Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (39454)
Harva ymmärtää. Sinä olet harva.
Hyvää yötä M
L
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen. Oletko täällä ? Haluaisin tutustua sinuun ja kuunnella ääntäsi. Ikävöin sinua kovin. Haluaisin työntyä sinuun takaapäin ja laueta naamallesi. Rypyreikääsi melaa hieman uitella ja siitä suoraan sun suuhusi. Mitä sanot ?
Sanoisin, että emme olisi seksuaalisesti yhteensopivia. Makkarin puolella minä määrään ja mies palvelee munalukossa.
Ja tietysti 10 rakastajaa avoin/poly suhde, kuten ajanhenkeen kuuluu ja mitä paskamedia rummuttaa?
Ei onnistu. Nainen luotiin miestä varten. Mies määrää. Ap
Kuten
Noin voi olla. Kukaanhan ei tietysti mieltymyksiään pääse valitsemaan, mutta itse miehenä pidän mukavana vaihteluna, jos nainen haluaa dominoida. Hyvän naisen kanssa on hauska kokeilla kaikenlaista ja se pitää kipinää yllä. Ehkä joillekin miehistä se oma miehekkyys on aika herkillä, jolloin sen voivat menettää tuollaisesta, mikä jos on noin, on heidän kannaltaan vahinko.
Tämä, ja sitten se, että asenteet on tosi konservatiivisia seksin suhteen edelleen. Ketjussakin saa haaveilla ainoastaan rakastelusta, jopa panemisesta puhumisesta loukkaannutaan. Mies saa kirjoittaa ottamisesta (aloitusviesti) ja se on normi, mutta kun nainen kirjoittaa samasta, siltä kysytään heti, perustaako se seksielämänsä paskamedioiden varaan. Mikä siis tosiaan tapahtui edellä.
Pitääkin joskus kysyä kaivatulta ohimennen, että millaisesta seksistä tämä pitää. Meillä on sopivat välit kyllä sellaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Pitelet naruja käsissäsi.
Taitaa olla miehellä meidän tapauksessa.
Ikävä. Nähtäisiinpä pian. Olet rakas.
Hyvää yötä tärkeä<3
Heräsin Hessun korvat päässä.
Lovelooser
Näytät taas tosi hyvältä 👍 Muutenkin sulla menee kuulemani mukaan tosi hyvin. Pelkkää onnellisuutta ja rakkautta toivon sulle.
Jännä nähdä, mitä tapahtuu, kun saan erään asian valmiiksi. Tuleeko sun puolelta mitään sen jälkeen esim. tikusta asiaa tyylisiä juttuja. Vai palautuuko kaikki lähtöruutuun ja kuulen vain välillä susta.
Haluaisin maistaa noita energiayhtiö Vattenfallin mainoskampanjaa varten luotuja (Windfarmed Seaweed Snäkkejä) Jos vanha kunnon Samueli sanoo, että ne on some gourmet shittiä niin onhan niiden oltava.
Porasilmästä tuli mieleen tämän jutun alkupiste. Kaivattu tuijotti mua ja naureskeli. Menin hämilleni. Nykyään tiedän, mille nauroi. Unelleen, jonka oli nähnyt ja jossa olin ollut alastomana.
Vähänkö tuo Jenni Alexandrova on hyvännäköinen <3
Vierailija kirjoitti:
Millane on porasilmä?
Silmät mitkä menee suoraan läpi rintakehään?
Vierailija kirjoitti:
Naatin naatin
Vallan tunne?
Vierailija kirjoitti:
Vähänkö tuo Jenni Alexandrova on hyvännäköinen <3
Näyttää ihan Hilarius Hiireltä
Mamalla on sellaset sieluun katsovat silmät, ehkä oon periny ne siltä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millane on porasilmä?
Silmät mitkä menee suoraan läpi rintakehään?
Jotkuthan sanoo, että silmät jotka porautuu suoraan sieluun tjsp. eli ehkä semmoset sitten?
Vierailija kirjoitti:
Haluisin vaan rauhallisen oman kotikolon jonne käpertyä. Ei haittaa vaikka unohtuisin sinne.
Mä luin että "kotilon".
Pelkään semmoista asiaa, koska tiedän/tunnen kuinka ainutlaatuinen olet... Enkä ikänä odota sulta mitään. Olen vaan onnellinen, että saan olla sun kanssas... samalla.. niin kurjalta kuin se tuntuukin, en oo ikinä kokenut olevani rakastettu omana itsenäni. Enkä oleta että sille olisi syytä... mulla ei ole ollut sulle kuin se että rakastan.