Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍

Vierailija
19.08.2025 |

Kaipuu jatkukoon! 

Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.

Kommentit (12684)

Vierailija
12661/12684 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä kaikkia äitejäkään kiinnosta, muistan eräänkin perheen, jossa vanhemmat tappeli kumpi joutuu jäämään lasten kanssa kotiin ja kumpi pääsee harrastamaan.😀 Tai no, sinänsä ihan normaalia, että haluaa omiakin juttuja, mutta yllättävän monelle se omien lasten seura tuntuu olevaan vaan pakkopullaa.

Joo normaalia haluta päästä harrastamaan, ja siinä kenties epäreilua jakoa suhteessa jos joutuu tappelemaan. 

Vierailija
12662/12684 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikkia isiä erityisesti edes kiinnosta lastensa seura. Vaikka asuisivat saman katon alla, kurvaavat töiden jälkeen omiin harrastuksiin. 

Joo no monia kuitenkin kiinnostaa, ja itse eikä moni muukaan fiksu nainen sellasta miestä edes haluaisi jota ei kiinnosta, joten toi ei ole relevantti pointti mun näkemykseen 

Jos nainen halua jälkeläisiä, monelle kelpaa epätäydellinenkin vaihtoehto, muuten saattaa jäädä lapsettomaksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12663/12684 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä kaikkia äitejäkään kiinnosta, muistan eräänkin perheen, jossa vanhemmat tappeli kumpi joutuu jäämään lasten kanssa kotiin ja kumpi pääsee harrastamaan.😀 Tai no, sinänsä ihan normaalia, että haluaa omiakin juttuja, mutta yllättävän monelle se omien lasten seura tuntuu olevaan vaan pakkopullaa.

Joo normaalia haluta päästä harrastamaan, ja siinä kenties epäreilua jakoa suhteessa jos joutuu tappelemaan. 

Noh, nää mun kokemukset liittyy tapauksiin, jossa lapset on tulosta uskonnollisesta vakaumuksesta. Saattaa sitten vähän vääristää asiaa. Tosin tuntuu se pikkulapsiarki olevan rankkaa suurimmalle osalle.

Vierailija
12664/12684 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi selän takana?

Vierailija
12665/12684 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää koko ketju on kyllä hyödytön, ei siitä vaan pääse mihinkään. Olipa aiheesta tai aiheen vierestä. Siis 99% hyödytön. Osuin sinne yhteen prosenttiin kerran.

Vierailija
12666/12684 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesarissa oli juttu siitä, paljon lapset kustantavat vuosittain vauvasta 18-vuotiaaksi. Ihmetytti, kun eräs sijoittaja kirjaa ylös kaikki tänä vuonna syntyneen vauvansa menot ja aikoo tehdä niin aikuiseksi saakka. Rikas sijoittaja, mutta ostaa käytettyä jne. Itse en miettinyt kustannuksia aikanaan.

Vierailija
12667/12684 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa palaa muutenkin elämiseen, lapset on paras kohde jos siltä kannalta miettii. Ei lapsia kannata tehdä eikä jättää tekemättä rahan takia vaan muista syistä. 

Vierailija
12668/12684 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikkia isiä erityisesti edes kiinnosta lastensa seura. Vaikka asuisivat saman katon alla, kurvaavat töiden jälkeen omiin harrastuksiin. 

Joo no monia kuitenkin kiinnostaa, ja itse eikä moni muukaan fiksu nainen sellasta miestä edes haluaisi jota ei kiinnosta, joten toi ei ole relevantti pointti mun näkemykseen 

Jos nainen halua jälkeläisiä, monelle kelpaa epätäydellinenkin vaihtoehto, muuten saattaa jäädä lapsettomaksi. 

No kaikenlaisia sitä on. Turha sitten märistä jos menee tekemään lapsen miehen kanssa, jota ei edellisetkään kiinnosta. Taas oli somessa joku dumb ass tuollaista avautunut. 

Vierailija
12669/12684 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hesarissa oli juttu siitä, paljon lapset kustantavat vuosittain vauvasta 18-vuotiaaksi. Ihmetytti, kun eräs sijoittaja kirjaa ylös kaikki tänä vuonna syntyneen vauvansa menot ja aikoo tehdä niin aikuiseksi saakka. Rikas sijoittaja, mutta ostaa käytettyä jne. Itse en miettinyt kustannuksia aikanaan.

