Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍

Vierailija
19.08.2025 |

Kaipuu jatkukoon! 

Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.

Kommentit (11369)

Vierailija
7941/11369 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten seurassa on kiva olla. Ei jännitteitä. 

Naiset <3 

Vierailija
7942/11369 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla naisena 57 cm päänympärys. Kasvojen pystysuuntaiset mitat ovat suuremmat kuin anteroposterioriset mitat jotka ovat pienemmät. Pää noin 23.5 cm. Tällä ei saa isoa päätä. Nämähän ovat mitä ideaaleimmat mitat visuaalisesti. 

Se on aina hyvä, että ihminen itse pitää omia piirteitään hyvinä! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7943/11369 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietittkö mua? :)

Vierailija
7944/11369 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Mietin, mitä tekisin iltapalaksi. 

Vierailija
7945/11369 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Söin just kanan rintafileen tossa lafkassa pää kadulla minne kaikki kattoo, mut kukaan ei mee sisään.

Vierailija
7946/11369 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää varmaan poistaa naapurin mies mun somesta. Trollaus alkaa kyllästyttää.

Vierailija
7947/11369 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois vissiin pitäny tehdä joku turha instagram postaus. Hyvä kana ja näkee sisään tuijottavia ihmisiä.

Ne miettii meniskö tonne vai ei kun näyttää niin mukavalta.

Vierailija
7948/11369 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla naisena 57 cm päänympärys. Kasvojen pystysuuntaiset mitat ovat suuremmat kuin anteroposterioriset mitat jotka ovat pienemmät. Pää noin 23.5 cm. Tällä ei saa isoa päätä. Nämähän ovat mitä ideaaleimmat mitat visuaalisesti. 

Sulla itse asiassa on iso pää. Ratsastuskypärä mitataan ympäryssenteissä ja yleisin koko naiselle on 56. Sulla siis siitä sentin isompi.

Mulla itsellä on pienehkö pää, kypärän koko 54. 

Enpä ole tällaistakaan koskaan tajunnut minään meriittinä pitää. Silmämääräisesti päät on ihan samankokoisia, tukan paksuus vain vaihtelee.

Vierailija
7949/11369 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M nainen on mies.

En ole!

Vierailija
7950/11369 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon joskus miettinyt, että voisiko vegaaninaiselle tarjota luonnonmukaisen proteiinipirtelön ihan vain lähimmäisenrakkaudesta, anemian välttämiseksi. Mahdollisuus, että hän tarttuisi tarjoukseen olis ehkä jotain yksi miljoonasta. 

Missä baarissa?

Omassa pystybaarissa. Tai hänen.

Arttu Wiskari wannabe haluaa M-naisen kanssa maitokahvitella? 

Arttu Wiskari... viskas... jotain... kuulitteko... vai viskasi pois... Suomen muotoisen pilven alla???

Vierailija
7951/11369 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää varmaan poistaa naapurin mies mun somesta. Trollaus alkaa kyllästyttää.

Toisaalta hauska seurata miten yrittää tehdä vaikutusta vaikka taso ei riitä.

Vierailija
7952/11369 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä just wolttasin karkkia candytownista. Ajattelin vihdoinkin katsoa rästissä olevan Yellow Jacketsin vikan kauden ja sokeriahan sellainen toki tarvii.

Vierailija
7953/11369 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti Sinua aina.

Vierailija
7954/11369 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla itse asiassa on iso pää. Ratsastuskypärä mitataan ympäryssenteissä ja yleisin koko naiselle on 56. Sulla siis siitä sentin isompi.

Enpä ole tällaistakaan koskaan tajunnut minään meriittinä pitää. Silmämääräisesti päät on ihan samankokoisia, tukan paksuus vain vaihtelee.

Eipä ole. Vaan ihan keskiverto. Suomalaisiin päihin verrattuna hänellä siis pieni. Sinulla on aikuiseksi mikropää. Jokin kehityshäiriö? Sitten voin ymmärtää, miksi sen on noin pieni jos olet vielä lapsi, koska pääsi ei ole täysin kasvanut mutta jos aikuisella niin.. jokin häiriö.

Vierailija
7955/11369 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole. Vaan ihan keskiverto. Suomalaisiin päihin verrattuna hänellä siis pieni. Sinulla on aikuiseksi mikropää. Jokin kehityshäiriö? Sitten voin ymmärtää, miksi sen on noin pieni jos olet vielä lapsi, koska

Kuten kerroin, ratsastuskypäriä myydään yleisimmin koossa 56, joten siihen verrattuna hänellä on vähän suurempi.

Vierailija
7956/11369 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi v***u näitä synnytys ja pääkeskusteluja.

Vierailija
7957/11369 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää Yötä H 💕

Vierailija
7958/11369 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole. Vaan ihan keskiverto. Suomalaisiin päihin verrattuna hänellä siis pieni. Sinulla on aikuiseksi mikropää. Jokin kehityshäiriö? Sitten voin ymmärtää, miksi sen on noin pieni jos olet vielä lapsi, koska

Ei ole hänellä suomalaisiinkaan päihin verrattuna pieni pää, vaan aika keskivertopää. 

Kukaan ei muutenkaan voi pään koolleen mitään joten hassu keskustelu! Paitsi toi "pää noin 23.5cm" hämmensi. Että mikä pää? 

Eri

Vierailija
7959/11369 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi v***u näitä synnytys ja pääkeskusteluja.

Ehkä joku tunnistaa kuvauksesta tuon isopään ja siksi se tuo ympärysmittaansa esille?

Vierailija
7960/11369 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan normaali pää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi