Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (10275)
Vierailija kirjoitti:
En usko vapaaseen tahtoon. Valinnat riippuu aina aina jostain.
Joo ei tässä rakastumisessa kysytty tahdonko. Mikä ei tietty ole ongelma silloin jos homma on jouheva ja ehkä jopa vastataan puolin ja toisin et joo tahdotaan, mutta sitten kun juttu onkin vähän vähemmän smooth. En tahtonut. En totta vie tahtonut rakastaa näin yksipuolisesti.
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että naidaan vielä kaivatun kanssa. Perinpohjaisesti. Aika on tuonut viisautta ja rohkeutta molemmille.
Tän mä haluaisin omia. :)
TÄMÄ:
Vierailija kirjoitti: En tehnyt sun kans mitään oikein. Kaikki meni alusta asti päin seiniä.
Vierailija: Alku oli ainoa mikä meni vähän vihkoon molemmilta eikä saatu korjattua kurssia. /sivu
Vierailija: No on sitä muutkin mennyt perse edellä puuhun ja sitten oli ihanaa niin kauan kuin sitä kesti.😁
Vierailija kirjoitti:
Ellu ;)
En ole tai tule koskaan olemaan, mutta toinen nimi kyllä on Elisa(bet ensimmäinen ja viimeinen).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mulla tässä on aina se dilemma, että mistä se tulee mistä ihminen tykkää. Ihan kaikessa, kukaan ei päätä tykkäävänsä salmiakista tai vihreästä, inhoavansa salmiakkia tai vihreää, tai mikä nyt onkaan se asia. Sitten ne tykkäämiset ohjaa ihmistä aika pitkälti.
No tämä. Sitten neuvotaan että maalaa kämpän seinät sinisiksi kun se on sillä hetkellä väri, jota on saatavilla ja tämä on sitten sitä kuuluisaa järkevää ja järjen käyttöä! Vaikka se ihminen tykkäisi vihreästä ja haluaa vihreää, mutta koska päätös maalata vihreällä on tunnepohjainen eikä muiden mielestä senhetkisen järkevän vaihtoehdon mukainen, pitäisi vaan tyytyä siniseen koska olemmehan ihmisiä ja käytämme järkeämme, emme eläimiä eli vai
Jokainen voi kuitenkin valita toisin, vaikka ympäristö painostaisikin tiettyihin ratkaisuihin. /sivusta
Vierailija kirjoitti:
Ellu ;)
Make 😙
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että naidaan vielä kaivatun kanssa. Perinpohjaisesti. Aika on tuonut viisautta ja rohkeutta molemmille.
Tuonut rohkeutta? 🤨
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mulla tässä on aina se dilemma, että mistä se tulee mistä ihminen tykkää. Ihan kaikessa, kukaan ei päätä tykkäävänsä salmiakista tai vihreästä, inhoavansa salmiakkia tai vihreää, tai mikä nyt onkaan se asia. Sitten ne tykkäämiset ohjaa ihmistä aika pitkälti.
Miksi se olisi ongelma? Se on positiivinen palautejärjestelmä joka usein ei tuota mitään mutta joskus mahdollistaa sen että jokin juttu kantaa meitä eteenpäin, yksilönä, yhteisönä, ihmiskuntana. Inhoan salmiakkia mutta olen aina saanut orgaanisesta kemiasta älyttömiä viboja, se on aivan huikeata kuvitella päässä niitä molekyylirakenteita, niiden syntyä, muotoa, hajoamista. On tästä älyttömästä tykkäyksestä ollut hyötyäkin kun ei silloin tarvitse raataa
🧡
Vaikka et sä mua mitään kaipaa. Mut kumminki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuonut rohkeutta? 🤨
Sivusta mietin samaa: tuonut viisautta ja rohkeutta naimiseen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se olisi ongelma? Se on positiivinen palautejärjestelmä joka usein ei tuota mitään mutta joskus mahdollistaa sen että jokin juttu kantaa meitä eteenpäin, yksilönä, yhteisönä, ihmiskuntana. Inhoan salmiakkia mutta olen aina saanut orgaanisesta kemiasta älyttömiä viboja, se on aivan huikeata kuvitella päässä niitä molekyylirakenteita, niiden syntyä, muotoa, hajoamista. On tästä älyttömästä tykkäyksest
🧡
Vaikka et sä mua mitään kaipaa. Mut kumminki.
Eriltä siis, sori.
Paras olisi ollut, kun ei olisi tehnyt mitään. Harmi vain, että pään sisäinen paine laittoi toimimaan väärällä tavalla. Oikeaa tapaa ei olisi edes ollut. Ihan sama mitä olisin tehnyt, lopputulos olisi ollut sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämä. Sitten neuvotaan että maalaa kämpän seinät sinisiksi kun se on sillä hetkellä väri, jota on saatavilla ja tämä on sitten sitä kuuluisaa järkevää ja järjen käyttöä! Vaikka se ihminen tykkäisi vihreästä ja haluaa vihreää, mutta koska päätös maalata vihreällä on tunnepohjainen eikä muiden mielestä senhetkisen järkevän vaihtoehdon mukainen, pitäisi vaan tyytyä siniseen koska olemmehan ihmisi
Jokainen voi kuitenkin valita toisin, vaikka ympäristö painostaisikin tiettyihin ratkaisuihin. /sivusta
Onneksi niin. Jos vaan uskaltaa. Kaikki ei uskalla kuka mistäkin syystä.
Olispa meilläkin kaivatun kanssa enemmän rohkeutta. Olisi kaikki helpompaa. Tosin ei tämä tilanne sillä ratkea, puhumalla ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuonut rohkeutta? 🤨
Sivusta mietin samaa: tuonut viisautta ja rohkeutta naimiseen...
Minä en miettinyt sitä vaan jäin miettimään, miten se rohkeus näkyy.
Vierailija kirjoitti:
Opelta pusuja naiselle.
Kiitos terv. niceope.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämä. Sitten neuvotaan että maalaa kämpän seinät sinisiksi kun se on sillä hetkellä väri, jota on saatavilla ja tämä on sitten sitä kuuluisaa järkevää ja järjen käyttöä! Vaikka se ihminen tykkäisi vihreästä ja haluaa vihreää, mutta koska päätös maalata vihreällä on tunnepohjainen eikä muiden mielestä senhetkisen järkevän vaihtoehdon mukainen, p
Lapset, raha, ihmisten mahdollinen paheksunta, rohkeuden puute, onhan niitä syitä.
Vierailija kirjoitti:
Olispa meilläkin kaivatun kanssa enemmän rohkeutta. Olisi kaikki helpompaa. Tosin ei tämä tilanne sillä ratkea, puhumalla ehkä.
Mulla ei ole kyse rohkeuden puutteesta.
Miestä kaipaavaa vain muistot lohduttaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämä. Sitten neuvotaan että maalaa kämpän seinät sinisiksi kun se on sillä hetkellä väri, jota on saatavilla ja tämä on sitten sitä kuuluisaa järkevää ja järjen käyttöä! Vaikka se ihminen tykkäisi vihreästä ja haluaa vihreää, mutta koska päätös maalata vihreällä on tunnepohjainen eikä muiden miel
Lapset, raha, ihmisten mahdollinen paheksunta, rohkeuden puute, onhan niitä syitä.
Onhan niitä. Eikä ole rakkaus niin voimakas että ne syiden kahleet murtaisi.
Ellu ;)