Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (24227)
Silittäisin sut mielelläni uneen, vaikka et olekaan ryppyinen. Näkemisestä on jo aikaa...ehkä huomenna.
Hyvää yötä <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua, vaikka mikään ei muutu.
Mistä tiiät ettei muutu?
Siitä ettei ole tähänkään asti muuttunut.
Minkä pitäisi muuttua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekisikkö mulle rommitotin tarvittaessa?
Tekisin. Paistaisin myös parhaan pihvin, johon Amarone kyytipojaksi.
Tähän monta sydäntä. Tiedän, että häneltä se sujuisi. Olispa parasta. Ap
Hän tietäisi myös että olisin hyvä hieromaan pohkeet sekä reidet, vaikka en ole häntä hieronut. Tietäisi myös että silittelisin selästä, ja olisin tukena kun tarvii. Tietää paljon muutakin, mutta silti ollaan mitä ollaan, mutta ei olla eikä todennäköisesti tulla olemaankaan.
K
Olisitpa hieronut tai näyttänyt välittämistä silloin kun oltiin vielä edes jotakin.
Pakko saada tää typerä ihastus loppumaan. Oon jo mustasukkainenkin ja ihan turhasta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua, vaikka mikään ei muutu.
Mistä tiiät ettei muutu?
Siitä ettei ole tähänkään asti muuttunut.
Minkä pitäisi muuttua?
Ei minkään. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Pakko saada tää typerä ihastus loppumaan. Oon jo mustasukkainenkin ja ihan turhasta!
Sama. Oon ku kärpäsenä katossa, nään kaiken vaikken ees halua. Mun mieli maalaa kuvia, vaikken nuku nii mä nään pahoi unia. Mustasukkainen en haluu olla, mutta vainoharhainen ku mitä tehdä kun mun pääni toistaa sitä elokuvaa, jossa sä löysit toisen ja oot iloinen taas. T. Costee ja mä
Kaksi jäärää, mikään ei muutu. Hyvää yötä
Mieskaivatulleni,
Rakastan, kärsin, vaan en unhoita.Iho muistaa ja ajatuksin olen luonasi, aina.
Kauniita unia,nähdään siellä missä kaikki unelmat voivat toteutua.😊😁
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Kuin myös.
Vierailija kirjoitti:
Täytyis tulla puolitiehen vastaan muttei kumpikaan tee ensimmäistä siirtoa. Varsinkaan enää.
Voi Heidiä, ei tullut susta mulle leidiä, oli hauska kanssasi yhtyä, en silti aio mieheksesi ryhtyä,
Minä tiedän sen, en ollut sinulle se ensimmäinen, se ykkönen on meistä tietoinen, eikä ollut meistä kuullessaan onnellinen,
Joten tee mitä tahdot ja hajoa, ei kumpikaan meistä sinuun kajoa.
Kun alkaa tajuta, tajuaa joka päivä enemmän. Tämä oli niin naurettavaa. Kiintymyssuhdetraumojen purkua väärään ihmiseen. Mutta onneksi voi tajuta liian myöhään kuin ei milloinkaan. Vapauttavaa. -naine
Teitä kaikkia ketjulaisia vaivaa yliajattelu. Keskittykää tähän hetkeen. Se kaivattu kyllä tulee kohdalle jos tulee.(todennäköisesti kuitenkin ei tule, jos olette jo kerran kokeilleet ja nyt alkaa aikaa kulua, ilman että mitään tapahtuu)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyis tulla puolitiehen vastaan muttei kumpikaan tee ensimmäistä siirtoa. Varsinkaan enää.
Sivusta. En tule tosiaan ikinä tekemään. Kannattaa siksi unohtaa, tai aina voi kaivata täällä.
Iho muistaa jokaisen kosketuksen
Vierailija kirjoitti:
Teitä kaikkia ketjulaisia vaivaa yliajattelu. Keskittykää tähän hetkeen. Se kaivattu kyllä tulee kohdalle jos tulee.(todennäköisesti kuitenkin ei tule, jos olette jo kerran kokeilleet ja nyt alkaa aikaa kulua, ilman että mitään tapahtuu)
En mä halua kaivata tai saatikka kaivattua. Oon vanha ja väsyny tällaiseen!
Oli tästä apua kuitenkin. Ymmärrän sinua jälleen enemmän.
Hyvää yötä ihanimmalle. Oot rakas.
Kalle
Hän tietäisi myös että olisin hyvä hieromaan pohkeet sekä reidet, vaikka en ole häntä hieronut. Tietäisi myös että silittelisin selästä, ja olisin tukena kun tarvii. Tietää paljon muutakin, mutta silti ollaan mitä ollaan, mutta ei olla eikä todennäköisesti tulla olemaankaan.
K