Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (11607)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelaan päässäni välillä muistoja ja tapahtumia menneisyydestä. Kerran olit samaan aikaan kaupassa ruokaostoksilla ja tulit tietty mun taakse jonoon. Mun sydän takoi ja polvet olivat hyytelöä mutta yritin selvitä maksamisesta parhaani mukaan. Ikävä aikaa kun vatsa oli täynnä perhosia kun tiesit näkeväni sut. Vatsassa on edelleen perhosia kun sua ajattelen. Mitenhän järisyttävää se olis kun nähtäis, puhumattakaan jos saisi tuntea läheisyytesi. Saankohan koskaan tietää?
Muistan tuollaisen tilanteen. Ostit muistaakseni jogurtin, banaanin, jotain kahvileipää ja sitten otit pari riviä lottoa tms.
Ei kuulosta minulta. Mutta muistan että hän osti kanan siipiä 😁
Leppoisaa yötä ihana K, ajatuksissa, sydän
Pyhän Ksenian esirukousten tähden Herra Jeesus Kristus armahda meitä syntisiä. 🙏
Et tainnut pitää tästä.
https://youtube.com/shorts/R5jxW1ZoSpA?si=KwcgkW9VeFhlyTNH
Tai sitten ihme moderointia taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelaan päässäni välillä muistoja ja tapahtumia menneisyydestä. Kerran olit samaan aikaan kaupassa ruokaostoksilla ja tulit tietty mun taakse jonoon. Mun sydän takoi ja polvet olivat hyytelöä mutta yritin selvitä maksamisesta parhaani mukaan. Ikävä aikaa kun vatsa oli täynnä perhosia kun tiesit näkeväni sut. Vatsassa on edelleen perhosia kun sua ajattelen. Mitenhän järisyttävää se olis kun nähtäis, puhumattakaan jos saisi tuntea läheisyytesi. Saankohan koskaan tietää?
Muistan tuollaisen tilanteen. Ostit muistaakseni jogurtin, banaanin, jotain kahvileipää ja sitten otit pari riviä lottoa tms.
Ei kuulosta minulta. Mutta muistan että hän osti kanan siipiä 😁
Ohi siis, koska en osta kanansiipiä ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
'Mun e saa olla niin sekaisin kuin haluaa. Onhan tuo sekoillut munkin edessä. Koskaan en lakannut tykkäämästä. Joillekin haluaa antaa 101 mahdollisuutta. Hän oli erityinen.'
Mä en ainakaan ole 'sun Eesi'.
Sun Eesi on joku aivan muu.
Sekoilu ei ole koskaan
ollut mun pirtaani
missään muodossa -
eikä mun ihmissuhteeni
olleet epävakaata on-offeilua.
Kuulostat oikein mukavalta ihmiseltä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kattooks ihmiset ihan oikeesti mitä toiset ostaa kaupasta?
sivusta
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittaisipa minunkin kaivattu jotakin, mistä tietäisin, että ollaan samalla planeetalla ja joskus tavattukin oikeassa elämässä.
Mä taas toivon et mun kaivattu kuulis mut oikeesti vaikka toiseen galaksiin asti.
Sinä olit pimeän prinssi, mutta nyt elämässäni on valontuoja. E
Vierailija kirjoitti:
Naisen sielu ei kestä valloittamista.
Tämän naisen sielua ei valloiteta enää tässä elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua pelottaa lähtee taas tälle tielle, avaamaan sydämen ovia ja antaa tulla sekä ovista että ikkunoista sisään. Sydämeni suojelun tarpeet ovat isommat kuin arvaankaan.
Miksi pitäisi? Tai mikä estää, jos ihminen on oikea?
Mistäpä tietää, onko ihminen juuri se oikea.
Vierailija kirjoitti:
Sinä olit pimeän prinssi, mutta nyt elämässäni on valontuoja. E
.. nääh, never mind. :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kattooks ihmiset ihan oikeesti mitä toiset ostaa kaupasta?
sivusta
Kyllä kyttäävät ja käyttävät kaikki ihmisetkin läpi arvostellen.
Jos oltaisiin kahden ja puhuttaisiin, näkisinköhän sinut sellaisena kuin olet? Nuku hyvin.
Hyvää yötä, rakas. Yösuukko ja hellä halaus. Nuku hyvin. Kauniita unia. Rakastan sinua.
Kyllä noilla tunnisteilla asia jo selviää.Josko vaan utelet.😉