Tulin vahingossa raskaaksi noin kuukausi sitten, Mies vastustaa aborttia jonka minä haluan...Mitä tehdä?
Emme edes seurustele, eikä tämä todellakaan sovi nykyiseen elämäntilanteeseen. Mies ei vain tätä tajua.
Kumpi tässä nyt on väärässä?
Kommentit (261)
Eihän miehellä ole mitään valtaa tässä asiassa, naisten päätökset on aina oikein
Onko oikeasti tällaisia ihmisiä olemassa? Miksi tätä muilta pitää kysyä?
Teet just kuten itse haluat, jos joku mielensä pahoittaa niin voi,voi.
Jos et ole valmis loppuiäksesi sitoutumaan lapseen - ja siihen mieheen!! - tiedät mitä tehdä.
Kyllä se eksäki siitä joskus yli pääsee. Ja sinäkin.
Loppuiän olisit sitten vihainen lapselle jota et halunnut - ja miehelle jonka kanssa joudut kaiken sopimaan kunnes lapsi on täysi-ikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Puhu jonkun ammattilaisten kanssa, täällä vain mt potilaat valloillaan.
Soita neuvolaan ja puhu thn kanssa. Jollet halua vauvaa, kukaan ei voi sinua pakottaa.
Itse olen sitä mieltä, että lapset on parasta elämässäni.
Tsemppiä ap
Mitä oikein selität?
Miksette hanki edes niitä jälkiehkäisylääkkeitä apteekista, vaan oikeasti mieluummin haluette tehdä yksinään lapsen jollekin, josta ette edes välitä.
Lapsi anaistsee molemmat vanhemmat.
Abortti. Eihän tuossa ole mitään miettimistä edes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä päätät yksin. Mahdollisen lapsenkin joutuisit yksin kasvattamaan.
Lapsi on myös miehen? Jos vaaditaan mieheltä vastuuta, niin vastuun mukana tulee aina myös oikeus. EI VOI poimia vain kirsikoita kakusta, kuten nykyajan naiset tuntuu luulevan...
Naisen keho joten naisen päätös. Mies ei voi pakottaa naista pitämään lasta vastoin naisen tahtoa.
Vierailija kirjoitti:
Teet abortin välittömästi etkä kysele keneltäkään.
Pelastat itsesi tulevaisuutta ajatellen.
Voit tehdä rakastavan perheen sitten myöhemmin.
Ja sanon tämän siis miespuolisena, ainoa oikea ratkaisu, olen puolellasi.
Tee se abortti kiireesti. Sitten eroat heti miehestä, kokonaan. Mies vapautuu etsimään uutta naista ja toimimaan niin, että voi saada lapsen ja perheen. Taitaa haluta. Jo kolmikymppiset ihmiset!
Itse voit jatkaa vapaata ikäneidon eloa. Onnea!
Sinä päätät mitä teet. Jos mies haluaa lapsen, hankkiutukoonsa itse raskaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No huhhuh nyt on paksua, nainen haluaa MURHATA miehen lapsen ja sinä komppaat?
Ei ole lasta, vain alkio. Idiootti!
Voit mennä äitin luo ja synnyttää turvallisesti kotisynnytyksenä. Sitten lähetät iskälle onnittelut ja kelaan elatushommelin. Koska isi ja pienokainen näyttävät Martin clunesilta, ei mitään turhia verinäytekotkotuksia tarvita.
Iloista odotusaikaa!
Älä murhaa lasta anna mieluummin adoptioon
Teet niinkuin haluat. Sinä olet raskaana, sinä synnytät, sinä myös kärsit abortin tuskat.
Sinä päätät.
Sun asia. Ei tyypillä ole mitään sanottavaa siihen.