Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (37315)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ni nähäänkö me ens viikolla? Et vastannut
Ei kai kukaan hullu täällä mitään sovi.
Jos on tarpeeksi hullu, niin voi sopiakin. 😃 Joku on laittanut viestiä ihan palstan perusteella. Useammankin kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan hullu täällä mitään sovi.
En mä oo mitään sopimassa. Kuhan kysyn onko kaivattuni ensiviikolla nähtävissä paikassa x. If he wanted he would.
Ihmisten kanssa oleminen ei tuota minkäänlaista iloa, jos ne on aina vääriä ihmisiä.
Erakoituminen alkaa houkuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei me nähä enää, kissanpentuni. Mutta ne, jotka jäävät sydämeeni, saavat olla. Olet yksi niistä. Halit! <3
Miksi ette näe?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä ihanimmalle. Päivä päivältä järki ottaa enemmän koppia, ja kohta en täällä enää haikaile. Aidosti toivon silti että oot onnellinen, ja toivottavasti joskus irlinä tämä selviää. Sä oot toisen.
Kalle
Miksi hän ei olisi onnellinen? Oletko itse?
On hän.
Toivottavasti, tosin ma ei käy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei me nähä enää, kissanpentuni. Mutta ne, jotka jäävät sydämeeni, saavat olla. Olet yksi niistä. Halit! <3
Miksi ette näe?
Ei olla nähty yli kahteen vuoteen. Ei tunneta samoja ihmisiä, liikuta samoissa kaupungeissa, enkö usko, että kumpikaan etsii toista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiireesi näköjään jatkuvat.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Niin jatkuu, ei tarkoita etteikö olis aikaa sulle
Juuri sitä se on totta puhuen tarkoittanut. Kaikki muu on mennyt edelle.
Ei ole siitä kyse, en vaan pysty moneen asiaan kerrallaan, en tee tuota tahallaan, sitä paitsi ajattelen sua aina pitkin päivää
Vierailija kirjoitti:
Nuku hyvin. Oltaispa sillain, my love.
Jos olet L nainen niin haluan sua järjettömän paljon. Kohta me saadaan olla sillai niin paljon kuin jaksetaan. Rakastan sinua maailman ääriin.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti, tosin ma ei käy
Jos oisit kaivattuni, ni tietäisit, että ma ei nähdä muutenkaan
Mun fantasiat ei ole aina kilttejäkään. Mut ne pyörii kaivatun ympärillä aina.
Taas täällä. Aika näyttää, tuleeko tavaksi. Miksikö? Siksi että kaipaan. Edelleen uutta ympäristöä, etsintämatkaa vihoviimeiselle korpiseudulle ja sinne päästyäni istuisin paljasjaloin maahan, nojautuisin alas ja vaipuisi transsiin. Ei näitä hengitysharjoituksia turhaan tehdä. Tuli varmaan selväksi, että tässä ei kaivata toista(ihmistä) mutta kaivataan kuitenkin, eli täyttänee osittain ja ainakin 51 prosenttisesti otsikon ohjeet? Enivei, aluksi se vain käväisi mielessä, sitten uudestaan, pikkuhiljaa silloin, tällöin ja nyt kaipaan arkiympyröistä huolimatta pari kertaa päivässä totaalista käännöstä, kuin uudelleensyntymää uudessa maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Nähään toki, mutta missä.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin nojata sun paljasta rintaa vasten ja kietoa sun kädet mun ympärille. En varmaan uskaltais hengittääkään.
Voi rakas. Kyllä tämäkin hetki vielä meille koittaa.
Vierailija kirjoitti:
Oot ihana, niin ihana
N💜M
😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nähään toki, mutta missä.
No tiiät varmaan mistä löytyy ohimennen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiireesi näköjään jatkuvat.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Niin jatkuu, ei tarkoita etteikö olis aikaa sulle
Juuri sitä se on totta puhuen tarkoittanut. Kaikki muu on mennyt edelle.
Ei ole siitä kyse, en vaan pysty moneen asiaan kerrallaan, en tee tuota tahallaan, sitä paitsi ajattelen sua aina pitkin päivää
Kuten sanottu kaikki muu on mennyt edelle. Kaikilla on kiire. Elämä on valintoja.
Miksi hän ei olisi onnellinen? Oletko itse?