Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (37697)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä ihanimmalle. Päivä päivältä järki ottaa enemmän koppia, ja kohta en täällä enää haikaile. Aidosti toivon silti että oot onnellinen, ja toivottavasti joskus irlinä tämä selviää. Sä oot toisen.
Kalle
Tiedät etten ole onnellinen. Harmi, ettet näe minussa järkeä. Ja todella harmillista, että lähdet tuolle linjalle juuri nyt.
Pikku harhoissa saattais taas mennä ruokinta perille, mutta en oikeastaan oo muuttanut omaa linjaani. Hän on. Hän on järkevin tapaamani ihminen, ja todellakin olen sen nähnyt.
Kalle
Ikävä. Mutta kaipa sulla on Halloweenin aikaan parempaakin tekemistä kuin raahautua sinne.
Vierailija kirjoitti:
Ei me nähä enää, kissanpentuni. Mutta ne, jotka jäävät sydämeeni, saavat olla. Olet yksi niistä. Halit! <3
Miks ei ? Aattelitko kertoa mulle vai siirrytkö vaan muuualle sanomatta mitään?
Vierailija kirjoitti:
Mut ei suudeltu.
Rakkauttas kuinka silloin, tarvitsin ja pelkäsin. Se kantoi meitä hetken ja mä muistan miten hehkuit, kun sua katselin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiireesi näköjään jatkuvat.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Niin jatkuu, ei tarkoita etteikö olis aikaa sulle
Juuri sitä se on totta puhuen tarkoittanut. Kaikki muu on mennyt edelle.
Nuku hyvin. Oltaispa sillain, my love.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei me nähä enää, kissanpentuni. Mutta ne, jotka jäävät sydämeeni, saavat olla. Olet yksi niistä. Halit! <3
Miks ei ? Aattelitko kertoa mulle vai siirrytkö vaan muuualle sanomatta mitään?
Et kysyisi noin, jos olisit hän. Näkemättömyys on universumin valinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä ihanimmalle. Päivä päivältä järki ottaa enemmän koppia, ja kohta en täällä enää haikaile. Aidosti toivon silti että oot onnellinen, ja toivottavasti joskus irlinä tämä selviää. Sä oot toisen.
Kalle
Tiedät etten ole onnellinen. Harmi, ettet näe minussa järkeä. Ja todella harmillista, että lähdet tuolle linjalle juuri nyt.
Pikku harhoissa saattais taas mennä ruokinta perille, mutta en oikeastaan oo muuttanut omaa linjaani. Hän on. Hän on järkevin tapaamani ihminen, ja todellakin olen sen nähnyt.
Kalle
Muistatko, että sinä olit se, joka ei minua halunnut. Jos olisit halunnut, olisin sinun. Mutta nyt saa tuo satuttaminen riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä rakastan sua kaikessa mitä teet ja sanot.
Kuten mitä?
Teet töitä niin tarkasti vaikka ei kiinnostaisi ja saat hymyilemään. Voin luottaa suhu.
Mut ei olla enää samassa työpaikassa?
Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡
Sun rusketusrajat haluisin nähä ennenku ne haalistuu
Vierailija kirjoitti:
Ikävä. Mutta kaipa sulla on Halloweenin aikaan parempaakin tekemistä kuin raahautua sinne.
Haluatko että tuun sinne ? Voin tulla, milloin
Ni nähäänkö me ens viikolla? Et vastannut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalle
Kalle
Muistatko, että sinä olit se, joka ei minua halunnut. Jos olisit halunnut, olisin sinun. Mutta nyt saa tuo satuttaminen riittää.
Noh. Tuo ei pidä paikkaansa. Hän on tai olisi ollut mun unelmieni täyttymys. Ei sun kannata enää vedättää koska et selvästikään oo hän.
Vierailija kirjoitti:
Sun rusketusrajat haluisin nähä ennenku ne haalistuu
Aha! Kyllä se käy. Olenkin aika monesti fantasioinut sinusta. Melko kilttejä fantasioita ne ovat toki olleet.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan hullu täällä mitään sovi.
Vierailija kirjoitti:
Nähdään
"Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme"
Selvä merkki
No en. Mut vihaan salaisuuksia, joten huomioi tämä