Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (39016)
Vierailija kirjoitti:
🤫😉
😘🤗
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan oli paljonkin kysyttävää, enää ei. En usko, että ikinä saisin totuudenmukaisia vastauksia, joten on turha kysyä. Pitää vain toivoa, että jonain päivänä kohtaisin jonkun, jonka kanssa kaikki on selvää kysymättäkin eikä ole salaisuuksia vaan täysi luottamus.
Oletko toiminut rakentaen luottamusta?
Hellä hyvän yön halaus ihanalle naiselle tähän lähelle 🤗
Okei selvä tämä selvis just 😭 Eli oon nyt tehnyt jotakin ilmeisesti. Ei vastausta.
Olisi ihanaa rakastella kaivattua.
Hiljaista on. Ei tämä pitemmän päälle ruoki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähtisitkö mun kans pihalle, jos kysyisin?
Lähtisitkö mun kanssa pelailemaan, jos kysyisin? Vai onko sekin lasten juttu? /sivusta varmaan
Lähtisin puuhastelemaan mitä vaan. Haluaisin kysyä sua, mutta et vastaa viesteihini. Etkä varsinkaan halua mua alaovellesi soittelemaan kitaraa tai muuta vastaavaa. Haluaisin olla rohkea sun takiasi, mutta jos siitä saa raastupaa ja lähestymiskiellon. Ei voi ottaa sellaista riskiä.
Kaivattu ei soita kitaraa, kai? Mut saa mun alaovelle tulla soittelemaan, jos tykkää. Varmasti avaisin oven ja tarjoaisin kaffet.
Mun kaivattu vissiin soittaa kitaraa. Saa tulla soittelemaan alaovelle!
/sivusta
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on paljon vihaa sisälläsi. Miten saataisiin sitä pois niin paljon että sinulla olisi helpompi olla?
Rakkaudella.
Sivusta.
Sydän kaipaa, keho huutaa hellyyttä. Haluaisin rakastaa ja antaa rakkautta, mutta se ei ole mahdollista.
Hyvää yötä nainen kun menet nukkumaan. Iso ikävä sua. Paljon haleja ja pusuja. 🧡
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin laittaa irl viestin, mut en keksi mitä laittais. On niin oudon hiljaista ollut sun puolelta.
Mulla sama. Ehkä jos olisit aiemmin vastannut niin asianlaita voisi olla toisin.
Minne on kadonnyt lily if the valley ja sen kaipaaja? Onko ne löytäneet toisensa?
Pitäisköhän mun mennä keskiviikkona erääseen paikkaan. Toivottavasti se on se mikä luulen, koska en varmaan sitä pidemmälle jaksa enää kävellä.
Ei olisi vaikeuksia keksiä sanottavaa, jos saisi sanoa.
Sivusta mietin
Vierailija kirjoitti:
Minä muistan sinut 😍
Niin minäkin sinut. Jäit heti ensikohtaamisella jotenkin mieleen 😏
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä😚
Sinulle myös.
Vierailija kirjoitti:
Ei olisi vaikeuksia keksiä sanottavaa, jos saisi sanoa.
Sivusta mietin
Huono se on sanoa jos puoliso estää sanomasta.
Menen syvälle asioihin. Kaivattu ei varmasti jaksaisi pohdintojani, hälle sopinee hieman kevyempi ja pinnallisempi seura. Tulipa mieleen tämäkin.