Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (40157)
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin sulkea sut takaapäin syleilyyn ja nuuhkia kaulaasi.
Tää kävisi . <3
Vierailija kirjoitti:
Jatkakaa mielikuvitusleikkejänne ja hellikää fantasioitanne. Son moro!
Hyvä kun edes joku heräs todellisuuteen. Mullakin alkaa olemaan tosi lähellä, veikkaan että huomenna en enää tule.
Tämä on jotenkin nyt persiestä, kun joko ei nähdä ensinkään tai sitten kun nähdään, toisella on aina kiire johonkin tai joku tilanne päällä. Voitaisko keksiä joku sellainen kaukosäädin, jolla hetken tultua yhdellä painalluksella muu maailma menee pauselle ja saamme käyttää kahden kesken niin paljon aikaa kuin haluamme?
Tää sivu. Meidän tapaaminen 💕
En halua loukata ikinä harmi jos näin on päässyt käymään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinasin just sanoa et pitäiskö lopettaa tää tässä muodossa uuteen vuoteen, en vaan jaksa
Haluatko laittaa tunnisteen.😚
Kesäheinälle
Okei. Surullista kuulla. Minä kun toivoin ensi vuodelta ihan muuta, mutta ilman muuta jos se on se mitä haluat. Mitä sitten ajattelit tilalle? Lopetetaan siis yhteydenpito vai? Kivaan kohtaan mun elämässä heittelet tälläistä. Se siitä tuesta.
Niin mäkin toivon ens vuodelta jotain muuta kun palstailua, en toivo yhteydenpidon lopettamista vaan parempaa yhteydenpitoa
Kivoja unia, mun aika täydelliselle ukkelille 💕 Ihanaa kun olet olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Me t morotamme, tänään hellou
Joo, sanos muuta. Oli silti kiva nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Pitkään kattelit
Pidän kauneudesta. Haluan nauttia siitä kun on mahdollisuus.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on jotenkin nyt persiestä, kun joko ei nähdä ensinkään tai sitten kun nähdään, toisella on aina kiire johonkin tai joku tilanne päällä. Voitaisko keksiä joku sellainen kaukosäädin, jolla hetken tultua yhdellä painalluksella muu maailma menee pauselle ja saamme käyttää kahden kesken niin paljon aikaa kuin haluamme?
Tuu käymään, täällä aika on todellisuudessa pysähtynyt. Täällä tosiaan on eristyksessä kaikelta. Ajaltakin 🤣 Kellokin on seinällä pysähtynyt pari päivää sitten.
Vierailija kirjoitti:
En halua loukata ikinä harmi jos näin on päässyt käymään
Niin kävi, mut olen anteeksantavainen
Kulta
Aarre
Mesinen
Unikaveri
Hyvää yötä komea vitosen kollega!
😘🧡
Vierailija kirjoitti:
Pitkään kattelit
Pitkä katse vai juttua katselipa kauan ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiliseen, -en tiedä- vastaukseen/roikotukseen sen verran, että jos toiselle sanoo -kaikki tai ei mitään, pelkkä ystävyys ei käy-, se luo suuren paineen olla vastaamatta. Varsinkin jos jokapäiväinen ystävä kyseessä. Tämä nyt tuli vaan mieleen.
Mä en ole ehdoton mihinkään suuntaan, mielummin ystävä kuin ei ollenkaan mun elämässä. Olisi vaan kiva tietää mihin tää on menossa, nykyinen tilanne on aika kuluttava
Joo, just tuota tarkoitin, joustoa asioihin. Eilen tämän aiheen esille nostaja, kertoi viestissään jotain tyyliin, että -pelkkään ystävyyteen ei suostu. Niin heräs ajatus olisko myös tokaissut tämän sitten irl. Joten toinen ei voi avoimesti kertoa mitä haluaa.
Miksi siinä pitäisi olla joustava? Jos omat fiilikset on niin vahvat, että ystävänä oleminen ilman toiveita romanttisesta yhteydestä on kertakaikkiaan liian kuluttavaa, niin miksi siitä ei saisi olla rehellinen? Miksei voi avoimesti kertoa vaan perustaa koko ihmissuhteen epärehellisyydelle?
Tänään kaipaisin neuvoja, tukea, ymmärrystäkin. Vertaistukea.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä komea vitosen kollega!
😘🧡
Aika edullinen.
Okei. Surullista kuulla. Minä kun toivoin ensi vuodelta ihan muuta, mutta ilman muuta jos se on se mitä haluat. Mitä sitten ajattelit tilalle? Lopetetaan siis yhteydenpito vai? Kivaan kohtaan mun elämässä heittelet tälläistä. Se siitä tuesta.