Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kommentit (10249)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko iltatoiveita?
Monia. Kaikki pahat ihmiset poistoon. Ei tarvi enää mennä töihin. Tässäpä muutama alkuun.
👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nähtiin touko -23, eikä sillä ole enää minkäänlaista väliä kummallekaan. Ah armollinen unohdus. Öitä hänelle, jota mietin rakkaitteni jälkeen heti seuraavaksi eniten. Välillä hän meni jopa kaikkien ohi. Sen pituinen se. Lyhyt.
Ei todellakaan multa tämä.
Kiva kun kerroit, oletin sen olevan just sulta.
Älä oleta multa olevan mitään negatiivista. Joskus tämä kaipaaminen ja näkemättömyys tuskastuttaa ja turhauttaa mutta et ole unohtunut etkä koskaan unohdu. Lähelleni sinut soisin edelleen jos vain haluaisit. Tuo edellinen
Haluankin. Molemminpuolista edelleen.
Jos mä saisin taikavoimat, mä poistaisin kaikki sähköpotkulaudat tältä planeetalta. Loitsullani taikoisin ne pieniksi atoimeiksi.
Toiseksi, kaikki ihmiset asuisivat siellä, mistä he ovat alkujaan geneettisesti kotoisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nähtiin touko -23, eikä sillä ole enää minkäänlaista väliä kummallekaan. Ah armollinen unohdus. Öitä hänelle, jota mietin rakkaitteni jälkeen heti seuraavaksi eniten. Välillä hän meni jopa kaikkien ohi. Sen pituinen se. Lyhyt.
Älä oleta multa olevan mitään negatiivista. Joskus tämä kaipaaminen ja näkemättömyys tuskastuttaa ja turhauttaa mutta et ole unohtunut etkä koskaan unohdu. Lähelleni sinut soisin edelleen jos vain haluaisit. Tuo edellinen
Ap ei ole tähän kommentoinut Ap-puheenvuoron jälkeen. Joku liiskasi itsensä sivusta ja siitä lähti tämä lätinä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sivusta tais olla edellinen.
Tavallaan tekis mieli olla siellä, jos nähtäis. Mutta kun ei nähtäis kuitenkaan, niin sitten kuitenkin ehkä mieluummin vielä täällä. Olit mun unessa kyllä taas, mutta en muista mitä siinä tapahtui. Sen vain että sut näin siinä. Aina näen vain unissa.
Vierailija kirjoitti:
Onko iltatoiveita?
Tule elämääni. Naiselle mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko iltatoiveita?
Tule elämääni. Naiselle mieheltä.
Jätä sun vaimo ensin.
Vierailija kirjoitti:
Jos mä saisin taikavoimat, mä poistaisin kaikki sähköpotkulaudat tältä planeetalta. Loitsullani taikoisin ne pieniksi atoimeiksi.
Toiseksi, kaikki ihmiset asuisivat siellä, mistä he ovat alkujaan geneettisesti kotoisin.
Voisit olla minä, ajattelemme samalla lailla. Hyvää yötä kuka lienetkin.
Vierailija kirjoitti:
G: Milloin näitte kaivattusi kanssa viimeksi?
Tänään 12-12.25
Monia. Kaikki pahat ihmiset poistoon. Ei tarvi enää mennä töihin. Tässäpä muutama alkuun.