Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (24002)
Vierailija kirjoitti:
Naisen elämä ilman miestä on karikoille ajamista täynnä.
Puhu vaan omasta elämästäsi.
Vierailija kirjoitti:
Muutoksen helppoudesta ja mahdollisuudesta puhuvat eniten ne, joilla ei ole käytännössä ollut mitään esteitä muutoksille, vaan jotka ovat voineet vapaasti mennä ja tulla oman mielensä mukaan, koska ei ole ollut lapsia, omistusasuntoa, vakituista työtä, isoa asuntolainaa tmv. Helppohan se on silloin muutella asioita, kun ei tarvitse kuin lyödä tavarat auton peräkärryyn ja muuttaa minne mieli tekee välittämättä mistään muusta kuin omasta itsestään.
On ollut kaikki tuo ja enemmänkin. Tahdosta se on kiinni. Ei se aina yksinkertaista ole eikä nopeaa ja helppoakaan, mutta jos nyt ei vapautta ole riistetty kahlein, niin asiat voi järjestää ihan uusiksi. Ymmärrän toki jos vaivalloisuus pelottaa enemmän kuin halua muutoksiin on, kuten sanottua, tahtoa se tarvii. Mukavuuteen tyytyminen on ihan jees valintana sekin.
Mä kaipaan sun syliin. Nuku hyvin rakas. Suukkoja ja silityksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutoksen helppoudesta ja mahdollisuudesta puhuvat eniten ne, joilla ei ole käytännössä ollut mitään esteitä muutoksille, vaan jotka ovat voineet vapaasti mennä ja tulla oman mielensä mukaan, koska ei ole ollut lapsia, omistusasuntoa, vakituista työtä, isoa asuntolainaa tmv. Helppohan se on silloin muutella asioita, kun ei tarvitse kuin lyödä tavarat auton peräkärryyn ja muuttaa minne mieli tekee välittämättä mistään muusta kuin omasta itsestään.
Silloin jos vaakakupissa on tarpeeksi paljon, kaikki muutokset ovat mahdollisia.
Nykyään maan hallitus estää työttömien eroamiset. Kun näkyy omaisuutena se puolison kanssa oma asunto tms ei siitä pois vuokralle muuteta itse maksaen, kun tulot on alle 600e käteen kuussa. Eihän tuolla .maksa vuokraa ja syötävä.olisi jne..
Sitten ei ole tarpeeksi vaakakupissa.
Viimeksi, kun näin hänet, ihailin salaa hänen kaunista rinnankaarta.
Naisten selkäranka on terästä 💪
Hyvää yötä nyt, piltit!
Mangusti kirjoitti:
Sinä vaikutat aika ihanalta ihmiseltä.
Toteamus sivusta
Mangusti kirjoitti:
Tuollaisen käsittelyn voisi ottaa joka ilta. Se vaan että mistä sellaisia löytyy. En usko olevan olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin jos vaakakupissa on tarpeeksi paljon, kaikki muutokset ovat mahdollisia.
Nykyään maan hallitus estää työttömien eroamiset. Kun näkyy omaisuutena se puolison kanssa oma asunto tms ei siitä pois vuokralle muuteta itse maksaen, kun tulot on alle 600e käteen kuussa. Eihän tuolla .maksa vuokraa ja
On mahdollista saada asumistukea, jos ei ole omaisuutta riittävästi. Se helpottaa hieman. On kurjaa, olla riippuvainen taloudellisesti puolisosta ja jos joutuu sen takia jäämään huonoon suhteeseen, on se ajatuksena ihan karsea. Musta on ikävä puhua tässä vaakakupista ja siitä, ettei siinä ole riittävästi, jos toisella ei ole tyyliin varaa ruokaan.
Mangusti kirjoitti:
Ei ole paikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä nyt, piltit!
Naisilla on isotakapuoli ja ne on vihasia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä nyt, piltit!
Kyllä. Hyvin hyvin vihaisia.
Haikeus ja ikävä sinua. Koskahan saisin nähdä sinut? On sylinkaipuu ja toisinaan kaipaisin vahvaa olkapäätä, johon nojata, ettei tarvitsisi kaikkia huolia kantaa yksin. Sullakin on varmasti omat huolesi. Voisin vuorostani ottaa niistä osan kantaakseni. Sinua odotellen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä nyt, piltit!
Sinulla ei varmaan mitään isoa? :D
eri
Ja sekin tunne on oma valinta.