Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (12505)
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkäisin lähteä koko maasta :D
Sama. Ja lähdenkin aina kun kaukokaipuu iskee. Onneksi on mahdollisuus ja oikeastaan velvollisuuskin tehdä noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi, että pitää kituuttaa tässä suhteessa vielä kauan.
Omapa on syysi ja valintasi. Kukaan ei sinua pakota. Lopeta siis valittaminen. Et tule tuosta ikinä mitään kruunua ja kiitosta saamaan.
En ole pyytänytkään kruunua tai kiitosta. Kunhan harmittelin.
Tyypillistä ketjussa, että porukalla lynkataan ja suu vaahdossa tiedetään toisten asiat ja varsinkin, miten ne pitää järjestää.
Sivu
Niinpä. Varsinaisia asiantuntijoita paikalla. Kuuntele sisintä ja pidä pää kylmänä neuvojien keskella ja tee valinta mikä on sulle oikein.
Kuulostaa vahvasti siltä ettei Ap just tee sitä valintaa mikä olisi hänen hyvinvoinnilleen parhain ja oikein ja mitä hän itse haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
Kumpi vei voiton tänään, kaivattu vai Susijengi? Ei kumpikaan.
Mä en harrasta penkkiurheilua, en ole koskaan harrastanut. Nyt katsoin jonkun minuutin klipin uutisista tuosta pelistä, ja meni samantien sen verran tunteisiin ja aiheutti stressiä kehossa, että varmaan ihan hyvä etten katso..
Vierailija kirjoitti:
Paras olisi, kun voisi ottaa ja lähteä koko maakunnasta.
Sama fiilis. Valitettavasti asiaintila ei sitä vielä mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin, ehkä vielä joku päivä.
Hyvää yötä ihanimmalle. Kova ikävä, ja oot rakas.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Ja lähdenkin aina kun kaukokaipuu iskee. Onneksi on mahdollisuus ja oikeastaan velvollisuuskin tehdä noin.
Minä voisin muuttaa. En pode varsinaista kaukokaipuuta, Euroopan sisällä voisin muuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin, ehkä vielä joku päivä.
Joo, mulla menee muutama vuosi vielä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monelleko on viikonlopun aikana löytynyt osumia?
En osaa sanoa kun en ole koko viikonlopun viestejä lukenut, mutta eilen kun kävin, säikähdin kun tajusin, että eräs on oikeasti täällä. Tuli paniikkinappulan tarve. Toivottavasti on ollut kaikki nämä vuodet jotakin toista kaipaamassa, koska en minä voi millekään alkaa. Minun pitää lähteä täältä. (Nn-jutut)
Olet varasijalla🤗
hellä hipaisu poskellesi, nuku hyvin
Enää ei ainoastaan ahdista tietyt tilanteet vaan ylipäätänsä koko elämä. Olen hakenut apua, mutta mikään ei ole auttanut ahdistukseen. En usko että kelpaisin kumppaniksi kun normaalejakin on tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Onnellisille rakkain.
Olisi onni olla sullekin. Kaipaan sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen, voinko lähettää herutuskuvan mun sixpäkistä?
Todellakin🔥
Sillä varmaan karhun sixpäk
Juu, heruttaa viimestä tippaa myöten.
Hyvää Iidan nimipäivää! <3