Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (24243)
Vierailija kirjoitti:
Naisen rakkaus on opittua käyttäytymistä ilman aitoja tunteita.
Onko mielisairaaloissa potilailla pääsy internetiin?
Ajatelkaa kun netti kaatuis koko maailmasta kuukaudeksi
Vierailija kirjoitti:
Nainen, haluaisin vetää sua perseeseen <3
Tehdään se ensin sulle.
Vierailija kirjoitti:
Saisin syyn nähdä kaivattua useammin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina miettinyt miksi toiset meistä on niin ylpeitä? Syyn täytyy olla siinä ettei tunteet toiseen ole aitoja. Vai onko syy siinä ettei uskalla näyttää omaa haavoittuvuutta?
Ei. Jos olen niin sille on selvät syynsä. Sivu
Mikä syy?
Olen tehnyt riittävästi tai toinen ei ole tai käyttäytyy väärin.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tapahtuu.Näkisimme ihmiset taas toisemme.
J-nainen. En ole koskaan yrittänyt mitään, koska miehesi on kaverini. Tiedän halun olleen molemminpuolinen, mutta edellä mainitusta syystä minun puoleltani kaikki on ollut jäissä. Ajatukseni on muuttunut. Kaveruudessa kaikessa on aina ollut kaikessa kyse hänestä ja hänen fiiliksistään, hän on todella itsekeskeinen, enkä jaksa enää häntä kantaa tai fiiliksistään välittää. Tiedän, että olet halunnut minua. Minun puolestani voimme antaa toisillemme paljon keskenämme, jos niin haluat. Ei sinunkaan tarvitse elää elämääsi toiselle, olet itsekin olemassa ja oikeutettu elämään.
Vierailija kirjoitti:
Olethan hyvällä mielellä.
Enemmänkin pettyneen masentunut.
Vierailija kirjoitti:
Onkin ollut aika paha ummetus <3
Mitä odotat, Ope? Ota jo mut.
Sinut kätken uniin kauniisiin.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi jäärää, mikään ei muutu. Hyvää yötä
Olet pahasti erehtynyt, en ole jäärä. Noudatan vain ohjeistustasi, johon ei ole tullut muutoksia viime aikoina. Se, että kunnioitan sanomaasi ja suojelen samalla itseäni, ei ole jääräpäisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Tuukko poika käymään?
T. Arto
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkin ollut aika paha ummetus <3
Ennen vanhaan ois vaan laitettu pala saippuaa sinne, tai sitten juotu jotain risiiniöljyä. Rööriroopekin vois toimia. Ei, sittenkin 2rkl kookosöljyä. Tai jotain supertulista syötynä.
Vierailija kirjoitti:
J-nainen. En ole koskaan yrittänyt mitään, koska miehesi on kaverini. Tiedän halun olleen molemminpuolinen, mutta edellä mainitusta syystä minun puoleltani kaikki on ollut jäissä. Ajatukseni on muuttunut. Kaveruudessa kaikessa on aina ollut kaikessa kyse hänestä ja hänen fiiliksistään, hän on todella itsekeskeinen, enkä jaksa enää häntä kantaa tai fiiliksistään välittää. Tiedän, että olet halunnut minua. Minun puolestani voimme antaa toisillemme paljon keskenämme, jos niin haluat. Ei sinunkaan tarvitse elää elämääsi toiselle, olet itsekin olemassa ja oikeutettu elämään.
😭 Kuka olet?
Im a happy dog, Im a happy happy hap-py dog.
Ummetukseen auttaa, kun syö luumuja.