kohtelias / sanoa hei. Jos hän lukee sen, hän tunnistaa itsensä 😉
Vierailija kirjoitti:
Painin saman asian kanssa. sivusta
Oisitpa syömässä iltapalaa mun kans. Hyvää yötä kun sen aika on.
Vierailija kirjoitti:
Oi rakas Kuolema,
lastasi muistatko viimein?
Saavutko varjoin
hienoin ja tuoksuvin siimein?
Kättä en nosta,
en sinun työtäsi estä.
En, rakas Kuolema,
uusia tuskia kestä.
Painava vankila
aukaise sieluni mennä.
Untuvasiivin
uupuja nosta ja lennä.
Miksi olet näin synkissä mietteissä?
Miksi mulle tuli ikävä nyt?😥 naiselta
Mulla sama. Näen edelleen mielessäni tiettyjä tilanteita ja mitä vaatteita hän käytti joskus kuusi vuotta sitten. Millainen ilme hänellä oli jne