Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (39022)
Mitä järkeä on jatkaa tätä avioliittoa? Onko se vain siksi, että muut luulisivat meidän olevan onnellisesti yhdessä 20 vuotta, vaikka se ei pitäisikään paikkaansa?
Vierailija kirjoitti:
Lähdettävä lenkille, jalat puutuu vuorotellen, kun tuun, toivon että wa : ssa on viesti sulta 🤗
Minä laitan, kun oon kerran lupaillut. En tosin tänään uskalla. Jos joskus tsemppaat minua ja osoitat, että haluat viestin oikeesti, niin laitan kyllä sitten. /sivu
Uniongelmat, syöpä ja toista viikkoa kestänyt korvatulehdus. Ei parasta aikaa. Voisi tehdä hyvää jollekin kertoa syövästä, mutta en millään jaksa alkaa tukemaan sen vuoksi muita ihmisiä, itselle en tukea oikeastaan tarvitse. Riittää, että minä sairastan tämän. Naisasiat sitten myöhemmin. Sellaiset terveiset.
Vierailija kirjoitti:
Mitenhän me saatais tää solmu auki? Päästäisiin vaikka näkemään tai jotain kun ei olla vuosiin edes nähty toisiamme.
Ota yhteyttä.
Isä, suhteesi äitiin on niin outo. En halua elää tällaisessa perheessä.
Poika 15
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näytät olevan vähän hukassa ja yksinäinen kaiken tuon alla.
Yhdessä olisi kivempaa olla hukassa
Myönnän, olen aika hukassa ja aika yksinäinen. Mutta en huoli ketä tahansa.
Kaivattusi tuskin on kuka tahansa, vai miksi kirjoitat tänne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenhän me saatais tää solmu auki? Päästäisiin vaikka näkemään tai jotain kun ei olla vuosiin edes nähty toisiamme.
Ota yhteyttä.
Välillä tekisi mieli puhua tästä muille, mutta ei sekään oisi fiksua. Tuntuu vaan välillä raskaalta ja toisinaan taas pakahtuu onnesta. - P -
Ihmiset pelkäävät otrovertteja, vaikka voisivat oppia paljon heiltä 🎃
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Millä tavalla ja kuinka usein olette tekemisissä irl?
Joka päivä palstan välityksellä.
Vierailija kirjoitti:
Uniongelmat, syöpä ja toista viikkoa kestänyt korvatulehdus. Ei parasta aikaa. Voisi tehdä hyvää jollekin kertoa syövästä, mutta en millään jaksa alkaa tukemaan sen vuoksi muita ihmisiä, itselle en tukea oikeastaan tarvitse. Riittää, että minä sairastan tämän. Naisasiat sitten myöhemmin. Sellaiset terveiset.
Kaikki tarvitsevat tukea 💋
Ehkä muutaman kerran viikossa palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näytät olevan vähän hukassa ja yksinäinen kaiken tuon alla.
Yhdessä olisi kivempaa olla hukassa
Myönnän, olen aika hukassa ja aika yksinäinen. Mutta en huoli ketä tahansa.
Ei kannatakaan. Huono mies saa kauheaa tuhoa aikaan, menee terveys, rahat ja ihan kaikki säpäleiksi. Paljon parempi on olla yksin tai hyvän miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, tulisiko kyynel silmänurkkaan, jos sattumalta nähtäisiin tai tunnistaisinko enää. Mukavaa lauantai-iltaa.
Nytkin tulee, kun kaipailen.
Sellaista se joskus. Hän tuskin muistaa minua enää.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan munkin kaivattu stalkkeri?
Luultavasti. Koska olet itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan ole. En kyttää kenenkään elämää. Kaivattuakin varon.
Semmotteinen tarina sitten.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti paranet pian. T. Joku sivusta vaan.
Kannatti itkeä kaikki ne itkut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stalkkerit eivät ole miesten parhaimmistoa, juokse.
Juorua. Kerro kaikille, ketkä stalkkaa. Pervot pitää pysäyttää.
Olen otrovertti 🦔
Otrovertista tuntuu usein ulkopuoliselta, ettei hän kuulu joukkoon. Tämä ominaisuus on tyypillinen myös tähteläiselle. He voivat olla tunne-elämältään hyvin itsenäisiä ja heillä saattaa olla myös paljon omaperäisiä ideoita.
Otroverttien tapana on myös kulkea eri suuntaan kuin muut. Heille on yleensä haasteellista olla tilanteissa, joissa odotetaan yhteenkuuluvuuden tunnetta.
Otroverttien supervoima on se, että he voivat ajatella rohkeasti laatikon ulkopuolelta, koska muiden mielipiteillä ei ole heille niin suurta väliä. Otrovertti myös valikoi seuransa huolella ja hän uskaltaa sanoa yleensä poikkeavammankin mielipiteensä.
Lähde: Enkelten matkassa sivusto. Termin lanseerannut psykiatri Rami Kaminskin.
Oma pohdinta: Eli INFP-T(välttelijät), INFJ-T(paranoidit), INTJ-T eli skitsoidit ja INTP-T eli skitsotypaalikot ja aspergerit olisivat otrovertteja <3333