Olisitko mieluummin ollut John Holmesin vai Albert Einsteinin vaimo?
Kommentit (34)
TietÀÀkö mammat edes ketÀ nuo ovat?
Albert vetoaa enemmÀn joten vastaan Einstein.
Minussa yhdistyvÀt nuo molemmat herrasmiehet. M51
John Holmesin vaimo olisi saanut mieheltÀÀn AIDS-tartunnan ja kuollut siihen kun lÀÀkkeitÀ ei ollut siihen aikaan vielÀ olemassakaan.
Albert Einsteinin (synt 1879) vaimo olisi kuollut aikoja sitten vanhuuteen ellei Alpertti olisi nainut kuolinvuoteellaan jotain 16-vuotiasta.
Vierailija kirjoitti:
Holmesin aivot ja Einsteinin peenis?
John Holmes kuoli Aidsiin, kuka olisi halunnut olla AIDS:ia sairastavan narkkarin vaimo pelkÀstÀÀn sen takia, ettÀ sillÀ oli iso muna?! Einstein munan koosta ei ole tietoa.
MiehenÀ koen, ettÀ Einteinilla olisi ollut minulle enmmÀn annettavaa. Perseeni on vain paskomista varten.
Vierailija kirjoitti:
Ihanko veikkaat, ettÀ Suomessa ois ketÀÀn, joka ei tiedÀ Einsteinia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanko veikkaat, ettÀ Suomessa ois ketÀÀn, joka ei tiedÀ Einsteinia?
KyllÀ. Esimerkiksi nÀmÀ:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Holmesin aivot ja Einsteinin peenis?
TÀmÀ oli hyvÀ. M51
Vierailija kirjoitti:
MiehenÀ koen, ettÀ Einteinilla olisi ollut minulle enmmÀn annettavaa. Perseeni on vain paskomista varten.
John Holmesilla olisi ollut taatusti enemmÀn annettavaa. SiitÀ syystÀhÀn se AIDSinkin sai. Taisivat olla vÀhemmistönÀ filmit joissa se oli naisen kanssa vaikka ainakaan Suomessa ei kasarin alussa tuosta puolesta ollut kuullut kukaan.
Toosi hyvÀt vaihtoehdot... toisella AIDS ja toinen krooninen sarjapettÀjÀ, joka laittoi hoitonsa tuomaan vaimolleen kukkia :D
Holmesilla ei seisonut naisten kanssa. TÀstÀ oli dokumentti aikoinaan televisiossa jossa hÀnen entiset vastanÀyttelijÀnsÀ kertoivat, ettÀ Holmesin munaa piti vatkata ja imeÀ tuntikaupalla ettÀ pystyi ukko jonkinlaiseen yhdyntÀÀn, ja sitten oli kiire kuvata ennenkuin Holmesin muna vÀsÀhtÀÀ veltoksi jÀlleen.
Kuka on John Holmes? MitÀ hÀn on tehnyt?
Vierailija kirjoitti:
Holmesilla ei seisonut naisten kanssa. TÀstÀ oli dokumentti aikoinaan televisiossa jossa hÀnen entiset vastanÀyttelijÀnsÀ kertoivat, ettÀ Holmesin munaa piti vatkata ja imeÀ tuntikaupalla ettÀ pystyi ukko jonkinlaiseen yhdyntÀÀn, ja sitten oli kiire kuvata ennenkuin Holmesin muna vÀsÀhtÀÀ veltoksi jÀlleen.
Olen kuullut samaa ja nÀhnyt myös audiovisuaalista materiaalia aiheesta. M51
En kummankaan kanssa Jussi halla aho on ihana!
Mulla on kaikki holmesit ja vanessa del rion pÀtkÀt vhs-kaseteilla !