Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (37697)
Mä rakastan sua kaikessa mitä teet ja sanot.
Vierailija kirjoitti:
Ootkohan kertonut minusta jollekin? Sä oot mun salaisuuteni.
Miks salaisuus? Miks pitää olla salaisuus?
Miksi tarvitsisin pelkuria? Jokua, joka vain katselee kaukaa eikä tee mitään. Aivan oikein, en tarvitse sua. Poistan puhelinnumerosi ja sanon hyvästit. Mua vanhemmalle, epäröivälle J:lle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraavalla kerralla lasken vaan käden sun käden päälle.
Eli on tulossa seuraava kerta? <3
Kyllä. Maanantaina.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrätkö, että pelkästän tuo saattaa aiheuttaa mulle sydänkohtauksen? Ootko valmis soittamaan avun paikalle sitten? Jos joudunkin teholle.
Vierailija kirjoitti:
Etsin kunnes löydän sun
Kaupunki nukkui koiranunta, kun mä juoksin sinut kii, pakkasessa suudeltiin.
Vierailija kirjoitti:
Tässä näkyy nyt hyvin se sun välittämisen taso. Tiedät varmuudella, että kaikki ei ole hyvin, etkä viiteen tuntiin vaivaudu edes viestiä lukemaan.
Niin, vai oletko pitänyt häntä roska astiana ? Lingonnut ongelmia ja valitusta siihen suuntaan niin toinen ei vaan nyt jaksa enää ?
Vierailija kirjoitti:
Kuten mitä?
Vierailija kirjoitti:
Ootko sä mennyt joskus ihan rikki?
Pretty much
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrätkö, että pelkästän tuo saattaa aiheuttaa mulle sydänkohtauksen? Ootko valmis soittamaan avun paikalle sitten? Jos joudunkin teholle.
Mun sydämes on jotain vikaa. 😢
Vierailija kirjoitti:
Miksi tarvitsisin pelkuria? Jokua, joka vain katselee kaukaa eikä tee mitään. Aivan oikein, en tarvitse sua. Poistan puhelinnumerosi ja sanon hyvästit. Mua vanhemmalle, epäröivälle J:lle
Sulla on puhelinnumero ja J on se pelkuri? Heh. Kaipausta kerrakseen.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä ihanimmalle. Päivä päivältä järki ottaa enemmän koppia, ja kohta en täällä enää haikaile. Aidosti toivon silti että oot onnellinen, ja toivottavasti joskus irlinä tämä selviää. Sä oot toisen.
Kalle
Tiedät etten ole onnellinen. Harmi, ettet näe minussa järkeä. Ja todella harmillista, että lähdet tuolle linjalle juuri nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun sydämes on jotain vikaa. 😢
Ai onko? Eli meitä ois sitten 2 sydänpotilasta?
Vierailija kirjoitti:
Kiireesi näköjään jatkuvat.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Niin jatkuu, ei tarkoita etteikö olis aikaa sulle
En minä ole iloinen enkä hauska. Kaivattu taitaa olla ainoa, joka näkee kaiken läpi ja se on joskus helv...n pelottavaa.
Hyvää yötä.
L (ei T:lle)
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan ei ole väliä, vaikka olisit mennyt kauemmaksi, koska ei se mitään muuta. Mikään ei tuo sinua lähemmäksi, joten ehkä onkin parempi mennä itse kunkin kauemmaksi. Eikä kyse ole tuomista tai viemisistä vaan siitä, mitä haluaa. Sinä haluat yhtä, minä toista.
Vai niin.
Ei me nähä enää, kissanpentuni. Mutta ne, jotka jäävät sydämeeni, saavat olla. Olet yksi niistä. Halit! <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten mitä?
Teet töitä niin tarkasti vaikka ei kiinnostaisi ja saat hymyilemään. Voin luottaa suhu.
Etsin kunnes löydän sun