Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (12628)
Vierailija kirjoitti:
Elämältä turpaan sain.
Sama!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kanssasi haluaisin jakaa elämäni, vuoteeni, ajatukseni, makaronilaatikkoni sekä kaikki kullini ilot.
Vain haaveissasi?
Nyt haaveissani, toivoisin todeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vaan enää jaksaisi arkea.
Mitä siinä? Töitä vai jotakin muuta?
En jaksaisi enää 8 h päivässä tehdä kahlittuna töitä. Liikaa yksityiskohtia, monta asiaa yhtä aikaa, keskeytyksiä. Tuntuu että voimat on loppu.
Sairausloma?
Vain sairastuneille. Valtion kassa ei kiitä kiittämättömyydestä. Asenne kuntoon ja arki samaten. Loisiminen ja rahan vaatiminen pitämällä työpaikkaa itsestäänselvyytenä on henkinen rikos.
No, sitten vain hampaat irvessä.
Ain laulain työtäs tee.
Vierailija kirjoitti:
Kanssasi haluaisin jakaa elämäni, vuoteeni, ajatukseni, makaronilaatikkoni sekä kaikki kullini ilot.
Muuten olisi kiinnostanut, mutta kyllin ilojen jakamisen mainostaminen vei kiinnostuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten olisi kiinnostanut, mutta kyllin ilojen jakamisen mainostaminen vei kiinnostuksen.
Kullin siis
Vierailija kirjoitti:
Elämältä turpaan sain.
Niin sain minäkin ja se näkyy. Olenkohan nyt uudestisyntynyt.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan pehmeyttäsi.
Juu, valitettavasti pehmennyin vähän viime talvena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi enää kuvitella elämääni ilman sinua.
Onko hän elämässäsi oikeasti vai kaipuaksellisesti?
On.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älykkäät ihmiset tekevät muutakin kuin hierovat kulleja.
Miksi ajattelit että hieroisin kullia makaronilaatikkoon? Älykkyydestä ei kannata puhua jos ei sitä ole. Älykkäät tykkää seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, on hyvä laittaa suodattavia juttuja kaipaisviesteihin. Kätevästi pois lesbot, tiukkapipot ja aseksuaalit, kun kaivattu ei ole mitään näistä.
Vierailija kirjoitti:
'Mä toivon, ettei kaivattu kuvittele, että mulla on naisia jonossa oven takana. Olen itse ihan sinut sen kanssa, että haluan minusta kiinnostuvan vain ne, joista oikeasti tykkään. Ja tällä hetkellä kaivattu on se ainoa, jonka haluan."
Mistä tuon voisi tietää? Oletko ilmaissut hänelle halusi?
Mä toivon, että oon näyttänyt sen hänelle niin, ettei ole epäselvyyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain haaveissasi?
Tuota minäkin toivon, mutta hänen vaimonsa ehti ensin eikä hän ole eronnutkaan, joten johtopäätelmä on suht selvä. Hänellä on riittävän onnellista eikä vaihto houkuta tarpeeksi. -eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain haaveissasi?
Tosi onkin jännä juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan pehmeyttäsi.
Juu, valitettavasti pehmennyin vähän viime talvena.
Hän oli pehmeä ennen syksyäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
'Mä toivon, ettei kaivattu kuvittele, että mulla on naisia jonossa oven takana. Olen itse ihan sinut sen kanssa, että haluan minusta kiinnostuvan vain ne, joista oikeasti tykkään. Ja tällä hetkellä kaivattu on se ainoa, jonka haluan."
Mistä tuon voisi tietää? Oletko ilmaissut hänelle halusi?
Mä toivon, että oon näyttänyt sen hänelle niin, ettei ole epäselvyyksiä.
Voisitko antaa jokun esimerkin miten omasta mielestäsi olet sen hänelle näyttänyt.
sivusta
Vierailija kirjoitti:
Elämältä turpaan sain.
Sama
Hyvää yötä pyöreäpäinen poika. 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älykkäät ihmiset tekevät muutakin kuin hierovat kulleja.
Miksi ajattelit että hieroisin kullia makaronilaatikkoon? Älykkyydestä ei kannata puhua jos ei sitä ole. Älykkäät tykkää seksistä.
Sinä loukkannuit ja halusit loukata minua mutta sinulla oli vain olettamuksesi. Olen varmasti älykkäämpi sinua.
Vain haaveissasi?