Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kommentit (40157)
Vierailija kirjoitti:
Löysin kaapista melkein täyden liukkaripakkauksen, joka on avattu varmaan jo puoltoista vuotta sitten. Pakkauksessa lukee, että se on käytettävä 6 kk kuluessa avaamisesta. Mitä tapahtuu, kun se on mennyt vanhaksi? Ei kai sen käyttämisestä voi mitään haittaa olla, kun se edelleen toimii?
Tulet raskaaksi.
Mistä voisit tietää olenko mä tosissaan.Mistä voisit tietää saatanko sua satuttaa Vai tuonko sulle gerberoita ja ruokaa kun oot kipee.Ja kuiskaan korvaas hyvää yötä.Pidän kii kun tulee pimee.Mä lupaan, et mun sydän palaa sulle.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua nainen. Enkä ikinä unohda. Haluaisin sut kiinni ja pideltäväksi. Olisi aika luoda uusia muistoja ja elää näitä hetkiä yhdessä.
Nuku hyvin, my love. Olet ihanin, voi hyvin.
Älä sitten unohda. Tule ja ota kiinni ja pitele💛. Luodaan uusia muistoja ja eletään näitä hetkiä yhdessä. Se on susta kiinni kun sä olet meistä se joka on yhä varattu.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ainakaan ole mennyt päivääkään hukkaan.
Kaikki on suhteellista. Jos miettii, että olisi voinut elää sitä rakastavaa suhdetta koko ajan niin siinä mielessä aika paljon hukattu aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en haluais, et hän tietää, miten paljon rakastan ja toivon häneltä. Tai voin kyl tunnustaa rakkauteni, mut jos kerron toiveistani, niin teen itsestäni tosi haavoittuvaisen hänen edessään ja en pidä siitä epävarmuuden ja pelonkin tai ahdistuksen tunteesta.
Ymmärrän. Miehet ovat jostain syystä aina kavahtaneet minunkin tarpeitani ja toiveitani (tavallisia toiveita ja tarpeita). Hyödykkeen rooli alkaa tympäsemään.
Niin, kai mä pitkässä suhteessa ollessani, kun luottamusta on, voisin niistä tarpeistani ja toiveistani kertoa, nyt vaan ei ole sellainen tilanne. Se, kenen eessä mä oon näiden asioiden suhteen alasti pelottaa mua, kun en tiedä, miten se toinen reagoi.
Vierailija kirjoitti:
Parit treffit sitten jo huomaa ei toimisi suhde,aikaa turhaa hassata.
Ei aina välttämättä. Joskus alkuinnostus vähän heikkenee jos ihmisestä tulee esiin vähän huonompia puolia mitä ehti unelmoida, mutta tuossa vaiheessa kannattaa vielä katsoa. Ei saa luovuttaa heti ensimmäisten heikompien fiilisten kohdalla. Ne voi mennä ylös ja alas kun vasta tutustuu.
Vierailija kirjoitti:
Mä en haluais, et hän tietää, miten paljon rakastan ja toivon häneltä. Tai voin kyl tunnustaa rakkauteni, mut jos kerron toiveistani, niin teen itsestäni tosi haavoittuvaisen hänen edessään ja en pidä siitä epävarmuuden ja pelonkin tai ahdistuksen tunteesta.
Nn, nm, mn, mm?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua nainen. Enkä ikinä unohda. Haluaisin sut kiinni ja pideltäväksi. Olisi aika luoda uusia muistoja ja elää näitä hetkiä yhdessä.
Nuku hyvin, my love. Olet ihanin, voi hyvin.
Älä sitten unohda. Tule ja ota kiinni ja pitele💛. Luodaan uusia muistoja ja eletään näitä hetkiä yhdessä. Se on susta kiinni kun sä olet meistä se joka on yhä varattu.
Oot äärettömän rakas. Öitä.
Vierailija kirjoitti:
Löysin kaapista melkein täyden liukkaripakkauksen, joka on avattu varmaan jo puoltoista vuotta sitten. Pakkauksessa lukee, että se on käytettävä 6 kk kuluessa avaamisesta. Mitä tapahtuu, kun se on mennyt vanhaksi? Ei kai sen käyttämisestä voi mitään haittaa olla, kun se edelleen toimii?
Heitä roskiin, osta uusi.
Hyvin osaat piileskellä siellä rakennnuksessa. Ei näkynyt eilen, kuten arvelinkin. Et vaan halua.
Vierailija kirjoitti:
Pidätkö ihmisenä vai fantasiana?
Sekä että
Vierailija kirjoitti:
Molemmat :D Entäs itse?
Vierailija kirjoitti:
Oot kumpaakin
Ymmärrän. Miehet ovat jostain syystä aina kavahtaneet minunkin tarpeitani ja toiveitani (tavallisia toiveita ja tarpeita). Hyödykkeen rooli alkaa tympäsemään.