Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (11607)
Mun e saa olla niin sekaisin kuin haluaa. Onhan tuo sekoillut munkin edessä. Koskaan en lakannut tykkäämästä. Joillekin haluaa antaa 101 mahdollisuutta. Hän oli erityinen.
Katosit syksyn pimeyteen. Ei sitten tavattu tänäkään kesänä lämpimänä suviyönä.
Oot rakas. Minkäs teet. 🧡💛💚
Kelaan päässäni välillä muistoja ja tapahtumia menneisyydestä. Kerran olit samaan aikaan kaupassa ruokaostoksilla ja tulit tietty mun taakse jonoon. Mun sydän takoi ja polvet olivat hyytelöä mutta yritin selvitä maksamisesta parhaani mukaan. Ikävä aikaa kun vatsa oli täynnä perhosia kun tiesit näkeväni sut. Vatsassa on edelleen perhosia kun sua ajattelen. Mitenhän järisyttävää se olis kun nähtäis, puhumattakaan jos saisi tuntea läheisyytesi. Saankohan koskaan tietää?
Vierailija kirjoitti:
Love me tender, love me sweet and never let me go.
🖤
Vierailija kirjoitti:
Kelaan päässäni välillä muistoja ja tapahtumia menneisyydestä. Kerran olit samaan aikaan kaupassa ruokaostoksilla ja tulit tietty mun taakse jonoon. Mun sydän takoi ja polvet olivat hyytelöä mutta yritin selvitä maksamisesta parhaani mukaan. Ikävä aikaa kun vatsa oli täynnä perhosia kun tiesit näkeväni sut. Vatsassa on edelleen perhosia kun sua ajattelen. Mitenhän järisyttävää se olis kun nähtäis, puhumattakaan jos saisi tuntea läheisyytesi. Saankohan koskaan tietää?
Milloin tuo tapahtui?
Vierailija kirjoitti:
Oot rakas. Minkäs teet. 🧡💛💚
En tee mitään. Varsinkaan jos en ole irl kohtelun arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Kuk nait mai lööw. 💕
Kenelle? Kaipaan miestä ja mulla on tumma tukka.
Vierailija kirjoitti:
Muistan tuollaisen tilanteen. Ostit muistaakseni jogurtin, banaanin, jotain kahvileipää ja sitten otit pari riviä lottoa tms.
Kirjoittaisipa minunkin kaivattu jotakin, mistä tietäisin, että ollaan samalla planeetalla ja joskus tavattukin oikeassa elämässä.
Mua pelottaa lähtee taas tälle tielle, avaamaan sydämen ovia ja antaa tulla sekä ovista että ikkunoista sisään. Sydämeni suojelun tarpeet ovat isommat kuin arvaankaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin tuo tapahtui?
Kauan sitten kun vielä nähtiin.
Vierailija kirjoitti:
Mua pelottaa lähtee taas tälle tielle, avaamaan sydämen ovia ja antaa tulla sekä ovista että ikkunoista sisään. Sydämeni suojelun tarpeet ovat isommat kuin arvaankaan.
Miksi pitäisi? Tai mikä estää, jos ihminen on oikea?
Vierailija kirjoitti:
'Mun e saa olla niin sekaisin kuin haluaa. Onhan tuo sekoillut munkin edessä. Koskaan en lakannut tykkäämästä. Joillekin haluaa antaa 101 mahdollisuutta. Hän oli erityinen.'
Mä en ainakaan ole 'sun Eesi'.
Sun Eesi on joku aivan muu.
Sekoilu ei ole koskaan
ollut mun pirtaani
missään muodossa -
eikä mun ihmissuhteeni
olleet epävakaata on-offeilua.
Suukkoja ja silityksiä. Oisitpa mun sylissä. Ikävä vaivaa.
Onneks et mielen vieressä vaan sydämessä.