Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kommentit (40158)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jatketa. 5v hukkaan, aika rajua.
😓
Siis ei jatketa tällä tavalla. Vähän muutenkin kyl toivoton olo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkin nolottaa eiliset hissiavautumiset.
Syy?
Ehkä mua nolottaa paljastaa tunteiden voimakkuutta. Koska oon kaivatun tykkäämisestä niin epävarma ja itsestäni myös. Jotenkin ehkä ois helpompi olla, jos tunteet ois viileät. Ei tulis mitään paineita.
Avauduitko irl vai täällä?
Irl. Siksi se nolottaakin. En pysty millään peittelemään sanomisiani.
Vierailija kirjoitti:
Möhömahainen karvanaama oot ällötys🤮🤮
Sanoo manlet. 🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano suoraan jos et aio mitään äläkä kiduta mua
Samat sanat sulle takaisin
No mä kyl haaveilen aika tavalla hänestä
Minäkin hänestä
Jos joku jotain mutta koskaan ei kukaan mitään, mutta kuitenkin kaikki aina vaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä muodossa tätä ei kannata enää ensi vuonna jatkaa.
Onko joku toinen tapa realistisesti?
On
Miksi tähän kesti vastata näin kauan?
Vierailija kirjoitti:
Parasta kun ei mitään ole luvannut.
Leikkikalu on housuissas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkin nolottaa eiliset hissiavautumiset.
Syy?
Ehkä mua nolottaa paljastaa tunteiden voimakkuutta. Koska oon kaivatun tykkäämisestä niin epävarma ja itsestäni myös. Jotenkin ehkä ois helpompi olla, jos tunteet ois viileät. Ei tulis mitään paineita.
Irl. Siksi se nolottaakin. En pysty millään peittelemään sanomisiani.
Ok.
Mä en haluais, et hän tietää, miten paljon rakastan ja toivon häneltä. Tai voin kyl tunnustaa rakkauteni, mut jos kerron toiveistani, niin teen itsestäni tosi haavoittuvaisen hänen edessään ja en pidä siitä epävarmuuden ja pelonkin tai ahdistuksen tunteesta.
Parit treffit sitten jo huomaa ei toimisi suhde,aikaa turhaa hassata.
Löysin kaapista melkein täyden liukkaripakkauksen, joka on avattu varmaan jo puoltoista vuotta sitten. Pakkauksessa lukee, että se on käytettävä 6 kk kuluessa avaamisesta. Mitä tapahtuu, kun se on mennyt vanhaksi? Ei kai sen käyttämisestä voi mitään haittaa olla, kun se edelleen toimii?
Minäkin pistän lusikkani tähän tunnelmaan. Olen pettynyt, että kuuntelit erään version, etkä ole edes kysynyt mun versiota. Kävin sen KOKO keskustelun, jokaisen sanomani sanan,<-- huomaa tämä, hänen kanssaan ENNEN kuin juttelin sun kanssa. Ja mainitsitkin ettet tämmöistä ole sanonut 🤯 Tämä tiedoksi bittiavaruuteen. Pasille.
Vierailija kirjoitti:
Parit treffit sitten jo huomaa ei toimisi suhde,aikaa turhaa hassata.
Kannattais sitten hoitaa ne parit treffit aika nopeasti niin pääsis siitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua nainen. Enkä ikinä unohda. Haluaisin sut kiinni ja pideltäväksi. Olisi aika luoda uusia muistoja ja elää näitä hetkiä yhdessä.
Nuku hyvin, my love. Olet ihanin, voi hyvin.
Toimintaa.
Omia tuntemuksia tässä pyöritellään. Ei ole mitään vastakaikuun viittaavaakaan todellisuutta. Eikä tarvitse ollakaan. Tilanne, jossa kaksi ihmistä oikeasti rakastaisivat toisiaan on niin poikkeuksellisen harvinainen, etten paljon pelimerkkejä sen varaan tässä/missään tapauksessa löisi.
Hänelle pelkkää hyvää. On poikkeuksellinen yksilö ja korvaamaton tyyppi. 😘