Tulin vahingossa raskaaksi noin kuukausi sitten, Mies vastustaa aborttia jonka minä haluan...Mitä tehdä?
Emme edes seurustele, eikä tämä todellakaan sovi nykyiseen elämäntilanteeseen. Mies ei vain tätä tajua.
Kumpi tässä nyt on väärässä?
Kommentit (55)
Ei miehellä ole asiaan sanomista kun ette edes ole yhdessä. Ja sinä teet lopullisen päätöksen joka tapauksessa.
Molemmat olemme jo yli 30v, ja luulisi miehen ymmärtävän elämän realiteeti. Haluaako hän todella pakottaa minut koko prosessin läpi? Uskomatonta
ap
Vierailija kirjoitti:
Molemmat olemme jo yli 30v, ja luulisi miehen ymmärtävän elämän realiteeti. Haluaako hän todella pakottaa minut koko prosessin läpi? Uskomatonta
ap
Kuppikokosi
Sinä päätät yksin. Mahdollisen lapsenkin joutuisit yksin kasvattamaan.
Eihän miehellä ole mitään valtaa tässä asiassa, naisten päätökset on aina oikein
Nyt on säälittävistä säälittävin nähty: Konala larppaa omaa tarinaansa naisena palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Lapsi on myös miehen? Jos vaaditaan mieheltä vastuuta, niin vastuun mukana tulee aina myös oikeus. EI VOI poimia vain kirsikoita kakusta, kuten nykyajan naiset tuntuu luulevan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Kuppikokosi
D75F
Vierailija kirjoitti:
No huhhuh nyt on paksua, nainen haluaa MURHATA miehen lapsen ja sinä komppaat?
Puhu jonkun ammattilaisten kanssa, täällä vain mt potilaat valloillaan.
Soita neuvolaan ja puhu thn kanssa. Jollet halua vauvaa, kukaan ei voi sinua pakottaa.
Itse olen sitä mieltä, että lapset on parasta elämässäni.
Tsemppiä ap
Onko oikeasti tällaisia ihmisiä olemassa? Miksi tätä muilta pitää kysyä?
Teet just kuten itse haluat, jos joku mielensä pahoittaa niin voi,voi.
Jos et ole valmis loppuiäksesi sitoutumaan lapseen - ja siihen mieheen!! - tiedät mitä tehdä.
Kyllä se eksäki siitä joskus yli pääsee. Ja sinäkin.
Loppuiän olisit sitten vihainen lapselle jota et halunnut - ja miehelle jonka kanssa joudut kaiken sopimaan kunnes lapsi on täysi-ikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Puhu jonkun ammattilaisten kanssa, täällä vain mt potilaat valloillaan.
Soita neuvolaan ja puhu thn kanssa. Jollet halua vauvaa, kukaan ei voi sinua pakottaa.
Itse olen sitä mieltä, että lapset on parasta elämässäni.
Tsemppiä ap
Mitä oikein selität?
Miksette hanki edes niitä jälkiehkäisylääkkeitä apteekista, vaan oikeasti mieluummin haluette tehdä yksinään lapsen jollekin, josta ette edes välitä.
Lapsi anaistsee molemmat vanhemmat.
Vierailija kirjoitti:
Onko oikeasti tällaisia ihmisiä olemassa? Miksi tätä muilta pitää kysyä?
Teet just kuten itse haluat, jos joku mielensä pahoittaa niin voi,voi.
Jos et ole valmis loppuiäksesi sitoutumaan lapseen - ja siihen mieheen!! - tiedät mitä tehdä.
Kyllä se eksäki siitä joskus yli pääsee. Ja sinäkin.
Loppuiän olisit sitten vihainen lapselle jota et halunnut - ja miehelle jonka kanssa joudut kaiken sopimaan kunnes lapsi on täysi-ikäinen.
Miksi naiselle kannustavat viestit, mutta mies aina pakotetaan isäksi vaikka ei halua? Sit on isättömät lapset ja elämät pilalla naisen itsekkyyden takia
Ystäväni piti tällaisessa tilanteessa lapsen. Yhteishuoltajuutta luvannut mies kuitenkin katkaisi kaiken yhteydenpidon jo ennen synnytystä, eikä ole ikinä maksanut elareita.
Alkuvuodet olivat todella vaikeita, mutta nyt ison lapsen kanssa elämä ja arki sujuu. En silti suosittelisit kenellekkään lapsen synnyttämistä, jos ja kun ei sitä itse halua. Kurja kohtalo lapselle.
Abortti. Eihän tuossa ole mitään miettimistä edes.
Onko miehellä kookas?