Mun tuntemista iseistä ainoa sairaalloisen pihi on miljonäärisijoittaja 

Vierailija
12670/12684 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kaikenlaisia sitä on. Turha sitten märistä jos menee tekemään lapsen miehen kanssa, jota ei edellisetkään kiinnosta. Taas oli somessa joku dumb ass tuollaista avautunut. 

Juu. No, jos kaikki lisääntyisi vaan sellasen miehen kanssa, joita lapset kiinnostaa niin vähiin kävisi lapsimäärät. Monelle miehellekin riittää vaan että on niitä lapsia, sitten voikin elää itsekkäästi omien juttujensa mukaan.

Vierailija
12671/12684 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuttu nainen vietti kesäloman lähinnä hiekkalaatikolla. Miehensä kiersi samaan aikaan urheilemassa ympäri Suomea. Kummasti sekin liitto kestää. No, en itsekään eronnut aikoinaan vaimostani, koska pieni lapseni oli minulle niin tärkeä. Ero tapahtui lapsen teini-iässä.

Vierailija
12672/12684 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu. No, jos kaikki lisääntyisi vaan sellas

On niitä hyviä ja perhekeskeisiäkin miehiä, ei ole pakko änkeä lisääntymään jonkun välinpitämättömän ja itsekkään narsistin kanssa. Aikuisen naisen pitäisi kyetä ajattelemaan lastenkin parasta eikä vain itseään. 

Vierailija
12673/12684 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulinko johonkin "vanhempien läsnäolo" ketjuun, vai eivätkö muut osaa lukea tai ymmärrä otsikkoa?

Vierailija
12674/12684 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin sinut syntymäpäivänäni 6.5. Ensin tapasin toisen, sitten sinut. Suhun mä ihastuin samantien, ja vaikka oltiin vain hetkiä yhdessä niin mä ikävöin sua. Et taida enää olla täällä, mutta jokin jäi. Olit kiellettyä. Sellainen joka ei sovi enää nykyiseen elämääni, mutta jollainen saisi mut tekemään paljon. Toivottavasti sinulla on kaikki hyvin.

Olen miettinyt sua siitä lähtien joka päivä. Eikä se ollut tämän vuoden 6.5.

Vierailija
12675/12684 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulinko johonkin "vanhempien läsnäolo" ketjuun, vai eivätkö muut osaa lukea tai ymmärrä otsikkoa?

Yksi saatanan mätäaivo täällä päivittäin keskustelee itsensä kanssa. Kopioi keskustelunsa muilta palstoilta.

Vierailija
12676/12684 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu. No, jos kaikki lisääntyisi vaan sellas

Hei tollot teillä on TAAS väärä ketju. Lukekaa otsikko ja pysykää siinä jos älynne riittää siihen.

Vierailija
12677/12684 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs tuttu nainen vietti kesäloman lähinnä hiekkalaatikolla. Miehensä kiersi samaan aikaan urheilemassa ympäri Suomea. Kummasti sekin liitto kestää. No, en itsekään eronnut aikoinaan vaimostani, koska pieni lapseni oli minulle niin tärkeä. Ero tapahtui lapsen teini-iässä.

Miksi höpötät tätä asiaa täällä? Osaatko lukea?

12678/12684 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä täällä lisäännytään 😄 Ei me vaa 😎

Vierailija
12679/12684 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapasin sinut syntymäpäivänäni 6.5. Ensin tapasin toisen, sitten sinut. Suhun mä ihastuin samantien, ja vaikka oltiin vain hetkiä yhdessä niin mä ikävöin sua. Et taida enää olla täällä, mutta jokin jäi. Olit kiellettyä. Sellainen joka ei sovi enää nykyiseen elämääni, mutta jollainen saisi mut tekemään paljon. Toivottavasti sinulla on kaikki hyvin.

Olen miettinyt sua siitä lähtien joka päivä. Eikä se ollut tämän vuoden 6.5.

Minä ja kaivattuni olimme vieraina juhlissa jotka pidettiin muistaakseni 4.5.18. Kaivattu halasi juhlakalua. Itse kättelin. Oikea juhlapäivä oli kai muutama päivä ennen tai jälkeen tuon 4.5.

Vierailija
12680/12684 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa päivää ihanimmalle.

Kalle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän