Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍

Vierailija
19.08.2025 |

Kaipuu jatkukoon! 

Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.

Kommentit (11342)

Vierailija
7961/11342 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla naisena 57 cm päänympärys. Kasvojen pystysuuntaiset mitat ovat suuremmat kuin anteroposterioriset mitat jotka ovat pienemmät. Pää noin 23.5 cm. Tällä ei saa isoa päätä. Nämähän ovat mitä ideaaleimmat mitat visuaalisesti. 

Sulla itse asiassa on iso pää. Ratsastuskypärä mitataan ympäryssenteissä ja yleisin koko naiselle on 56. Sulla siis siitä sentin isompi.

Mulla itsellä on pienehkö pää, kypärän koko 54. 

Enpä ole tällaistakaan koskaan tajunnut minään meriittinä pitää. Silmämääräisesti päät on ihan samankokoisia, tukan paksuus vain vaihtelee.

Eipä ole. Vaan ihan keskiverto. Suomalaisiin päihin verrattuna hänellä siis pieni. Sinulla on aikuiseksi mikropää. Jokin kehityshäiriö? Sitten voin ymmärtää, m

Pitäkää jo päänne kiinni!

Vierailija
7962/11342 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät yöt mammoille. Muistakaa se iltarukous.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7963/11342 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä sua M.

Ei varmana minulle, mutta sen verran voin sanoa, että olen mennyt syvälle itseeni. Nyt kun eräs sellainen alta 20v käy aivan kuumaana minuun, huomasin, että vaikka en todellakaan ala millekään, tuntuu se aika hyvältä. Kelaan, olinko kaivattunikin suhteen vain huomiohro ja pidin siitä ihailusta.  Se yhteys, jonka kuvittelin, taisikin olla muuta. Luulin olevani aika valmis, mutta on minussa vielä prosessoitavaa ja kehitettävää. 

Vierailija
7964/11342 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla naisena 57 cm päänympärys. Kasvojen pystysuuntaiset mitat ovat suuremmat kuin anteroposterioriset mitat jotka ovat pienemmät. Pää noin 23.5 cm. Tällä ei saa isoa päätä. Nämähän ovat mitä ideaaleimmat mitat visuaalisesti. 

Sulla itse asiassa on iso pää. Ratsastuskypärä mitataan ympäryssenteissä ja yleisin koko naiselle on 56. Sulla siis siitä sentin isompi.

Mulla itsellä on pienehkö pää, kypärän koko 54. 

Enpä ole tällaistakaan koskaan tajunnut minään meriittinä pitää. Silmämääräisesti päät on ihan samankokoisia, tukan paksuus vain vaihtelee.

Eipä ole. Vaan ihan keskiverto. Suomalaisiin päihin verrattuna hänellä siis pieni. Sinulla on aikuiseksi mikropää. Jokin kehityshäiriö? Sitten voin ymmärtää, m

Ei ole hänellä suomalaisiinkaan päihin verrattuna pieni pää, vaan aika keskivertopää. 

Kukaan ei muutenkaan voi pään koolleen mitään joten hassu keskustelu! Paitsi toi "pää noin 23.5cm" hämmensi. Että mikä pää? 

Eri

Varmaan kasvojen pituutta tarkoitti? Eri

Vierailija
7965/11342 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi v***u näitä synnytys ja pääkeskusteluja.

Sitte. Jos on pää, olis hyvä että sen sisälläkin olisi jotain toimintaa.

Vierailija
7966/11342 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunkekaa ne päänne jonnekin muualle!

Vierailija
7967/11342 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten tuolle yhdelle pitää selittää, Mulla pienikokoinen 6-vuotias ja joudun ostamaan sille vauvojen kypärän, kun kokeilin isoveljen 52-56cm kypärää ja pienimmälläkin säädöllä oli väljä. Kai se riippuu pään mallistakin. Meillä 2,5v pää on 53cm ja tuo 52-56cm kypärä on just soppeli, leveyssuunnassa ei ees oo oikein kasvunvaraa kun pää on jotenkin hirmu leveä malliltaan. Kuten joku on todennut Jospa kokeilisit tarkastelöaa kypärää tai saman merkin toista mallia laajemmin. Päät on erimallisia, eikö se pelkkä ympärysmitta ratkaise.

Vierailija
7968/11342 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tässä ketjussa jutut menevät aina alapääpuolelle? Jäikö eskari valmistumatta?

Vierailija
7969/11342 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oispa meillä sellaiset välit, että voitais tavata jossain. Tai siis, että hän haluaisi myös tavata.

Järjestettävissä, jos oikeasti on halua.

Ei järjesty

Ei niin, itsekseen. Jos taas järjestää, silloin voi järjestyä.

Millaisen tapaamisen haluaisit?

Kahdenkeskisen. Sellaisen, että voitaisiin jutella rauhassa ja tutustua lähemmin..

Seksiä?

Äläpäs intoile! 😘

Vierailija
7970/11342 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten tuolle yhdelle pitää selittää, Mulla pienikokoinen 6-vuotias ja joudun ostamaan sille vauvojen kypärän, kun kokeilin isoveljen 52-56cm kypärää ja pienimmälläkin säädöllä oli väljä. Kai se riippuu pään mallistakin. Meillä 2,5v pää on 53cm ja tuo 52-56cm kypärä on just soppeli, leveyssuunnassa ei ees oo oikein kasvunvaraa kun pää on jotenkin hirmu leveä malliltaan. Kuten joku on todennut Jospa kokeilisit tarkastelöaa kypärää tai saman merkin toista mallia laajemmin. Päät on erimallisia, eikö se pelkkä ympärysmitta ratkaise.

Oletko idiootti?

Vierailija
7971/11342 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä ihanimmalle. 

Kalle

Vierailija
7972/11342 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistäkää ns. pää kiinni. Teidän jutut eivät kiinnosta hevon pskaa.

Vierailija
7973/11342 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunkekaa ne päänne jonnekin muualle!

😁😁😁😆😆😆🤣🤣🤣🤣😄😄😄😄😄

Vierailija
7974/11342 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinut kätken uniin kauniisiin.

Vierailija
7975/11342 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se pää suhteessa ruumiiseen iso?

Vierailija
7976/11342 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee asialle oma ketju. Täällä lähetetään terveisiä kaipaamalleen henkilölle eikä  höpötetä huvikseen mitä sylki suuhun tuo. Ei se porsiminen näköjään saa ihmistä kasvamaan sen vertaa jotta sisäistäisi lukemansa.

Vierailija
7977/11342 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko idiootti?

ÄO:ni on reippaasti yli 100. Suomalaisten älykkyysosamäärä on keskimäärin noin 101,2. Päättele siis siitä. 

Vierailija
7978/11342 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee asialle oma ketju. Täällä lähetetään terveisiä kaipaamalleen henkilölle eikä  höpötetä huvikseen mitä sylki suuhun tuo. Ei se porsiminen näköjään saa ihmistä kasvamaan sen vertaa jotta sisäistäis

Ei tarvitse suuttua jos sulla on iso pää, niin on niitä päitä kutistettu ennenkin.

Vierailija
7979/11342 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosketusta ei voisi välttää. Sitä ja sinua kaipaan hullun lailla. 

Vierailija
7980/11342 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se pää suhteessa ruumiiseen iso?

Ei oo. Harmittaa vaan kun käyttää t paitoja, niin päälakea paleltaa, mutta plussaa on se että korville on omat paikat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi