Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kommentit (39606)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tosiaan osaa sanoa mitä haluat? Voisit kertoa suoraan. Tänään näimme
En osaa määritellä mitään absoluuttista tavoitetta. Tiedän tykkääväni susta ja seurastasi ja olen kiinnostunut selvittämään, mitä voisi olla ja tulla. Esimerkiksi nyt vaikkapa ihan siitä alkaen, onko molemminpuolista kiinnostusta jne.
Mä oon saanut vastaukseksi toistuvasti ton 'en tiedä, mutta tykkään susta ja sun seurasta' ja siinä se. Enempää ei tipu eikä pääse eteen ei taakse vaikka kuinka paljon olis yhdessä viettyä aikaa. Se on aika hämmentävää. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti en ylittänyt rajojasi, taisin hiukan innostua. Toivottavati sulla on ollut kiva ilta.
Älä mistään innostumisesta murehdi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin halunnu tulla siihen ja jutella sun kanssa. Varmaan vaistosit sen ja työnsit mut hienovaraisesti pois. Tyhmä pää, koko sielu jne.
Haluan jutella sun kanssas. En työntänyt tarkoituksella. Itseäni koitan suojella.
Miltä?
Sydänsuruilta ja pettymyksiltä, jotka ajaa mut niin syvälle pimeyteen, josta on tosi vaikeaa taistella ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kohalla ei näköjään tarvita kun viis sekuntia katsomista ja muutama sekunti katsekontaktia niin rakastun
Sama täällä 😘😉
Tuo on muuten tutkittu, se oli joku 7-8sekunnin katsekontakti voi johtaa ihastumiseen ja yli 10-12sekunnin rakastumiseen. Sivusta
No niin, ilmankos olen rakastunut. Onhan meillä sen verran pitkiä katsekontakteja ollutkin.
No noinhan se mullakin on. Tietty tämä on sellainen kierteinen ilmiö myös että kiinnostuneet varmaan herkemmin jää toljottelemaan silmiin ilman että kumpikaan luovuttaa ja sitten kohta lyö sitä tulta ja salamia ja aivot sulautuu ja sydämet lähtee laukkaan ja sitten pitää saada lisää samaa huumetta jne. Sivusta.
Sellaiset pitkät katsekontaktit on ihania joita kukaan sivullinen ei ole häiritsemässä.
Mä oon niin rakastunut, etten tajua edes suojella itseäni. Eikä mulla ole huono omatunto, ehkä kaivattuni on mua parempi ihminen ainakin siinä suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Kun voitais suudella vielä kerran.
Tai edes ekan kerran.... /sivusta
Vierailija kirjoitti:
Mä googlaan, miten käyttäytyy ujo ihminen kiinnostuneena yms. vastaavaa, koska niin paljon haluisin, et kaivattu on ujo ja kiinnostunut eikä vaan ystävällinen ja etäämmällä siksi, kun ei halua mun kanssa mitään syvempää. Nyt sit etsin koko ajan vahvistusta ajatukselleni ja ohitan kaikki mielestäni väärät ajatukset, voi pöh muakin. Kyllä rakastuneen pää on pehmeä.
En usko hetkeäkään, että ujous estäisi lähestymisen. Moni on ollut pahemmissakin paikoissa kuin jututtamassa lajitoveriaa. Hätä keinot keksii, ellei ole todella estynyt. On surullista, jos jollakulla lähestyminen tyssää siihen, ettei ihan oikeasti kykene.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti en ylittänyt rajojasi, taisin hiukan innostua. Toivottavati sulla on ollut kiva ilta.
Et ylittänyt, kiva kun on säpinää..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kohalla ei näköjään tarvita kun viis sekuntia katsomista ja muutama sekunti katsekontaktia niin rakastun
Sama täällä 😘😉
Tuo on muuten tutkittu, se oli joku 7-8sekunnin katsekontakti voi johtaa ihastumiseen ja yli 10-12sekunnin rakastumiseen. Sivusta
No niin, ilmankos olen rakastunut. Onhan meillä sen verran pitkiä katsekontakteja ollutkin.
No noinhan se mullakin on. Tietty tämä on sellainen kierteinen ilmiö myös että kiinnostuneet varmaan herkemmin jää toljottelemaan silmiin ilman että kumpikaan luovuttaa ja sitten kohta lyö sitä tulta ja salamia ja aivot sulautuu ja
Sellaiset pitkät katsekontaktit on ihania joita kukaan sivullinen ei ole häiritsemässä.
Näin on. Harvoin siihen on mahdollisuuksia. Pitäisi ihan järjestämällä järjestää kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Mun sisällä leiskuu lämpö, kun sinua mietin ja katson.
Mulla roihuaa 🔥🔥🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hitsi. Taisin minä oikeastikin rakastaa häntä. 🤔😢
Itse olen ja olen ollut liiankin varma tunteistani häntä kohtaan. Enkä edelleenkään haluaisi kuin rakastaa häntä.
On ihan ok empiä, erehtyä ja olla epävarma.
Ellei ole liian myöhäistä tavalla tai toisella.
Sivuhuomio
Koskaan ei molemminpuolisten tunteiden kanssa ole liian myöhäistä jos vain kumpikin on elossa. Joka muuta väittää esittää tekosyitä tai ei vaan tunne hirveän paljon toista kohtaan. Esim avio tai lapset ei ole todellisissa tunteissa mikään syy sille että olisi "liian myöhäistä". Sitten erotaan ja järkätään elämä siten että sekä rakkaus ja lapset mahtuu samaan elämään uusiksi. Eri
Vierailija kirjoitti:
Millainen päähine kaivatullasi oli tänään?
💂
Oon noista hääpuheista ihan burn outissa 🤯 Olenkohan sitoutumiskammoinen, se selittäisi paljon
Mangusti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tosiaan osaa sanoa mitä haluat? Voisit kertoa suoraan. Tänään näimme
En osaa määritellä mitään absoluuttista tavoitetta. Tiedän tykkääväni susta ja seurastasi ja olen kiinnostunut selvittämään, mitä voisi olla ja tulla. Esimerkiksi nyt vaikkapa ihan siitä alkaen, onko molemminpuolista kiinnostusta jne.
Mä oon saanut vastaukseksi toistuvasti ton 'en tiedä, mutta tykkään susta ja sun seurasta' ja siinä se. Enempää ei tipu eikä pääse eteen ei taakse vaikka kuinka paljon olis yhdessä viettyä aikaa. Se on aika hämmentävää. Sivusta.
Tykkää susta kaverina tai ystävänä/potentiaalisena ystävänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä googlaan, miten käyttäytyy ujo ihminen kiinnostuneena yms. vastaavaa, koska niin paljon haluisin, et kaivattu on ujo ja kiinnostunut eikä vaan ystävällinen ja etäämmällä siksi, kun ei halua mun kanssa mitään syvempää. Nyt sit etsin koko ajan vahvistusta ajatukselleni ja ohitan kaikki mielestäni väärät ajatukset, voi pöh muakin. Kyllä rakastuneen pää on pehmeä.
En usko hetkeäkään, että ujous estäisi lähestymisen. Moni on ollut pahemmissakin paikoissa kuin jututtamassa lajitoveriaa. Hätä keinot keksii, ellei ole todella estynyt. On surullista, jos jollakulla lähestyminen tyssää siihen, ettei ihan oikeasti kykene.
Mutta niinkin ujoja on. Tai satutettuja. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Oon noista hääpuheista ihan burn outissa 🤯 Olenkohan sitoutumiskammoinen, se selittäisi paljon
Resilienssisi on hauras.