Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (10735)
Kuusi vuotta ja enemmänkin siitä on, kun olin todella ihastunut sinuun ja ajattelin, että haluaisit olla vähintään ystäväni. Toivoin jotain vielä enemmän, mutta ystävyyskin olisi ollut upeaa. Varmaanhan vielä tavataan ja jutellaan ja meillä on kivaa, mutta vaikea enää uskoa muuhun kuin satunnaisiin kohtaamisiin ja hetken välähdyksiin ymmärtämisestä, ehkä välittämisestäkin. Naiselle, jota en unohda.
Vierailija kirjoitti:
Kerran meinasin menettää järkeni, kun huomasin että hänellä nöpötti.
Harvoissa rintsikoissa on niin ohuelti kangasta, että sen voisi nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse käytän paljon mesh-rintaliivejä joten voisi nähdä jos nöpöttäisi. Hänellä varmaan mesh-rintaliivit + kookkaat nännit.
On niin monia paikkoja, joista kaivattuani etsin, ei ole helppoa. Aikaa kuluu. Välillä toivoisi, että pääsisi eteenpäin, mutta aina valomerkki tulee liian nopeaa.
enää yksi päivä aikaa loppua
27 club
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse käytän paljon mesh-rintaliivejä joten voisi nähdä jos nöpöttäisi. Hänellä varmaan mesh-rintaliivit + kookkaat nännit.
Tai ei rintaliivejä lainkaan.
Tervetuloa vauvapalstan kaipausketjun suureen nänni-iltaan
Olis kyllä melkoista nähdä, että hänellä jöpöttää. Tosin en katsele miestä navan alle. Mielelläni kyllä katselisin häntä.
Kasvaako teillä karvoja nänneissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan MOTIVA vastasi tähän asiantuntemuksella!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko nukkua.
Oletko saanut nukuttua viime aikoina?
Aikuiselle riittää että tuijottaa pimeää nurkkaa puolituntia yössä.
Ei taida riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se aika vuodesta kun voi heittää takin niskaan ja mennä ilman rintsikoita kauppaan eikä kukaan tiedä.
Kerran kohtasin kaivatun niin, ettei mulla ollut rintsikoita. Paita oli tietenkin päällä, joten tuskin huomasi mitään.
Siis itsellekin käynyt joskus noin. Oli vtun paha kyllä.
Sama😅
Mä en pidä koskaan rintsikoita. Antaa nöpöttää.
-nainen
Vierailija kirjoitti:
Tämä olis varmaan viimeisiä "kesän" lämpimiä iltoja mennä ulos kaupungille. Kaipaan heinäkuun helteitä, vaikka tuntuikin, että ne alkoivat käydä pumpun päälle.
Minä en halua koskaan edes miettiä lämmön loppumista kun alkaa kuristamaan. Sitten vaan sopeudun :D
Vierailija kirjoitti:
Kasvaako teillä karvoja nänneissä?
Ei, mutta olen kuullut sen olevan normaalia! Eli jos sinulla kasvaa, niin np.
Rakas päiväkirja. P*ska päivä. Meinas järkikin lähteä. Ja muumit kaikkos laaksosta. Siitä iloinen ettei hänen tartte sitä nähdä. Vaikka toisaalta hän vois olla pelastuslautta, kallio ja/tai valon tuoja. Kainalokaveri, vertaistuki vitutuksen hetkellisesti loputtomassa suossa.
Oon rakas päiväkirja vähän huolissani siitä etten itke enää. Se voisi puhdistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millon me saadaan noita hetkiä lisää? Ja sit mieluummin pikkusen pidennettyinä versioina? 🤔
Hetkiä mitä?
Juttelua
Joo sillai tosi liki.
Ja miehelle oli alkuperäinen viesti. Unohtui mainita!
Juttelulla pääsee eteenpäin, joten täytyy varmaan tehdä enemmän tikusta asiaa. 😅 Minulla ainakin näin ja vahva halu tutustua enemmän. Ihastuminen, joka on kaukana ymmärryksen ulottumattomissa ja jota ei vain pysty mitenkään artikuloida. Se vain tuli ja on.
Mä haluaisin tutustua paremmin. Jutella lisää ja tietää sinusta kaiken mahdollisen ja myös ne kaikki mahdottomuudet. Kuin kaivatulleni kirjoitan.
Vierailija kirjoitti:
G: Jätettä vai roskaa?
Hän ei ole mulle kumpaakaan, mutta sitä en tiedä, olenko minä hälle vain roskaa.
Onko sullakin toi sata metriä?