Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kommentit (38999)
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit kiinnostunut, haluaisit nähdä. Ja jos haluaisit nähdä, tulisit sinne mistä mut löytää. Parempi luovuttaa.
Kauanko olet odotellut häntä sinne ?
Vierailija kirjoitti:
Kiltti kilteille, paha pahoille. Itse paholainen pettureille.
Pisteet poskeen hissukseen? :P
Vierailija kirjoitti:
Rauhaa, rakkautta ja makoisia unia.
Sinne myös. Sellaista syvää ja hyvää unta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiltti kilteille, paha pahoille. Itse paholainen pettureille.
Pistelet poskeen hissukseen? :P
Korjaus
Vierailija kirjoitti:
Silmissäni vilahtaa hetkiä. Jokainen niistä olisi voinut ohjata elämääni parempaan suuntaan.
Onko niissä hetkissä kaivattusi?
Sen tulin vielä sanomaan ennen kuin häivyn, että sinä olet niiiiiin kaunis. 🥰
Haluaisin laittaa irl viestin, mut en keksi mitä laittais. On niin oudon hiljaista ollut sun puolelta.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin laittaa irl viestin, mut en keksi mitä laittais. On niin oudon hiljaista ollut sun puolelta.
Tää tulee varmaan sivusta, mutta sillä ei ole mitään merkitystä, mitä laitat, kunhan laitat jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on paljon vihaa sisälläsi. Miten saataisiin sitä pois niin paljon että sinulla olisi helpompi olla?
Mulla ei ole enää, pelkästään masennus.
Mistä se viha johtui?
Ihan vaan siitä miten paljon kaikkea pahaa oon joutunut kohtaamaan jos lapsuudesta asti, eri muodoissa.
Aikoinaan oli paljonkin kysyttävää, enää ei. En usko, että ikinä saisin totuudenmukaisia vastauksia, joten on turha kysyä. Pitää vain toivoa, että jonain päivänä kohtaisin jonkun, jonka kanssa kaikki on selvää kysymättäkin eikä ole salaisuuksia vaan täysi luottamus.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit kiinnostunut, haluaisit nähdä. Ja jos haluaisit nähdä, tulisit sinne mistä mut löytää. Parempi luovuttaa.
Sano osoite.
Tuskin haluat minua työpaikallesi. Itse asiassa taisit pelätä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Mua vaivas se, et jäätiin melkein kiinni, kun tuli viestejä perätysten. Se ois surku, jos tää tarvis lopettaa.
Lopeta edellinen suhteesi niin ei tarvi lopettaa tätä, mitä pelleilet kahden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
🤫😉
Tuo ensimmäinen naama on tuttu jostain... 😉
Ikävä. En aisti sinusta rakkautta, enkä tunnu pääsevän lähelle.
Hyvää yötä, tärkeä<3