Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (36949)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi viiskymppinen mies. Mitä toivoisit että tapahtuu?
Omaan ketjuun setien löpinät. - sivulta
Setiäkö ei saa kaivata?
Vierailija kirjoitti:
En tule enää sinne, harmi vaan
Tule vaan. Haluan kulliasi.
Dandere kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välinpitämättömyys on rakkauden vastakohta?
Vihaisuus mun mielestä. Se, että joku välttelee eli vetäytyy omiin oloihinsa, on tilan antoa ja ajatteluvaisuutta (mielikuvitus vaatii aikaa). Mitä vihaisuus, taasen, toista kohtaan on? Sehän on hyökkäyspelkoa toista kohtaan, toisen lyttäämistä sellaisenaan kumoon ja pahimmillaan väkivaltaan johtavaa. Jostain syystä maailma on onnistunut MANIPULOIMAAN narsismin normaaliksi eli vihan ja empaattisen varovaisuuden eli välttelyn epänormaaliksi....
Viha tarkoittaa, että kohteella on vielä vaikutus sinuun. Välinpitämättömyys tarkoittaa ettei kohde enää vaikuta millään lailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tule enää sinne, harmi vaan
Tule vaan. Haluan kulliasi.
En ole mies, mut anna osoite niin voin dildolla tulla laittaa sua läskien väliin
Saisinpa olla syypää sun hymyyn.
Vierailija kirjoitti:
Valot pimeyksien reunoilla. Kaivattu on sellainen. Ainakin toistaiseksi.
Samoin. Kuin auringonnousun odotus peltoaukeiden takaa pimeyden jälkeen. (Huokaus)
Vierailija kirjoitti:
Sauno kanssain.
Kernaasti, oi haaveideni MILF!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun kanssa välit voi pilata ainoastaan...
1. Olemalla manipuloija
2. Olemalla väittelyn haluinen
3. Olemalla empatiakyvytön
4. Olemalla välinpitämätön.
Väittely on kivaa, se kuuluu asiaan ja väittelynhaluttomat pudotan pelistä.
Vierailija kirjoitti:
Dandere kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välinpitämättömyys on rakkauden vastakohta?
Vihaisuus mun mielestä. Se, että joku välttelee eli vetäytyy omiin oloihinsa, on tilan antoa ja ajatteluvaisuutta (mielikuvitus vaatii aikaa). Mitä vihaisuus, taasen, toista kohtaan on? Sehän on hyökkäyspelkoa toista kohtaan, toisen lyttäämistä sellaisenaan kumoon ja pahimmillaan väkivaltaan johtavaa. Jostain syystä maailma on onnistunut MANIPULOIMAAN narsismin normaaliksi eli vihan ja empaattisen varovaisuuden eli välttelyn epänormaaliksi....
Viha tarkoittaa, että kohteella on vielä vaikutus sinuun. Välinpitämättömyys tarkoittaa ettei kohde enää vaikuta millään lailla.
Jep, mut älä sotke välttelyä välinpitämättömyyteen eli avoidant piirrettä indifferenceen.
Vierailija kirjoitti:
Kovin on synkkää täälläkin. Kohta marraskuiset tuulet puhaltavat ja menevät luihin ja ytimiin. Oman kullan kainalo on paras
Kivat sulle! Miksi sen täällä kerrot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen sua. Olet tärkeä. Mä pelkään että pilaan kaiken. Jos voisin ottaa sun ahdistuksen ja kivun pois mä ottaisin
Kauniisti sanottu jollekin.
Miten voisit pilata?
Kaikki on niin herkkää. Pitää olla malttia ja ymmärtämystä, puolin ja toisin. Hän tarvii aikaa, niin minäkin, mutta eri tavoin. Molemmat kipuilee omien juttujensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kehon ikävä toista.
Salainen toive.
Vierailija kirjoitti:
Näin kulutan aikaa
Viihdettä vain sulle olen?
Oltiin molemmat melko räytyneitä tänään. Semmosta nämä Halloweenit tekee.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan varovaisesti
Ihanaa :3 <333333333333333333333333333
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun kanssa välit voi pilata ainoastaan...
1. Olemalla manipuloija
2. Olemalla väittelyn haluinen
3. Olemalla empatiakyvytön
Ehkä kuvittelet manipuloinniksi jotain, mikä ei sitä ole.
Konteksista riippuen, tuo voi olla manipulaatiivinen väittämä.
Jos tämän ajattelun vie äärimmilleen, käytännössä mikä tahansa kielellinen ilmaisu on manipulaatiota. Koska merkitykset syntyvät diskursseissa
Mielelläni. Olen vähän ottanut mutta se olis niin kivaa 😊